מה הקטע של דן?

מצב
הנושא נעול.

ronatd

New member
מה הקטע של דן?

מה הקטע של דן?
תגידו לי, מה הקטע של "דן"? לפני מספר חודשים הם פרסמו בגאוה שאשפר לעלות גם מהדלת האחורית בקוים 4, 5, 104.
ולאחרונה ראיתי שלטים שחוזרים לעלות מהדלת הקדמית בלבד. מה הקטע? הם רוצים לשגע אותנו? כל שני וחמישי לשנות את הכללים?
לאחרונה ראיתי שלט שהסתיים הניסוי ועכשיו חוזרים לעלות מהדלת הקדמית בלבד.
איזה ניסוי זה היה? עכשיו ראיתי פתאום שאפשר לעלות מהדלת האחורית בקו 51.
מה הרעיון?
 
הניסוי בקווים 4,5,104 הסתיים ועבר לקו עמוס

מה הקטע של דן?
תגידו לי, מה הקטע של "דן"? לפני מספר חודשים הם פרסמו בגאוה שאשפר לעלות גם מהדלת האחורית בקוים 4, 5, 104.
ולאחרונה ראיתי שלטים שחוזרים לעלות מהדלת הקדמית בלבד. מה הקטע? הם רוצים לשגע אותנו? כל שני וחמישי לשנות את הכללים?
לאחרונה ראיתי שלט שהסתיים הניסוי ועכשיו חוזרים לעלות מהדלת הקדמית בלבד.
איזה ניסוי זה היה? עכשיו ראיתי פתאום שאפשר לעלות מהדלת האחורית בקו 51.
מה הרעיון?
הניסוי בקווים 4,5,104 הסתיים ועבר לקו עמוס
(הרבה) יותר, 51.
 
רוצים לראות שהציבור מוכן לעלות מאחורה בלי להת

אבל מה הקטע של הניסוי?
מה הם רוצים לבדוק?
רוצים לראות שהציבור מוכן לעלות מאחורה בלי להת
בלי להתפלח

קודם נבדק בקווים פחות עמוסים, עכשיו מנסים בקו עמוס.
 

olli3

New member
מנהל
לא דן רוצים לבדוק. משרד התחבורה רוצה

אבל מה הקטע של הניסוי?
מה הם רוצים לבדוק?
לא דן רוצים לבדוק. משרד התחבורה רוצה
לבדוק והוא זה שהורה על העברת הניסוי לקו 51.

באופן כללי, כמעט תמיד בכל נושא שקשור לתח"צ, עליך לשאול "מה הקטע של משרד התחבורה?", כי הוא זה שקובע כמעט הכל בכל מה שקשור לתח"צ.
 

Dannycom

New member
אגלה לכם סוד קטן

לא דן רוצים לבדוק. משרד התחבורה רוצה
לבדוק והוא זה שהורה על העברת הניסוי לקו 51.

באופן כללי, כמעט תמיד בכל נושא שקשור לתח"צ, עליך לשאול "מה הקטע של משרד התחבורה?", כי הוא זה שקובע כמעט הכל בכל מה שקשור לתח"צ.
אגלה לכם סוד קטן
אני הוא זה שהוריתי על העברת הניסוי לקו 51 (כחלופה הצעתי גם קווים עמוסים אחרים כגון 18, 25 או 67) בשיחה עם מנהל רשות לתחבורה ציבורית, מאיר חן. זאת מכיוון שלנסות בקו 4 ו- 5 לא ייתן כלום. מכיוון שאני נוסע קבוע בקו 51 יוצא לי לבדוק מה קורה עם זה ולרוב אני המתקף היחיד מאחור. מה שכן כשאני רץ לאוטובוס מהכיוון האחורי או רוצה לעלות בזמן עומס האופציה של הדלת האחורית היא אכן שימושית מאוד.
 

