מה זה אאוטינג?

מה זה אאוטינג?

בגלל ריבוי המקרים בפורום שבו גולשים אחרים מגלים את הניקים של חבריהם לפורום, התייעצתי עם הנהלת הפורומים בנושא. אז חברים יקרים, נא לחדול ממנהג זה שכן גם זה הוא מעין אאוטינג. אני יודעת שזה קשה לכם, ואתם מרגישים פשוט מוכרחים לגלות מיהו מי, אבל...זה נוגד את תקנון הפורומים של תפוז. אז נא לחדול מזה. תודה רבה לכולם
 
אולי תסבירי יותר ברור

את מדברת על מקרים בהם מגלים מיהו האיש העומד מאחורי הניק, או שמגלים שבעל ניק פלוני הוא בעצם בעל ניק אלמוני? זה גם אאוטינג?
 
לגלות פרטים אמיתיים על בעל הניק

זה בודאי ובודאי אאוטינג, על זה אין מחלוקת בכלל. הכוונה אם זה ללא הסכמתו. אם הוא בעצמו פרסם את הפרטים, אין שום בעיה לחזור על פרטים שהוא בעצמו פרסם. גם גילוי ניקים אחרים של ניק X, ללא הסכמתו, זה מעין אאוטינג וגם הודעות כאלה צריכות להימחק. לעולם לא הייתי טורחת להתייעץ עם הנהלת הפורומים בנושא אם זאת לא היתה האופנה החדשה של ניקים מסוימים בפורום. לכן, אני מודיעה מראש ומבקשת מכולם שלא לעשות זאת.
 
כמדומני

שגם את לא היית נקיה מזה. את היית שואלת מדי פעם. אתה הוא ניק פלוני? ב. האם לומר על ניק של אשה שהוא גבר כשכל הסימנים מוכיחים זאת, זה גם בכלל אאוטינג המחודש?
 
שאלה:

אם מישה עשה בעבר משהו לא בסדר, האם זה אומר שלך מותר גם לנהוג כך? מה זה "כל הסימנים מוכיחים זאת"? היא כתבה פעם בלשון זכר? כתוב בכרטיס האישי שלה שמדובר בגבר והיא מתחזה לאישה?
 
אגב, שלא תבין אותי לא נכון

אני מדברת על גילוי ניקים אחרים בלבד. ועוד, אם לניק בעצמו נפלט פעם בפורום שהוא הניק X, אין שום בעיה לחזור על זה בעתיד מכיוון שבעל הניק בעצמו גילה את זה.
 
זה כנראה בגנים שלך

תמיד כשהכל זורם יפה את חייבת להתייעץ עם הנהלת הפורומים מה עוד אפשר לשגע את משתתפי הפורום העיקר שלא ישכחו מי הגננת פה. את תחפשי מתחת לאדמה דברים. ככה זה היה בטלפונים של חנוך ובעוד הרבה מקרים. חן חן אין לי מה לבוא בתלונות עלייך אם זה בגנים שלך. בהצלחה בגן חרדים
 

siggal

New member
מוזר!

את מעודדת החלפת ניקים, זה לא "תורם" לפורום.
 
וכי בפורום הזה צריך לעודד את זה?

איך אפשר לעודד משהו שקיים מלכתחילה בפורום? איך אפשר לעודד משהו שיהיה קיים בעתיד למרות כל הניסיונות "לגלות" אותם פומבית? את יודעת מה זה רק גרם? שאותו אחד ילך ויפתח ניק אחר.
 

siggal

New member
הייתי כאן לפני כמה חודשים

ואז זה כמעט לא היה. היום מספיקים להחליף באותו שרשור...
 
לפני כמה חודשים זה היה

וגם לפני הרבה מ"כמה חודשים" זה היה
כזכור לחברי הפורום שאחד הודה כאן פורום על חלק מקטן מהניקים שלו - וגם זאת היתה רשימה ארוכה.
 
לא רק שעמום אבל גם זאת הסיבה

חלק מאלה שהחליפו את הניקים כתבו לי ש"עלו עליהם" והם חייבים להחליף ניק (וכשמספרים לי את זה אני חושבת לעצמי, אבל לא שואלת אותם, אם אתה לא רוצה שיגלו אותך אל תגלה פרטים על עצמך). חלק כתבו משהו בפורום שהם התחרטו עליו, אז הם מיהרו להחליף ניק. חלק גילו מה הניקים הקודמים שלהם, אז כמובן שהם מיהרו להחליף ניק (לא משנה שזה לא מי יודע מה חכם, אבל נעזוב את זה). חלק לא מצא חן בעיניהם התדמית של ניק מסוים, אז הם פתחו ניק חדש כדי לשנות תדמית. ויש עוד סיבות.
 
למעלה