מה זה אלמ"ר...?

lizush17

New member
חח לא

זה משגב.. אני משרתת שם בדיוק יומיים וזה לא מה שאמרת.. אני יודעת שזה אגד משהו...
 

otk

New member
אגד לוגיסטיקה מרחבי.

יש כמה אלמ"רים, כאשר כל אלמ"ר אחראי לוגיסטית על מרחב מסויים, ומספק לו שירותי לוגיסטיקה למיניהם. מי שמכיר את העסק יודע שמדובר בבולשיט אחד גדול ובבזבוז כסף נוראי.
 

corrupt

New member
הא?!

למה נראה לך שזה בזבוז של כסף?! האלמ"ר, ברמת התו"ל הוא אחד היעילויות הלוגיסטיות שהופכות את הצבא הישראלי ליעיל יותר מהרבה צבאות אחרים - מה שמפצה על חוסר איזון לא נורמלי בסד"כ לחימה למול אויבינו. (אחד לפניו אלו יכולות התקשוב והמודיעין הישראליים) כנראה התבלבלת ושכחת שמדינת ישראל היא לא בדיוק שוויץ בתחום הבטחוני.
 

otk

New member
אני לא מלין על עצם קיומם של

האלמ"רים, אלא על צורת ההתנהלות שלהם. נראה לי שיש כמה חיילים פה בפורום שמשרתים באלמ"רים השונים. תשאל אותם איך המקום מתנהל ואיזו שכונה הולכת שם. חלמאות צה"לית טיפוסית. ומה אתה בכלל קופץ בכל פעם שמישהו מדבר, כביכול, רעות אודות הצבא הנפלא והאמיץ שלנו? אפשר להקיא רק מלקרוא את החתימה שלך. קצת פחות רעל.
 

corrupt

New member
יש הבדל עצום

בין שגרה לחירום... ככה שלאף אחד לא באמת אכפת כמה שכונה תהיה שם בשגרה, כל זמן שבחירום (שמיוצג ע"י תרגילים) האלמ"רים עושים את מה שהם צריכים, זה מספיק. רעל?!
הרעל כבר מזמן ברח, החתימה נשארה. אם היית עובר בשבוע מה שאני עובר ביום עם חיילים... ככה שזה לא רעל, זה פשוט מוציא אותי מדעתי שאנשים שלא מבינים רושמים דעות נחרצות.
 

otk

New member
חבל מאוד שלא אכפת לך מהשכונה

בשגרה. אולי לא הבנת, אבל כשאני מדבר על שכונה, אני מתכוון לבזבוז המשאבים הנוראי שמתרחש באלמ"רים/ימ"חים למיניהם, ובכלל בכל חיל התחזוקה. סתם כסף שנזרק לחינם, וזה כולל גם את כל נגדי התחזוקה המיותרים הללו, שממילא מבזבזים משאבים מעצם קיומם וחיים על חשבון המיסים שאני ואתה משלמים. ואתה עדיין מורעל. ניתן לזהות זאת על סמך ההתלהבות הגדולה שבה אתה מתאר תהליכים שלישותיים אפורים ומייגעים, כאילו זה הדבר הכי כיפי שיש, והנטייה שלך להציג את צה"ל כגוף מושלם וחף מטעויות. לא הייתי רוצה לעבור את מה שאתה עובר ביום-יום. אני לא אוהב ניירת.
 

zeotist3

New member
אלמ"ר

תראה בחורצ'יק. יחידות עורפיות הן בלאי מבחינת איכות הכ"א. אתה צודק. אלמ"ר, איך שהוא נראה במצבו הנוכחי נראה רע. אבל למה זה? בגלל שהאלמ"רים עדיין חדשים יחסית. איכות הכ"א תשאר ירודה, ומתקצצת במספר עם הזמן. ובכל זאת, על אף שנדמה שהבזבוז מטורף, עדיין המצב באלמ"רים עדיף על המצב לפני האלמ"רים. ושלישות זה לא רע ניירת בשירותים... יש לזה עוד פן או שניים, אבל לא נורא- כמו שאני לא מבין הרבה בחימוש, ככה רוב החימושניקים לא מבינים בשלישות. שיהיה לך יום טוב,
 

DNile

New member
נו באמת...

איזה כלים יש לך להעריך תו"ל טוב? אתה כולך סג"ם צעיר.
 

deathcaster

New member
תגובה

ומי שמכיר אותך יודע שאין לך מושג על מה אתה מדבר. האלמ"רים הם הגב הלוגיסטי של צה"ל במלחמה. גם צה"ל הוא גוף שמוכן למלחמה , אז רק בגלל שאין עכשיו מלחמה אפשר להגיד עליו שגם הוא בזבוז של כסף, אז אולי נסגור אותו וזהו כי זה סתם בולשיט אחד גדול ובזבוז כסף נוראי ? הצחקת אותי.
 
למעלה