מה הקטע של הסידרה הזאת???

commencal

New member
מה הקטע של הסידרה הזאת???

זה פשוט חיקויי של תוכנית בריטית/אמריקאית!(the real hustel ניתן ליראות בערוץ"אגו") דוגרי חרא תוכנית וזה פשוט עוד העתקה של ישראל ממדינות אחרות(הישרדות-אמריקאי, האח הגדול-בריטי וכו') אישית אני מעריץ של האמיתי אבל זה איכס סתם חיקוי זול הם אפילו עושים את אותם הדברים שעושים באמיתי פשוט חיקויי זול ועדיף ליראות את הנורמאלי.
 

shovaly23

New member
התוכנית בנויה על המודל בריטית/אמריקאית.

אף אחד לא מסתיר את העובדה הזאת,ובפרומו לקראת התוכנית נמרוד הראל אף הדגיש את העובדה הזאת. המטרה העיקרית היא לחשוף את זה ליותר אנשים,ולהראות עוקצים שנפוצים בעיקר בארץ. על אכות התוכנית תמיד אפשר להתווכח,שמעתי טיעונים לכאן ולכאן.
 

commencal

New member
כנס

דוגרי זה ממש לא הקטע של התוכנית כמו כל תוכנית הקטע הוא רייטינג מה שכן התוכנית הזאת עושה היא מלמדת כל מיני שיטות איך לבצע את הפשעים והרבה פחות על איך להיתגונן מהם אז לפי דעתי התוכנית הזאת דווקא עושה רע! תסתכלו ותגידו לי מה אומרים יותר איך לבצע את הפשע או איך להיתגונן מימנו?
 
חלק גדול של הצילומים מבוימים

כמו בחתונה . איך היכניסו מצלמות איכות לתוך האולם ? בכול בוטק רואים לפי הצילום שזה מצלמה ניסתרת . ואיכות התמונה גרוע . המצולמים משתפים פעולה . עים הצלמים . סתם תוכנית משעממת . אני עובר לערוץ אחר מיד או אחרי כמה דקות
 

commencal

New member
גם

גם איך לא שמו לב ששמו 6 מצלמות יכותיות(שהן בטח ענקיות) בלי אישור או משהו סתם ואיך אף אחד לא ראה את הכספת מתוך 600 אנשים זה לא ש 600 אנשים היצתלמון באותו הזמן?
 

Apoca Lypse

New member
יש בכך אמת. אבל לפחות פעם אחת לשם שינוי

יש תוכנית שבנוסף להשגת רייטינג מביאה למודעות בחברה. ככה שחיקוי או לא חיקוי... תוכנית אחת שאני מוכן לראות. אישית אני קצת מתנגד לאיך שהם עושים את זה "אין לך יותר כסף בבנק. סתאאאאם" אבל זה עובד
 
למעלה