ronatd

New member
אני מציע לאפשר כניסה לאוטובוס דרך הגג

אגלה לכם סוד קטן
אני הוא זה שהוריתי על העברת הניסוי לקו 51 (כחלופה הצעתי גם קווים עמוסים אחרים כגון 18, 25 או 67) בשיחה עם מנהל רשות לתחבורה ציבורית, מאיר חן. זאת מכיוון שלנסות בקו 4 ו- 5 לא ייתן כלום. מכיוון שאני נוסע קבוע בקו 51 יוצא לי לבדוק מה קורה עם זה ולרוב אני המתקף היחיד מאחור. מה שכן כשאני רץ לאוטובוס מהכיוון האחורי או רוצה לעלות בזמן עומס האופציה של הדלת האחורית היא אכן שימושית מאוד.
אני מציע לאפשר כניסה לאוטובוס דרך הגג
כניסה מלמעלה היא האופציה השימושית ביותר. חחחח....

כניסה מאחור שימושית בעיקר בקווי מהדרין, לא?
 
כשנכנסים מהגג, קל יותר לראות את עזריאלי.

אני מציע לאפשר כניסה לאוטובוס דרך הגג
כניסה מלמעלה היא האופציה השימושית ביותר. חחחח....

כניסה מאחור שימושית בעיקר בקווי מהדרין, לא?
כשנכנסים מהגג, קל יותר לראות את עזריאלי.
 

benshap2

New member
אני לא מבין את הסיבה להוראתך זו

אגלה לכם סוד קטן
אני הוא זה שהוריתי על העברת הניסוי לקו 51 (כחלופה הצעתי גם קווים עמוסים אחרים כגון 18, 25 או 67) בשיחה עם מנהל רשות לתחבורה ציבורית, מאיר חן. זאת מכיוון שלנסות בקו 4 ו- 5 לא ייתן כלום. מכיוון שאני נוסע קבוע בקו 51 יוצא לי לבדוק מה קורה עם זה ולרוב אני המתקף היחיד מאחור. מה שכן כשאני רץ לאוטובוס מהכיוון האחורי או רוצה לעלות בזמן עומס האופציה של הדלת האחורית היא אכן שימושית מאוד.
אני לא מבין את הסיבה להוראתך זו
האם רק בגלל שאתה באופן אישי משתמש בקו 51, וכשאתה רץ לאוטובוס אתה רוצה לחסוך לעצמך עוד כמה מטרים, חל כל השינוי הזה שמשגע את המשתמשים בקווים?
 

amitk83

New member
אני מסכים עם דני

אני לא מבין את הסיבה להוראתך זו
האם רק בגלל שאתה באופן אישי משתמש בקו 51, וכשאתה רץ לאוטובוס אתה רוצה לחסוך לעצמך עוד כמה מטרים, חל כל השינוי הזה שמשגע את המשתמשים בקווים?
אני מסכים עם דני
אני מסכים עם דני ואני חושב שהמהלך הזה חכם. אין שום משמעות לניסוי הזה אם לא משתמשים בו בקווים העמוסים. בדיקת מערכות נעשית בעיקר כשיש עומס ולכן עשה דני בחוכמה. אני אפילו הייתי מרחיב את זה גם לקו 61, 82, 66 שסובלים מצפיפות נוראית.

למה אני צריך לחכות בתור לתקף כאשר יש לי כרטיס טעון ? בכלל אני לא חושב שהנהג צריך להתעסק עם כסף והוא אמור להתמקד רק בנסיעה כמו שיש במטרונית. כל נושא הכרטוס והתשלום שיהיה ברציפים. אני הייתי רוצה לראות עוד מכונות הטענה בתחנות או במקומות מרכזיים. באוטובוס מתעסקים רק בלהעביר את הנוסעים ממקום למקום ולא גם בכסף. זה גורם לחוסר ריכוז, טעויות במתן עודף, תאונות ועוד!
 

benshap2

New member
אבל זה לא מה שהוא כתב

אני מסכים עם דני
אני מסכים עם דני ואני חושב שהמהלך הזה חכם. אין שום משמעות לניסוי הזה אם לא משתמשים בו בקווים העמוסים. בדיקת מערכות נעשית בעיקר כשיש עומס ולכן עשה דני בחוכמה. אני אפילו הייתי מרחיב את זה גם לקו 61, 82, 66 שסובלים מצפיפות נוראית.

למה אני צריך לחכות בתור לתקף כאשר יש לי כרטיס טעון ? בכלל אני לא חושב שהנהג צריך להתעסק עם כסף והוא אמור להתמקד רק בנסיעה כמו שיש במטרונית. כל נושא הכרטוס והתשלום שיהיה ברציפים. אני הייתי רוצה לראות עוד מכונות הטענה בתחנות או במקומות מרכזיים. באוטובוס מתעסקים רק בלהעביר את הנוסעים ממקום למקום ולא גם בכסף. זה גורם לחוסר ריכוז, טעויות במתן עודף, תאונות ועוד!
אבל זה לא מה שהוא כתב
ואני מסכים איתך לגבי תפקידו של הנהג
 

amitk83

New member
קודם כל אני אחדד

אבל זה לא מה שהוא כתב
ואני מסכים איתך לגבי תפקידו של הנהג
קודם כל אני אחדד
אם היית מכיר את הבחור היית יודע שהוא לא עושה את זה לטובתו האישית אלא לקהילה גדולה. זה בחור שתרם לא מעט לשיפור התחבורה בארץ
 
חוץ מזה, ברור שהוא לא באמת "הורה"

קודם כל אני אחדד
אם היית מכיר את הבחור היית יודע שהוא לא עושה את זה לטובתו האישית אלא לקהילה גדולה. זה בחור שתרם לא מעט לשיפור התחבורה בארץ
חוץ מזה, ברור שהוא לא באמת "הורה"
כי הוא לא עובד לא בדן ולא במשרד התחבורה, אלא מקסימום המליץ.
אגב, אני חושב שקווים כמו 16/204 או 61 מתאימים לפיילוט הרבה יותר מ-51, כי יש להם בלעדיות על רוב המסלול שלהם ורוב הנוסעים הם נוסעים קבועים. חלק גדול מהנוסעים של 51 מחכים לא רק ל-51 אלא לכל קו שיבוא, ולכן יש סיכוי קטן יותר שהם יידעו או יזכרו שאפשר לתקף מאחור.
 

droriko

New member
לא רק זה

חוץ מזה, ברור שהוא לא באמת "הורה"
כי הוא לא עובד לא בדן ולא במשרד התחבורה, אלא מקסימום המליץ.
אגב, אני חושב שקווים כמו 16/204 או 61 מתאימים לפיילוט הרבה יותר מ-51, כי יש להם בלעדיות על רוב המסלול שלהם ורוב הנוסעים הם נוסעים קבועים. חלק גדול מהנוסעים של 51 מחכים לא רק ל-51 אלא לכל קו שיבוא, ולכן יש סיכוי קטן יותר שהם יידעו או יזכרו שאפשר לתקף מאחור.
לא רק זה
ז'בוטינסקי זה רחוב שהרבה מאד מאלה שעוברים בו אלה נוסעים ארעים שיש להם "איזה סידור" בז'בוטינסקי או או בבן גוריון או בבורסה. 204 זה נוסעים קבועים של שכונות הדרום שנוסעים לשוק התקווה/תחנה מרכזית/אלנבי/שוק הכרמל
 

amit1270

New member
אני מניח שהצעת ולא הורית.


אגלה לכם סוד קטן
אני הוא זה שהוריתי על העברת הניסוי לקו 51 (כחלופה הצעתי גם קווים עמוסים אחרים כגון 18, 25 או 67) בשיחה עם מנהל רשות לתחבורה ציבורית, מאיר חן. זאת מכיוון שלנסות בקו 4 ו- 5 לא ייתן כלום. מכיוון שאני נוסע קבוע בקו 51 יוצא לי לבדוק מה קורה עם זה ולרוב אני המתקף היחיד מאחור. מה שכן כשאני רץ לאוטובוס מהכיוון האחורי או רוצה לעלות בזמן עומס האופציה של הדלת האחורית היא אכן שימושית מאוד.
אני מניח שהצעת ולא הורית.
 

stratomaximus

New member
נסעתי היום קטע של 3 תחנות בקו 51.

