מה זאת אומרת "זכותו הוא מנהל"?

מה זאת אומרת "זכותו הוא מנהל"?

אני לא משלם לו משכורת עבור קריאת עיתונים. מצב הדואר במודיעין פשוט קטסטרופלי. חבילות חשובות שוכבות חודשים - במקרה הטוב, או לגמרי נעלמות במקרה הרע. היו גם דברי דואר שחזרו לשולח למרות שהכתובת היתה מדוייקת וברורה. במצב הנוכחי, ניכר שלמנהל דברים חשובים יותר לעשות מקריאת עיתונים. אני חוזר וממליץ על פנייה לגב' ליאורה מרמרי ממח' פניות הציבור של הדואר: [email protected] פניותי אל הנ"ל נענו במהירות ובאדיבות, ברם בינתיים אין שינוי במצב - יתכן שפניות רבות יותר, עם תלונות על סניף מסויים, תעזורנה. קדימה לעבודה
 
אופס אחרי האחרון - לא הבחנתי

בנימה הצינית, מצטער... ההודעה לא היתה צינית בעיקרה - הרי כתבת שהוא "ממש לא נחמד" וכו'. קשה לשמוע/לראות אינטונציה באינטרנט
אבל לאחר שקראתי שוב את הודעתך, הבחנתי בסימן הקריאה - ככה זה כשכותבים בפורום מהלפטופ במיטה עוד לפני הקפה... עכשיו, איפה המנהלות? צריך לעשות סדר בהודעות
 

d a l i a l

New member
לא נורא...כולנו הבנו...

אבל אני חושבת שאתה לא הבנת את דבריו של עזי שנאמרו בציניות. בוודאי שזו איננה זכותו ובודאי שכאשר יש לחץ בסניף הוא צריך לקום מהכורסא ולתת כתף. אני הבנתי מדברי עזי שהוא התלונן וימשיך להתלונן עד שמשהו יזוז. וזה בדיוק מה שאתה אומר, לא?
 

סנופה

New member
תשמע

שלחתי לה מייל לפני שבוע וחצי ועדיין לא נעניתי. אולי צריך להזכיר לה שהיא אמורה לענות לי במהירות ובאדיבות?
 
../images/Emo6.gif האימיילים שלי נענו באותו...

היום והדבר הפתיע אותי לטובה. אולי זה היה בגלל העיניים היפות שלי
 

NimrodKAdim

New member
אין לכם מה להתלונן

כבר הייתי בסרט הזה לא פעם. לא מעניין את אף אחד שם שהשירות גרוע. במקרה הטוב יגידו לך שאתה צודק אבל ידיהם כבולות. פשוט לא מעניין אותם. הם מקבלים הרבה תלונות ואף אחד לא מחדש להם כלום. אנשים מתלוננים עם כל מיני מצבים אבסורדיים ומצפים שיבינו אותם, בעוד שבצד השני (הדואר) כבר מקירים הרבה מקרים של בעיות בשירות ובחלוקה שם לא מתרגשים מכלום. יש שם חוסר מוטיבציה משביע, וזה נכון לרוב סניפי הדואר. יש דברים שצריך להשלים איתם בחיים ואחד מהם זה הדואר. אין מה לעשות, זה יהיה כך עוד הרבה זמן.
 
גישה תבוסתנית...

לקבל שירות מחפיר - שגורם לעוגמת נפש ולהפסד כלכלי - ופשוט "להשלים"? אם תלונה אצל גורם מסויים לא מזיזה דברים, עולים למעלה - עד לשר הממונה, ואם יש צורך עד כדי תביעה יצוגית. מנסיון, מכתבים חוזרים מגורמים רבים, כולל תפוצה לגורמים בכירים, מביאים להתייחסות ולשינוי. היום פורסמה ידיעה בתקשורת על תביעה יצוגית נגד רכבת ישראל בקשר לפיצויים עקב איחור. אני מבטיח לך שהיא תשנה דברים.
 

NimrodKAdim

New member
גישה תבוסתנית?

גישה תבוסתנית זה כאשר: - הרכבת במודיעין נדחית שנה אחר שנה כבר חמש שנים. - המכרז למרכז העיר של מודיעין נדחה פעם אחר פעם ומותיר את תושבי העיר ללא שירותים וללא מרכז מסחרי נאות. - כל היציאות מהעיר (שכל תושביהה נאלצים לעבוד לצאת ממנה בכדי לעבוד) פקוקות ברמה שלא מתקבלת על הדעת, כשישנם פתרונות ברורים כמו כביש 431 (דו-סטרי עד חולון) והפתרונות האלה נדחים פעם אחר פעם בגלל טעויות ועיכובים שנובעים מחוסר מקצועיות. - עיר לא מסוגלת להרים פארק אחד נורמלי ובונה והורסת ובונה והורסת (כן, כן, ענבה). - משרד הבריאות לא מסוגל לספק שירותים מינימליים לאם ולילד, ומספק להם פתרונות זמניים, לא בטוחים, מסוכנים וחסרי כבוד. - משרד החינוך לא מסוגל לקונן ביחד עם העירייה מוסדות לימוד ראויים ומקומות לימוד לכל התושבים (וזה נכון בכלל לכל הארץ). - ועוד... ועוד (אתה בטח יכול להמשיך את זה יותר ממני. אז מה שמפריע לך זה שהדואר שלך מגיע באיחור של חודש? איפה הלוחמנות שלך בדברים החשובים? ומה עם שחיטות? ופוליטיקה? יש פה בעיר, מתחת לבית שלך, דברים הרבה הרבה יותר דחופים וגרועים שהחלטת להשלים איתם.
 
אז מה, לוותר על הכל?

אתה זה שכתבת "יש דברים שצריך להשלים איתם בחיים"... כל אחד ומה שמפריע לו. עיכוב של חודש במשלוח דבר דואר חשוב יכול להוות הפסד חומרי גבוה. לגבי הדברים האחרים שהזכרת, חלקם קשורים לסיבות אוביקטיביות (מציאת קברים עתיקים וכד'), השאר בידי העיריה וראשה אותו ניתן להחליף בבחירות - אמצעי לבוא חשבון עם מחדלים. ברור גם שכל הנ"ל זמני - בסופו של דבר תהיה רכבת וכו'... את הדואר בארץ לא בחרנו ולא נוכל להחליף בבחירות. מדובר בשירות חיוני וכלל לא ברור שהשירות המחפיר הינו זמני. יש צורך במחאה מול דרגים גבוהים. בנוסף, הבעיה לא קיימת (ככל הידוע לי) בסניפים אחרים בארץ, כך שלחץ ממוקד בהחלט יכול להשפיע.
 

NimrodKAdim

New member
לא על הכל, אבל מהדואר אני התייאשתי

מאוד אכפת לי מהסביבה בה אני חי ואני נלחם הרבה מאוד על כך, ומבזבז לא מעט אנרגיות. לצערי הרב, אני גיליתי שהפערים בין מה שאנחנו דורשים (שהם לגיטימיים ואלמנטריים בהחלט) לבין בה שמערכת הדואר מסוגלת לספק (בגלל תקציב, בגלל חומר אנושי, בגלל שיטות עבודה ובגלל הרבה דברים). הדואר צריך LOW LEVEL FORMAT. פשוט להקים אותו מחדש לגמרי. כיוון שזה לא יהיה, אני השלמתי עם השירות שם. אני מניח שהוא ישתפר לאט מאוד אם בכלל. אבל תשמע, אם אתה חדור מוטיבציה להילחם ולא לוותר, אז קדימה. אני בעד. ואני מוכן לתמוך.
 
למעלה