מה השכר הנחוץ למפרנס יחיד בטורונטו?

  • פותח הנושא ris
  • פורסם בתאריך

ris

New member
מה השכר הנחוץ למפרנס יחיד בטורונטו?

ע"מ לפרנס משפחה של 4 נפשות ברמת חיים טובה. חוגים לילדים גן פרטי עוזרת בית בייביסיטר לשכור בית והאם המטבע הנקוב הוא בדולר קנדי או אמריקאי?
 
המטבע בקנדה,

(כן, זה מדהים), הוא דולר קנדי. כל המחירים בדולרים קנדיים. אפשר להשתגע.
 
את יכולה לפרט בגדול על מה זה מבוסס?

כלומר סעיפים עיקריים: ביגוד חינוך דיור מכולת חשמל-מים-אינטרנט-כבלים חיסכון לפנסיה וכו' כמו כן - ממשכרות של 4K לחודש כמה נשאר נטו? האם יש ברשת מחשבון לחישוב נטו?
 

Nogi23

New member
מחשבון לחישוב נטו

הנה קישור ש-u2canada נתן פעם: http://www.ey.com/GLOBAL/content.nsf/Canada/Tax_-_Calculators_-_Personal_Tax
 
תודה!

האם זה מתקבל על הדעת שבBC יש הכי פחות מס? המקום הזה נהייה יותר אטרקטיבי מרגע לרגע. אם להתעלם רגע מנבובוט (או איך שקוראים לזה) ששם יש קצת פחות מס... בכל מקרה אני לא הולך לגור שם ולא רק בגלל שזה חור - אני באופן עקרוני לא גר במקומות שאני לא יודע איך מבטאים. זו גם הסיבה שאני לא אגור ב-ח-י-י-ם בCOQUITLAM
 

Nogi23

New member
לגבי COQUITLAM ...

בימים הראשונים שלנו פה, כשביקשנו ממכרים להזכיר לנו איך קוראים ל"מקום ההוא", אני זוכרת שהשתמשתי במילים - "נו, שם, המקום שנשמע כמו שמורת אינדיאנים"
מאז כבר הייתי שם, והנופים ממש מדהימים.
 

libimom

New member
ונא לא להשמיץ את COQUITLAM

אני גרה ב-PORT COQUITLAM השכנה והמקום ממש משגע, לא מחליפה בשום פנים עם וונקובר, ודרך אגב שרק תדעו שאני מקבלת הנחה בביטוח הרכב כי אני גרה כאן (אין הרבה גניבות רכב) ובקשר לגידול ילדים....... זה המקום. נכון שאין בי"ס יהודי אבל הפבליק כאן ממש מצויינים והספורט הוא בראש הפעילויות של הילדים. דרך אגב טרי פוקס, הוא יוצא העיר הזו ויש על שמו מרוץ לגיוס כספים למחקר הסרטן , כל שנה. שלא לדבר על מחירי השכירות שהם הרבה יותר זולים מוונקובר. נוגה את משלמת כפול ממני על חדר אחד ולי יש שני חדרים..... רק לידיעתכם.
 

Nogi23

New member
לאנשים שונים - העדפות שונות...

את גרה ב-COQUITLAM עם 2 ילדים ב-2 חדרים, ואנחנו זוג צעיר שגר 5 דקות מ-Downtown וונקובר בדירה מרוהטת. גם בארץ העדפתי לגור במרכז ת"א ולא בראש העין. קורה...
 

weinnir

New member
גימפל - תתבייש לך! נבובוט?!?

נונבוט, או Nunavut או בהגייה - noo na voot. לו רק היתה לי האופציה לגור שם. מדובר בטריטוריה החדשה של קנדה, ולמרבה האושר - המקום הקר ביותר בקנדה (בממוצע), אך למרבה הצער - גם המקום אם האוכלוסיה הדלה ביותר בכל קנדה. ישנם הרבה אנשים שמשלמים כסף (והרבה) בכדי להגיע למחוזות המהממים של נונבוט, דוגמת baffin isand האגדי, rankin inlet, iqualit ועוד. חלומותי להגיע לשם נגנזו עקב מחזור במזומנים, אבל יום יבוא, ותמונות מפוארות יקשטו את הפורום. או אז תצטער, גימפל, שהעלבת את הטריטוריה הכה משובחת הזו.
 
לא דיברתי על 4K

אלא על 4000 נטו. אומנם לא לחיות כמו מלכים- אבל זה לא רע בכלל 4 לחודש.
 
למעלה