לא דן רוצים לבדוק. משרד התחבורה רוצה
לבדוק והוא זה שהורה על העברת הניסוי לקו 51.

באופן כללי, כמעט תמיד בכל נושא שקשור לתח"צ, עליך לשאול "מה הקטע של משרד התחבורה?", כי הוא זה שקובע כמעט הכל בכל מה שקשור לתח"צ.
נסעתי היום קטע של 3 תחנות בקו 51.
בכל תחנה עלו 5-7 נוסעים לפחות.
אף אחד מהם לא עלה מהדלת האחורית ולא תיקף את הרב-קו בקורא ששם.
מה שכן, בבורסה פתאום עלה פקח


חוסר מודעות גמור. מעניין אם הניסוי יוכרז כהצלחה או כישלון בגלל אחוז משתמשים שואף ל- 0.
 
ברור שב-51 זה ייכשל.זה לא קו של נוסעים קבועים

נסעתי היום קטע של 3 תחנות בקו 51.
בכל תחנה עלו 5-7 נוסעים לפחות.
אף אחד מהם לא עלה מהדלת האחורית ולא תיקף את הרב-קו בקורא ששם.
מה שכן, בבורסה פתאום עלה פקח


חוסר מודעות גמור. מעניין אם הניסוי יוכרז כהצלחה או כישלון בגלל אחוז משתמשים שואף ל- 0.
ברור שב-51 זה ייכשל.זה לא קו של נוסעים קבועים
ובלעדיים. אי אפשר לעורר מודעות בקו כמו 51.
 
האמת אני לא לגמרי מבין את מהות הניסוי

ברור שב-51 זה ייכשל.זה לא קו של נוסעים קבועים
ובלעדיים. אי אפשר לעורר מודעות בקו כמו 51.
האמת אני לא לגמרי מבין את מהות הניסוי
מה רוצים ללמודבניסוי הזה שאי אפשר ללמוד מהרק"ל בירושלים או מהמטרוית בחיפה?
זה שמכשיר התיקוף בתוך האוטובוס?
אם אף אחד לא מודע לקיומו ברור שאין שום משמעות לניסוי.
אם אין שילוט בולט על האוטובוס ובכל תחנה של 51, נוסעים אוטומטית יעלו מקדימה.
אם גם הנהגים לא מסבים את תשומת לב הנוסעים עם רב-קו לאפשרות הזו ברור שהמכשיר תיקוף האחורי יישאר מיותם.
האם בכלל תדרכו את הנהגים לומר לנוסעים על האפשרות?
האם יש בכלל תאריך יעד ותוכנית מסודרת להמשך או שעורכים פה ניסוי אקראי שאף אחד לא יודע למה הוא אמור להוביל בעתיד?
 

Rubim88

New member


האמת אני לא לגמרי מבין את מהות הניסוי
מה רוצים ללמודבניסוי הזה שאי אפשר ללמוד מהרק"ל בירושלים או מהמטרוית בחיפה?
זה שמכשיר התיקוף בתוך האוטובוס?
אם אף אחד לא מודע לקיומו ברור שאין שום משמעות לניסוי.
אם אין שילוט בולט על האוטובוס ובכל תחנה של 51, נוסעים אוטומטית יעלו מקדימה.
אם גם הנהגים לא מסבים את תשומת לב הנוסעים עם רב-קו לאפשרות הזו ברור שהמכשיר תיקוף האחורי יישאר מיותם.
האם בכלל תדרכו את הנהגים לומר לנוסעים על האפשרות?
האם יש בכלל תאריך יעד ותוכנית מסודרת להמשך או שעורכים פה ניסוי אקראי שאף אחד לא יודע למה הוא אמור להוביל בעתיד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה