מה זה אימון אישי?

אימון אישי

אימון הוא תהליך למידה אישית שבאמצעותה המאמן מסייע למתאמן ללמד על עצמו משהו שאם היה לומד לבדו היה מגיע ברמת תוצאה יותר נמוכה ובזמן ארוך יותר. המתאמן לומד לממש את הפוטנציאל שלו ולשפר את ריכות חייו. בהצלחה, דורית מאמנת אישית ומאמנת מנהלים www.doritcoaching.com
 

hayapollak

New member
אימון אישי

זהו תהליך שמביא אותך מהמקום בו את נמצאת (בתחום מסויים) למקום בו את רוצה להיות. המתאמן בוחר את התחום אותו הוא רוצה לשפר המתאמן בוחר את הבחירות שהוא רוצה לעשות. המאמן - "מאיר" שופך אור על החוזקות של המתאמן ומאפשר לו על ידי כך להתמודד עם המכשולים בדרך להשגת המטרה. ניתן לעשות אימון אישי בכל תחום שמתאמן בוחר כמטרה לאיכות חיים טובה יותר.
 
אימון עסקי

אימון עסקי מתייחס להיבטים של העסק ולא בהיבטים מחייו האישים של המתאמן. אימון עסקי עשוי לגעת ביעדים של רווחיות שיווק,תקשורת בין צוותים,תקשורת בארגין,ממשקים של צוותים ולקוחות,עמידה ביעדים עסקיים,מוטחבציה בארגון וכו'.
 

roonas

New member
מה האבדל?

מה האבדל בין יועץ עיסקי למאמן עסקי רוני אשר?
 
יועץ עסקי

יש תחומים שבהם יעוץ עסקי ואימון עסקי משיקים אולם ההבדל טמון בהגדרה של היועץ והמאמן.יועץ עסקי שהוא לעיתים יועץ ארגוני יערוך אבחון לעסק/ארגון ויתייחס לישות הארגונית. מאמן עסקי בעזרת טכניקות האימון יביא את המתאמן למציאת הפתרונות ולא יתמקד בעיקר במתן עיצות חיצוניות.המאמן יביא את המתאמן לבחירת היעדים העסקייםשאותם הוא מבקש לקדם .
 

Rוני

New member
אוסיף על דברי דורית, יעוץ עסקי

מטרתו ללמד את הצעדים בבניית עסק, או בשיפור התנהלות של עסק. ביעוץ העסקי יש הרבה פרטים שהם בירוקרטיים ונותני מידע. למשל: מתי צריך לפתוח תיק במעמ? במס הכנסה? איך מתמחרים שרות או מוצר? כיצד מטפלים במלאי? כיצד לפלח את השוק? כיצד לפרסם? ועוד ועוד. אלה שאלות של מידע. ההתנהלות של בעל העסק או של המנהלים בו צריכה לעיתים יעוץ או אימון אישי. במהלך השנים האחרונות פגשתי המוני מנהלים. חלקם מנהלים טובים, חלקם לא יודעים לנהל, אך הגיעו לתפקיד מסיבות שונות. חלק פתחו עסק והרי הם גם המנהלים, חלק קיבלו תפקיד אבל לא עברו הכשרה. מה התכונות של מנהל? כיצד לנהל עובדים? כיצד לראיין? כיצד לאתגר עובדים ולשפר מיומנויות שלהם? כיצד לשפר את השירות והמכירה? כל אלה שאלות של ניהול שרצוי מאד לקבל עבורם אימון אישי (קורס כללי לניהול לא בא במקום אימון אישי. רצוי שהמנהל יקבל את היעוץ מהמקום שלו)
 

tlingit

New member
ברוכה הבאה Rוני ../images/Emo140.gif

אמנם באיחור, מאחר שלא הייתי כאן, אני בכל זאת רוצה לומר ברוכה הבאה יופי שאת מצטרפת לפורום שלנו
אני מזמינה אותך לעיין בכללי הפורום וכן במאמרים
ובקישורים
שלנו באיחולים לדיונים מרתקים ופורים
 

Rוני

New member
ברוכים הנמצאים

אעיין בכל החלקים החשובים בהזדמנות הראשונה מאחלת חג שמח לכל אנשי הפורום ובני משפחותיהם
 
ראיתי שכתבת....

בשורה הנילווית שלך "צלמת לכל מצב". גם האימון הוא בבחינת צילום. צילום מצב. יש לצלם יכולת לצלם תמונה מזויות שונות, להדגיש כאלה, לטשטש אחרות, להתמקד בדמות או ברקע, לקרב או להרחיק...לפי הצורך. גם אנחנו, המאמנים - עושים דבר דומה. אנחנו משקפים מציאות. מאירים אותה מזויות שונות מבליטים את מה שנכון להבליט ומזיזים הצידה את מה שמפריע וכל זאת - כדי ליצור, יחד עם המתאמן תמונת חיים יפה יותר עבור עצמו. איך אמרת ? צילום לכל מצב. ענת
 
למעלה