מה והיכן צולם?

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
"תציק לי" נכתב ב


להציק? מה זה?

תרצה- תשאל, לא תרצה- לא תשאל. מבחינתי גם "לא ידוע לי" זאת תשובה ראויה, ועל כך מגיעה לך תודה.
"תציק לי" נכתב ב

תשתחרר קצת מהרשמיות, דארקי. חוץ מזה, בדקתי את העניין עבורך. התשובה שקיבלתי שהנושא לא עלה כלל ביחס לתחנת שדרות, אך נבחן באופן מערכתי בחברה.
 

S o l l y

New member
תגיד...

בשבוע הבא: הבאה למצב סופי של המסילות
תמונות המסוק צולמו מספר ימים בודדים לאחר הסיור שערכתי עם ד"ר התחכמות באמצע אוגוסט. ביצוע המסילות והבאתן למצב סופי אינו מה שאמור להטריד את הנהלת הפרויקט; וזה באמת אחד משלבי הביצוע הבודדים שנותרו וניתן לפטור אותם כלאחר-יד. עניין שכבר הושלם ובהחלט היה בנתיב הקריטי של הפרויקט הנו המעבר התת"ק מתחת לכביש 34. נתיב קריטי זה מאחורינו עוד מאמצע חודש יולי.
תגיד...
המבנה מעל המסילות, זה משהו שאין באף תחנה אחרת בסגנון הזה נכון? בהרצליה לדוגמא ששם גם יש מעבר תת"ק ארוך, מגיעים לרציף שיש בו רק כיסויים נגד שמש.
זה בגלל מיגון?
 

בועז ל

New member
מוקש מס' 1 - חברת החשמל

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
מוקש מס' 1 - חברת החשמל
חד-משמעית: בידי חברת החשמל הכוח למנוע את פתיחתה של התחנה בזמן. כדי שתסריט גרוע זה יקרה, כל מה שנדרש מהחברה זה פשוט לדחות את המועדים שתואמו עמה; וזה לא משהו שלא ראינו בעבר מחברת החשמל. עם חח"י צריך לדעת כיצד לעבוד וזו אומנות בפני עצמה - בדיוק כמו אומנות אומדן העלויות והלו"זים בפרויקטים השונים. לא מאמינים? קפצו לביקור בקו לכרמיאל ושוחחו מעט עם הנהלת הפרויקט.
 
תודה רבה על התמונה! בזכותה מיפיתי

מוקש מס' 1 - חברת החשמל
חד-משמעית: בידי חברת החשמל הכוח למנוע את פתיחתה של התחנה בזמן. כדי שתסריט גרוע זה יקרה, כל מה שנדרש מהחברה זה פשוט לדחות את המועדים שתואמו עמה; וזה לא משהו שלא ראינו בעבר מחברת החשמל. עם חח"י צריך לדעת כיצד לעבוד וזו אומנות בפני עצמה - בדיוק כמו אומנות אומדן העלויות והלו"זים בפרויקטים השונים. לא מאמינים? קפצו לביקור בקו לכרמיאל ושוחחו מעט עם הנהלת הפרויקט.
תודה רבה על התמונה! בזכותה מיפיתי
פחות או יותר את הפרויקט ב-OSM. המיפוי לא מדויק והוא רק בקווים כלליים, אבל זה הרבה יותר טוב מהכמעט-כלום שהיה קודם. רוב הסיכויים שמחר-מחרתיים זה יופיע ב-osm.org
 

luckydude

Active member
אנא שים לב: המיקום בOSM שגוי.

תודה רבה על התמונה! בזכותה מיפיתי
פחות או יותר את הפרויקט ב-OSM. המיפוי לא מדויק והוא רק בקווים כלליים, אבל זה הרבה יותר טוב מהכמעט-כלום שהיה קודם. רוב הסיכויים שמחר-מחרתיים זה יופיע ב-osm.org
אנא שים לב: המיקום בOSM שגוי.
התחנה איננה נמצאת בצמוד לצומת שער הנגב ומכללת ספיר אלא בצומת שצפונית אליה (בכניסה לשדרות).

טעות נוספת היא המסילה שמסומנת כמסילה בודדת אך היא בעצם מסילה כפולה לכל אורכה.
 

easylivin

New member
מצטרף: המיקום עדיין שגוי.

אנא שים לב: המיקום בOSM שגוי.
התחנה איננה נמצאת בצמוד לצומת שער הנגב ומכללת ספיר אלא בצומת שצפונית אליה (בכניסה לשדרות).

טעות נוספת היא המסילה שמסומנת כמסילה בודדת אך היא בעצם מסילה כפולה לכל אורכה.
מצטרף: המיקום עדיין שגוי.
צילום מסך להמחשה.
 

בועז ל

New member
המוקש בה"א הידיעה.

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
המוקש בה"א הידיעה.
טופס 4 וכל מילה נוספת מיותרת. ראש עיריית שדרות, להבדיל מראש עירייה אחר שלאורך הקו, היה די מינורי בדרישותיו מהרכבת. כל זאת נכון, למעט דרישתו לבניית כיכר נוספת שהייתה מחייבת תחזוקה וטיפול שהרכבת נמנעה מהם. בצדק, יש לציין.
 

בועז ל

New member
מיקום התחנה

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
מיקום התחנה
המסוק של "אלבטרוס" פותח זווית רחבה צפונה ומעניק עבורנו אפשרות להתרשם ממיקומה של התחנה ביחס לעיר. עוד ניתן להבחין בשטח שמוקצה סמוך לחניון הרכבת ומיועד להקמת מרכז מסחרי.
 

Golf Bravo

New member
יש בתחנה הזו יותר סככות צל

מיקום התחנה
המסוק של "אלבטרוס" פותח זווית רחבה צפונה ומעניק עבורנו אפשרות להתרשם ממיקומה של התחנה ביחס לעיר. עוד ניתן להבחין בשטח שמוקצה סמוך לחניון הרכבת ומיועד להקמת מרכז מסחרי.
יש בתחנה הזו יותר סככות צל
על הרציפים מאשר בתחנת בנימינה. 10 שנים אני פונה שוב ושוב לר"י בבקשה להתקין עוד סככות בתחנה שלי, הבטחות יש, ובשטח כלום לא זז. אולי נשאיל איזה סככה מתחנת שדרות?
 

kalil

New member
כנראה עניין ביטחוני

יש בתחנה הזו יותר סככות צל
על הרציפים מאשר בתחנת בנימינה. 10 שנים אני פונה שוב ושוב לר"י בבקשה להתקין עוד סככות בתחנה שלי, הבטחות יש, ובשטח כלום לא זז. אולי נשאיל איזה סככה מתחנת שדרות?
כנראה עניין ביטחוני
להגן על האנשים מירי טילים.
 

בועז ל

New member
המסוק מדרים מעט עם הקו

מה והיכן צולם?
נא לציין מיקום ואובייקט מדויקים.
המסוק מדרים מעט עם הקו
ואנו מבחינים ברציפים המעוקלים של התחנה. כזכור - רציפים באורך 300 מ'. סמוך לכביש הכניסה לקיבוץ נירעם מתחיל/מסתיים החפיר העמוק, חפיר גבעות הכורכר.
 

amit1270

New member
כאן ניתן להבחין בהתקדמות לעומת הביקור שלנו

המסוק מדרים מעט עם הקו
ואנו מבחינים ברציפים המעוקלים של התחנה. כזכור - רציפים באורך 300 מ'. סמוך לכביש הכניסה לקיבוץ נירעם מתחיל/מסתיים החפיר העמוק, חפיר גבעות הכורכר.
כאן ניתן להבחין בהתקדמות לעומת הביקור שלנו
שנערך ב-8/8:

מבט מהרציף דרומה (
) שבו לא נראים האדנים שמופיעים בצילום האוויר של אלבטרוס.
 
בתמונה הזו בולטת העובדה

המסוק מדרים מעט עם הקו
ואנו מבחינים ברציפים המעוקלים של התחנה. כזכור - רציפים באורך 300 מ'. סמוך לכביש הכניסה לקיבוץ נירעם מתחיל/מסתיים החפיר העמוק, חפיר גבעות הכורכר.
בתמונה הזו בולטת העובדה
שצריך ללכת המון מהתחנה עצמה לכל קצה של הרציפים,
לא מבין,
האם יש מטרה במרחקים האלו?
 

בועז ל

New member
מלבד תוספת בת 100 מ' של המעבר התת"ק

בתמונה הזו בולטת העובדה
שצריך ללכת המון מהתחנה עצמה לכל קצה של הרציפים,
לא מבין,
האם יש מטרה במרחקים האלו?
מלבד תוספת בת 100 מ' של המעבר התת"ק
ההליכה אינה שונה בהרבה מתחנות אחרות. רציפים באורך 300 מ' הופכים לסטנדרטיים בר"י.
 
אני מבין שהתת"ק באורך 100 מ'

מלבד תוספת בת 100 מ' של המעבר התת"ק
ההליכה אינה שונה בהרבה מתחנות אחרות. רציפים באורך 300 מ' הופכים לסטנדרטיים בר"י.
אני מבין שהתת"ק באורך 100 מ'
זה בגלל כורח שמקום מוגבל?
ז"א צריך מקום לגוף התחנה ואין מקום בין הכביש לרציפים כי צריך גם חניות.
אני לא מכיר את המקום, אבל מאמין שבטח בדקו גם מיקומים אחרים.
 

בועז ל

New member
זו תוצאה של קפריזות מוניציפאליות מתקופת

אני מבין שהתת"ק באורך 100 מ'
זה בגלל כורח שמקום מוגבל?
ז"א צריך מקום לגוף התחנה ואין מקום בין הכביש לרציפים כי צריך גם חניות.
אני לא מכיר את המקום, אבל מאמין שבטח בדקו גם מיקומים אחרים.
זו תוצאה של קפריזות מוניציפאליות מתקופת
הדיונים על מיקום התחנה ובהחלט לא עניין שאמור מלכתחילה להיות כורח המציאות. לטעמי, קיימת בעייתיות מסוימת במידת העצמאות שניתנת בפועל לרשויות המקומיות בהשפעתן על מרכיבים תכנוניים בפרויקטים לאומיים. הליך היתר הבנייה, שנאלצות תחנות קו אשקלון-ב"ש לעבור, הוא דוגמא קלאסית לבעייתיות זו.
 
עצוב עצוב

זו תוצאה של קפריזות מוניציפאליות מתקופת
הדיונים על מיקום התחנה ובהחלט לא עניין שאמור מלכתחילה להיות כורח המציאות. לטעמי, קיימת בעייתיות מסוימת במידת העצמאות שניתנת בפועל לרשויות המקומיות בהשפעתן על מרכיבים תכנוניים בפרויקטים לאומיים. הליך היתר הבנייה, שנאלצות תחנות קו אשקלון-ב"ש לעבור, הוא דוגמא קלאסית לבעייתיות זו.
עצוב עצוב
במקום לחשוב על נוחות הנוסעים, הרי לא בונים את התחנה לשם שמיים או ליופי, אלא לנוחות השימוש של הנוסעים, חבל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה