מה והיכן צולם?

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כמי שנמנה על אחד מששת קוראיי הנאמנים, בהחלט

חיכיתי לשרשור ראש השנה!
תמונה אומנותית משהו עם הכתום.
כמי שנמנה על אחד מששת קוראיי הנאמנים, בהחלט
מגיע לך ממני שי צנוע לחג. ב-A1 ערכתי היום סיור מקיף למדי, אך תנאי התאורה הקשים ("חיים מחופרי השרון" כיבה את האורות) במספר אתרים מאלצים אותי לבצע השלמות כבר בקרוב. עם זאת, אני יכול לספר לך שמנהרה מס' 4 לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע בתלבושות חדשות. לראשונה, יש בידי צילומים סבירים של פיר הדרגנועים והדיפון הסופי בקטעים הרחבים של המנהרה. מאידך ובגלל "חיים", אין בידי צילומים ממספר אתרים נוספים בהם נרשמה התקדמות ולכן אצטרך לחזור למקצה שיפורים. עד אז, אני מקווה שתמונות האוויר של תחנת שדרות יפצו אותך במשהו.
 
וגם העליתי שרשור תשתיות קצר בפורום תשתיות

כמי שנמנה על אחד מששת קוראיי הנאמנים, בהחלט
מגיע לך ממני שי צנוע לחג. ב-A1 ערכתי היום סיור מקיף למדי, אך תנאי התאורה הקשים ("חיים מחופרי השרון" כיבה את האורות) במספר אתרים מאלצים אותי לבצע השלמות כבר בקרוב. עם זאת, אני יכול לספר לך שמנהרה מס' 4 לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע בתלבושות חדשות. לראשונה, יש בידי צילומים סבירים של פיר הדרגנועים והדיפון הסופי בקטעים הרחבים של המנהרה. מאידך ובגלל "חיים", אין בידי צילומים ממספר אתרים נוספים בהם נרשמה התקדמות ולכן אצטרך לחזור למקצה שיפורים. עד אז, אני מקווה שתמונות האוויר של תחנת שדרות יפצו אותך במשהו.
וגם העליתי שרשור תשתיות קצר בפורום תשתיות
 

מיכי 10

Member
חחח. תוסיף עוד קוראת אחת, אבל

כמי שנמנה על אחד מששת קוראיי הנאמנים, בהחלט
מגיע לך ממני שי צנוע לחג. ב-A1 ערכתי היום סיור מקיף למדי, אך תנאי התאורה הקשים ("חיים מחופרי השרון" כיבה את האורות) במספר אתרים מאלצים אותי לבצע השלמות כבר בקרוב. עם זאת, אני יכול לספר לך שמנהרה מס' 4 לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע בתלבושות חדשות. לראשונה, יש בידי צילומים סבירים של פיר הדרגנועים והדיפון הסופי בקטעים הרחבים של המנהרה. מאידך ובגלל "חיים", אין בידי צילומים ממספר אתרים נוספים בהם נרשמה התקדמות ולכן אצטרך לחזור למקצה שיפורים. עד אז, אני מקווה שתמונות האוויר של תחנת שדרות יפצו אותך במשהו.
חחח. תוסיף עוד קוראת אחת, אבל
לא כל כך נאמנה
: קופצת הנה רק מדי פעם, להתרענן, או לשאול שאלות בענייני תחבורה.

היום חסכתי לכם שאלה. התעצלתי לחפש לבד איזה אוטובוס נוסע מאזור הבית שלי לאיזה ביקור של מצווה בבני-ברק על גבול רמת-גן.
ואז החלטתי שקצת פדיחה לשאול, ושיותר יעצבן אותי לנסוע באוטובוס, מאשר למצוא שם חניה. נסעתי באוטו שלי, והטרמפיסט שלקחתי, מצא לי יופי של חניה.
 

בועז ל

New member
מבט מהאוויר על תחנת שדרות.

