מה השיר האולטימטיבי לעשות בו סקס?

נשואה1

New member
כל שיר של

RED HOT CHILLI PEPERS טוב להכנת שקשוקה.... (מקווה רק שאייתתי נכון...)
 

magesty

New member
ארכדין דוכין מספר 1

תחזור אליה מהר ותתנצל ותשיר לה את זה בע"פ היא לא דומה לאף אחת אחרת לאף אחת שעוברת ברחוב היא משונה וכשהיא מדברת קולה עושה לי משהו קרוב. היא לא רואה אני כאן כל הלילה עומד בצד ומסתכל איש מאוהב, עומד בצד ומסתכל. והלילה העיניים עייפות עד אור הבוקר השפתיים לוחשות ללא מנוח לא דומה לאף אחת.
 
פרלודים ופוגות של באך-

אבל סמי אומר שדן בן-אמוץ כבר כתב על זה מזמן. טוב, מקוריות אף פעם לא הייתה התכונה החזקה שלו. של סמי. חוץ מזה, הוא היה מתמזמז עם הג'ינג'ית מי'3 מתחת לקיוסק של רחמו, עד שאבא שלה היה גומר לשחק קלפים ובא לקרוא לה הביתה. סמי היה בורח כשהוא היה שומע אותו קורא לה כבר במדרגות. אחר כך הוא היה אלוף קרית-גת. נ"ס בטמפו. ותרשום.
 

y007007

New member
ענק! ../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif../images/Emo3.gif תמיד בא... מתי?../images/Emo93.gif

 

Donna4f

New member
אכן...je tiam ../images/Emo23.gif

mon amur moi.... זה שיר שגם מביא אותה אבל אי אפשר להתעלם שהוא נשמע קצת בדיחה של עצמו. :) D שאנסונים עושים לי את זה יותר...
 
אני מתקן את השרשור. סליחה סליחה

בני צודק. לא מגיעים לסיפוק אחרי שיר אחד. שיר אחד זה כללי מידי. הנה הסט הפרטי שלי לפי הסדר: cars- drive- סיפתח מעולה למזמוזים billy ocean- suddenly - מחרמן בטירוף. להעלאת הריגוש. i had the time of my life- אין כמו "ריקוד מושחת" להעלאת הקצב והחום בחדר. enjoy the silence-דפש מוד מעבירים אותנו כבר לקרחעת הבגדים מעלינו. שקט כבר לא יהיה. הקיור- love song- שיר מעולה לירידות הדדיות. תנסו! הנאה מובטחת. betty davis eyes- קים קארנס. מעולה לסקס בהילוך ראשוני ביותר. when the rain begins to fall- pia zadorra- מעלה את הקצב שלו ושלה. boom boom boom lets goback to my room-חחח. יש יותר אולטימטיבי מזה????שיר מדהים לסקס!!! poisen- alice cooper- תשכחו מהכל. זה השיר האחרון ולא סתם. ה שיר בהא הידיעה. טוב לסקס בשלבים מתקדמים. מעולה לגמירה ולהתפוצצות!!! למהדרין הייתי ממליץ על ירח כחול של גן חיות לסיגריה שאחרי. זהו. מקווה שכולם מרוצים עכשיו. ובא לציון גומר.
 
רשימה מצויינת ../images/Emo45.gif

בהנחה שאתה מזיין אותה בשירותים של הליקוויד
(פארדון מיי פראנצ' לא יכולתי להתאפק
)
 
כי זה לא רומנטיקה בעיניי../images/Emo13.gif

זה קיטש נוסטלגי. אלו שירים (בחלקם, כי מי לעזאזאל שומע את פיה זדורה? אפילו משולם ריקליס שכח ממנה) שאני אשמע כשאני נוסעת ברכב עם החברה הכי טובה שלי, במקרה מתנגן השיר ברדיו, ואנחנו נזכרות במעללינו באותן שנים
רוצה רומנטיקה נוסטלגית אבל קלאסית?:) |הלינק
סלינק|
 

אשה3

New member
יווווו שוחרת...

הליקוויד...... את באמת חזק בנוסטלגיה :))
 
למעלה