רק בקבוק מים צמוד כל היום. ובעקרון - כל נוזל שאת מכניסה לגוף עדיף על לא לשתות בכלל, וזה כולל משקאות ממותקים, מוגזים, קפה, וכו´. אבל הכי עדיף מים או נוזלים שקופים ללא גזים (מיץ מדולל במים למשל).
זו ההמלצה הרשמית. בחורף די קשה לעשות את זה, כי לא כל כך צמאים, אבל תשתדלי לשתות לפחות 3 ליטר ביום (2 בקבוקים 1.5 ליטר שיהיו לידך כל היום). זה בערך 12 כוסות.