מה הקטע עם כל המכללות שנותנות תואר

QAF Fan Block

New member
מה הקטע עם כל המכללות שנותנות תואר

אוניברסיטאי? האם אנשים שהולכים ללמוד למשל במכללת ספיר שמזוהה כידוע עם בן גוריון, לומדים שנה במכללה ולאחר מכן באוניברסיטה מקבלים תואר טהור של בן גוריון כאילו הם למדו שם? אותו דבר לגבי כל המכללות שמזוהות עם האוניברסיטה הפתוחה? או שיש הבדל אם קיבלתי את התואר דרך המכללה?
 

vinney

Well-known member
אין הבדל

אם למדת שנה ראשונה בספיר, ועברת לאב"ג לשנה ב' והלאה - תקבל בדיוק את אותה התעודה כמו אלה שלמדו באב"ג מלכתחילה. יכול להיות שבגליון ציונים הקורסים שלמדת בספיר יהיו מצוינים כ"הכרה בלימודים קודמים", אבל גם זה לא בטוח כי בין ספיר לאב"ג יש שיתוף פעולה אקדמי, וצריך לבדוק את זה.
 

vinney

Well-known member
לגבי אוניברסיטה הפתוחה

אין שום מכללה שמזוהה איתה, יש מכללות שמשמות את אוניברסיטה הפתוחה כמרכז לימוד שלה, ומציגות כאילו המכללות עצמם עושות משהו, אבל זה לא נכון, שום מכללה לא מלמדת לתואר של האוניברסיטה הפתוחה.
 

QAF Fan Block

New member
תודה על התשובות...

אם אפשר עוד שאלה קטנה.. אני ממש מקווה שתוכל לעזור לי... בבן גוריון יש איזה מחשבון מסובך לחישוב ציון סכם בלינק הבא: (אין לי מושג מה ההבדל בין שתי הבחירות הראשונות) http://bgu4u.bgu.ac.il/html/average_calc/ לי יש ציון ממוצע בגרות וציון פסיכומטרי אבל אין לי ציונים בכימיה ופיסיקה ולא במכינה. כשאני מכניסה את הציונים שכן יש לי אז לא יוצא לי ציון סכם.....\-: כתבתי לאוניברסיטה מייל והם אמרו שמקצועות אלה לא הכרחיים לקבלה ללימודים ובכל זאת, איך אפשר לחשב??? תודה!!
 

forge

New member
ככה

סכם טבע/מדעי המחשב => מסלול מס' 202 (זה מדעי המחשב למדעים מדוייקים) => עכשיו תזיני את הציונים שלך (תכלס מה שמשנה שם זה פסיכו מתמטיקה וכמותי בפסיכו השאר זניח). אגב, שנה שעברה הסכם לקראת שנת הלימודים ירד ל- 285 ככה שאם את גבולית תנסי לברר לקראת תחילת הלימודים את הסכם הנדרש. בהצלחה
 

QAF Fan Block

New member
האמת היא ששלחתי להם מייל ושאלתי

הם אמרו שציון הסכם הנדרש הוא 260 וזה יצא כל כך לא הגיוני שמספיק לי פסיכומטרי 600 וציון כמותי 121 כדי לקבל סכם 260 זה לא קצת נמוך מדי לדרישות אוניברסיטה? ובכלל נראה לי עדיף ללמוד בבר אילן בגלל המרחק
 

vinney

Well-known member
הדרישות לא נועדו לסמן רמה

באוניברסיטה אפשר ללמוד בלי פסיכומטרי או בגרות בכלל, בלי שום בעיה. הדרישות נועדו לסנן אנשים לפי מקום פנוי. לך תדע, אולי פתאום יש להם יותר מקומות ממועמדים השנה?
 

forge

New member
לי זה נראה הגיוני - מבחן התוצאה הוא

שקובע. ציונים יבשים לא מקנים תואר. אם מקבלים אותך ומתאים לך ללמוד בב"ש => לכי על זה. אם לא, יש עוד מקומות שיהיה בהצלחה
 
למעלה