אחי...
...למה אתה מזיין לו בשכל? אין תפקיד "הכי מכובד" בספינות... בקרים זה איכות, זה ידוע, בגלל מגבלות קב"א והעובדה שהם מתפעלים בהפלגות ולא צופים בגשר, אבל זה לא אומר שאין כבוד למכונאי, לאלחוטן או לאתת... זה הכל בעיניי "המשתמש" כל אחד בספינות חושב שהתפקיד שלו הוא התפקיד הכי מכובד וטוב. זה הכל בולשיט. אין יחס שונה בגלל תפקידים.