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
מבט מהאוויר על תחנת שדרות.
חג שמח ושנתשתיות חדשה וטובה לכולם.
השר דרש, המנכ"ל לחץ, אגף הביצוע בדק ואז הוחלט להקדים את פתיחתה של תחנת שדרות לסוף השנה הנוכחית. תחנת שדרות, שנפלה קורבן להליך היתר הבנייה הכסת"חי והאווילי, כבר הספיקה לשלם שנה של עיכוב במזומן רק בשל הליך זה. בשרשור זה אנסה להסביר מה עומד בין הצלחה לעמידה ביעד הלו"ז המאתגר לבין כישלון. באגף הביצוע של הרכבת אמנם אופטימיים ביחס לסיכויים לפתוח את הקו במועד, אך דבר אחד צריך להיות ברור: גם במקרה שהיעד יושג, הדבר יקרה "על הקשקש", כפי שנהוג לומר בשפת העם. את השיעור הטוב ביותר על אכלוס תחנות העניקה לנו תחנת רמלה המשודרגת, ממנה למדנו עד כמה מורכב ומסובך שלב ביצוע זה. רגע, כתבתי "תחנת רמלה המשודרגת"? אוקיי, סליחה שהמעטתי בערכה, מר פיטוסי. תחנת רמלה החדשה!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות מקרב לב להנהלת הפרויקט על התמונות הנהדרות שהעבירו לרשותנו ועל הסיוע במידע מתוך הפרויקט.
אזכיר כי על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן כל שימוש ללא אישורן של "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר, "אלבטרוס".
 
עד סוף השנה ייפתחו תחנות שדרות ונתיבות?

מבט מהאוויר על תחנת שדרות.
חג שמח ושנתשתיות חדשה וטובה לכולם.
השר דרש, המנכ"ל לחץ, אגף הביצוע בדק ואז הוחלט להקדים את פתיחתה של תחנת שדרות לסוף השנה הנוכחית. תחנת שדרות, שנפלה קורבן להליך היתר הבנייה הכסת"חי והאווילי, כבר הספיקה לשלם שנה של עיכוב במזומן רק בשל הליך זה. בשרשור זה אנסה להסביר מה עומד בין הצלחה לעמידה ביעד הלו"ז המאתגר לבין כישלון. באגף הביצוע של הרכבת אמנם אופטימיים ביחס לסיכויים לפתוח את הקו במועד, אך דבר אחד צריך להיות ברור: גם במקרה שהיעד יושג, הדבר יקרה "על הקשקש", כפי שנהוג לומר בשפת העם. את השיעור הטוב ביותר על אכלוס תחנות העניקה לנו תחנת רמלה המשודרגת, ממנה למדנו עד כמה מורכב ומסובך שלב ביצוע זה. רגע, כתבתי "תחנת רמלה המשודרגת"? אוקיי, סליחה שהמעטתי בערכה, מר פיטוסי. תחנת רמלה החדשה!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות מקרב לב להנהלת הפרויקט על התמונות הנהדרות שהעבירו לרשותנו ועל הסיוע במידע מתוך הפרויקט.
אזכיר כי על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן כל שימוש ללא אישורן של "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר, "אלבטרוס".
עד סוף השנה ייפתחו תחנות שדרות ונתיבות?
יש תאריך מדוייק? (או לפחות חודש)
 

sweetums

New member
איך יתבצע המעבר בין רציף 1 לרציף 2?

מבט מהאוויר על תחנת שדרות.
חג שמח ושנתשתיות חדשה וטובה לכולם.
השר דרש, המנכ"ל לחץ, אגף הביצוע בדק ואז הוחלט להקדים את פתיחתה של תחנת שדרות לסוף השנה הנוכחית. תחנת שדרות, שנפלה קורבן להליך היתר הבנייה הכסת"חי והאווילי, כבר הספיקה לשלם שנה של עיכוב במזומן רק בשל הליך זה. בשרשור זה אנסה להסביר מה עומד בין הצלחה לעמידה ביעד הלו"ז המאתגר לבין כישלון. באגף הביצוע של הרכבת אמנם אופטימיים ביחס לסיכויים לפתוח את הקו במועד, אך דבר אחד צריך להיות ברור: גם במקרה שהיעד יושג, הדבר יקרה "על הקשקש", כפי שנהוג לומר בשפת העם. את השיעור הטוב ביותר על אכלוס תחנות העניקה לנו תחנת רמלה המשודרגת, ממנה למדנו עד כמה מורכב ומסובך שלב ביצוע זה. רגע, כתבתי "תחנת רמלה המשודרגת"? אוקיי, סליחה שהמעטתי בערכה, מר פיטוסי. תחנת רמלה החדשה!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות מקרב לב להנהלת הפרויקט על התמונות הנהדרות שהעבירו לרשותנו ועל הסיוע במידע מתוך הפרויקט.
אזכיר כי על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן כל שימוש ללא אישורן של "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר, "אלבטרוס".
איך יתבצע המעבר בין רציף 1 לרציף 2?
תודה מראש
 

kalil

New member
למה התחנה לא מקורה?

מבט מהאוויר על תחנת שדרות.
חג שמח ושנתשתיות חדשה וטובה לכולם.
השר דרש, המנכ"ל לחץ, אגף הביצוע בדק ואז הוחלט להקדים את פתיחתה של תחנת שדרות לסוף השנה הנוכחית. תחנת שדרות, שנפלה קורבן להליך היתר הבנייה הכסת"חי והאווילי, כבר הספיקה לשלם שנה של עיכוב במזומן רק בשל הליך זה. בשרשור זה אנסה להסביר מה עומד בין הצלחה לעמידה ביעד הלו"ז המאתגר לבין כישלון. באגף הביצוע של הרכבת אמנם אופטימיים ביחס לסיכויים לפתוח את הקו במועד, אך דבר אחד צריך להיות ברור: גם במקרה שהיעד יושג, הדבר יקרה "על הקשקש", כפי שנהוג לומר בשפת העם. את השיעור הטוב ביותר על אכלוס תחנות העניקה לנו תחנת רמלה המשודרגת, ממנה למדנו עד כמה מורכב ומסובך שלב ביצוע זה. רגע, כתבתי "תחנת רמלה המשודרגת"? אוקיי, סליחה שהמעטתי בערכה, מר פיטוסי. תחנת רמלה החדשה!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות מקרב לב להנהלת הפרויקט על התמונות הנהדרות שהעבירו לרשותנו ועל הסיוע במידע מתוך הפרויקט.
אזכיר כי על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן כל שימוש ללא אישורן של "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר, "אלבטרוס".
למה התחנה לא מקורה?
עם איום הטילים מעזה ציפיתי שהתחנה תיהיה מקורה. במקום זה אני רואה תחנה באורך 300 מטר כשרק חלק קטן ממנה מוגן. למה לא חשבו על זה? מי יעמוד בקצה התחנה רחוק ממקום מוגן?
 

בועז ל

New member
חשבו על זה.

למה התחנה לא מקורה?
עם איום הטילים מעזה ציפיתי שהתחנה תיהיה מקורה. במקום זה אני רואה תחנה באורך 300 מטר כשרק חלק קטן ממנה מוגן. למה לא חשבו על זה? מי יעמוד בקצה התחנה רחוק ממקום מוגן?
חשבו על זה.
שטח משמעותי ממבנה התחנה מתוכנן למיגון הנוסעים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תכף אספר בשרשור נפרד

מבט מהאוויר על תחנת שדרות.
חג שמח ושנתשתיות חדשה וטובה לכולם.
השר דרש, המנכ"ל לחץ, אגף הביצוע בדק ואז הוחלט להקדים את פתיחתה של תחנת שדרות לסוף השנה הנוכחית. תחנת שדרות, שנפלה קורבן להליך היתר הבנייה הכסת"חי והאווילי, כבר הספיקה לשלם שנה של עיכוב במזומן רק בשל הליך זה. בשרשור זה אנסה להסביר מה עומד בין הצלחה לעמידה ביעד הלו"ז המאתגר לבין כישלון. באגף הביצוע של הרכבת אמנם אופטימיים ביחס לסיכויים לפתוח את הקו במועד, אך דבר אחד צריך להיות ברור: גם במקרה שהיעד יושג, הדבר יקרה "על הקשקש", כפי שנהוג לומר בשפת העם. את השיעור הטוב ביותר על אכלוס תחנות העניקה לנו תחנת רמלה המשודרגת, ממנה למדנו עד כמה מורכב ומסובך שלב ביצוע זה. רגע, כתבתי "תחנת רמלה המשודרגת"? אוקיי, סליחה שהמעטתי בערכה, מר פיטוסי. תחנת רמלה החדשה!


לפני שנצא לדרך, אבקש להודות מקרב לב להנהלת הפרויקט על התמונות הנהדרות שהעבירו לרשותנו ועל הסיוע במידע מתוך הפרויקט.
אזכיר כי על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן כל שימוש ללא אישורן של "רכבת ישראל" וחברת צילומי האוויר, "אלבטרוס".
תכף אספר בשרשור נפרד
על משהו די דומה של "השר דרש, המנכ"ל לחץ..."
 

בועז ל

New member
אדריכלות

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
אדריכלות
תחנת שדרות תוכננה ע"י האדריכל עמי שנער, שזו לו תחנת הרכבת הראשונה שהוא מתכנן. ייתכן כי עניין זה הוא שמסביר את החירות הרבה שנטל האדריכל בעיצוב התחנה. השיפועים הרבים בתחנה וחיפוי האבן הכבד והמיוחד מקשים ומאטים את הביצוע. כל אבן שמתווספת לחיפוי הדפנות עוברת הנפה וטיפול פרטני, שאינו נדרש בד"כ בחיפויים אחרים. אדריכלות התחנה אמנם מאתגרת את הקבלן המבצע, אך אינה זו שתמנע את פתיחתה של התחנה במועד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
התחנה אולי תיפתח אבל היא תהיה מלוכלכת...

אדריכלות
תחנת שדרות תוכננה ע"י האדריכל עמי שנער, שזו לו תחנת הרכבת הראשונה שהוא מתכנן. ייתכן כי עניין זה הוא שמסביר את החירות הרבה שנטל האדריכל בעיצוב התחנה. השיפועים הרבים בתחנה וחיפוי האבן הכבד והמיוחד מקשים ומאטים את הביצוע. כל אבן שמתווספת לחיפוי הדפנות עוברת הנפה וטיפול פרטני, שאינו נדרש בד"כ בחיפויים אחרים. אדריכלות התחנה אמנם מאתגרת את הקבלן המבצע, אך אינה זו שתמנע את פתיחתה של התחנה במועד.
התחנה אולי תיפתח אבל היא תהיה מלוכלכת...
הרי את עובדי הניקיון כבר פיטרו.
 

בועז ל

New member
עבודה במשמרות.

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
עבודה במשמרות.
ייתכן שחלקם של הקשיים העומדים בפני פתיחתה של תחנת שדרות מתוארים על ידי תוך המעטה בערכם, אך ציין כי המעטת ערך זו היא רק לכאורה. באכלוס תחנה, גם מה שנראה לעתים כקל לביצוע עלול להסתבך ולהפוך למכשול משמעותי בהמשך הדרך. כשמדובר בתקופה קצרה בת שלושה חודשים בלבד, שנותרו לפתיחה, הזהירות מחייבת להקפיד על קלה כחמורה. להקפדה זו כבר יש ביטוי: "רכבת ישראל" מפעילה לחצים על הקבלן להאיץ את קצב העבודות וזה יעבור לעבוד במשמרות החל מהשבוע הבא. מנוף הלחץ של הרכבת: בונוס שמן ומשמעותי שמובטח לקבלן אם יעמוד בלו"ז.
 

בועז ל

New member
בשבוע הבא: הבאה למצב סופי של המסילות

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
בשבוע הבא: הבאה למצב סופי של המסילות
תמונות המסוק צולמו מספר ימים בודדים לאחר הסיור שערכתי עם ד"ר התחכמות באמצע אוגוסט. ביצוע המסילות והבאתן למצב סופי אינו מה שאמור להטריד את הנהלת הפרויקט; וזה באמת אחד משלבי הביצוע הבודדים שנותרו וניתן לפטור אותם כלאחר-יד. עניין שכבר הושלם ובהחלט היה בנתיב הקריטי של הפרויקט הנו המעבר התת"ק מתחת לכביש 34. נתיב קריטי זה מאחורינו עוד מאמצע חודש יולי.
 

darkshadow1

New member
בועז, האם נשקלה התקנה של פאנלים סולאריים?

בשבוע הבא: הבאה למצב סופי של המסילות
תמונות המסוק צולמו מספר ימים בודדים לאחר הסיור שערכתי עם ד"ר התחכמות באמצע אוגוסט. ביצוע המסילות והבאתן למצב סופי אינו מה שאמור להטריד את הנהלת הפרויקט; וזה באמת אחד משלבי הביצוע הבודדים שנותרו וניתן לפטור אותם כלאחר-יד. עניין שכבר הושלם ובהחלט היה בנתיב הקריטי של הפרויקט הנו המעבר התת"ק מתחת לכביש 34. נתיב קריטי זה מאחורינו עוד מאמצע חודש יולי.
בועז, האם נשקלה התקנה של פאנלים סולאריים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה