מה הסכם של הנדסת מחשבים???

gNaash

New member
מה הסכם של הנדסת מחשבים???

אני שואל בשבילי ובשביל יניבוש... (שמעתי שקוראים לנו בנצי ומומו.. טוב...) קיצר אז מי שיודע וכן אני יודע שזה משתנה אז שיענה לי מה הוא בערך כל שנה... כי אנחנו ממש על הגבול... עד לתוצאות של אפריל לפחות (על מי אני עובד אפילו אז אני והוא בקאנטים.. :) ) תודה מראש ביי ומצטער על ההודעה החדשה
 

gNaash

New member
אני יודע אני שואל על שנים קודמות!

אבל תודה על התגובה
 

gNaash

New member
אה שינוי שאלה... התכוונתי ל...

התכוונתי לפסיכומטרי כי בסכמים אני לא מבין.. כאלו מזה... טוב בוא נגיד האם עם 689 יש לי סיכוי להתקבל... אה ובגרויות דיי טובות אם תרשה לי לומר
 

gNaash

New member
אז זה לא בהכרח נכון

יעני עוד יש לי סיכוי... חחחחח חכו עד לתוצאות של אפריל!
 
נצל"שון קטנטן

האם הסכם באמת משנה לעתודאים? הרי יש מספר מקומות קבוע בכל פקולטה לעתודאים. נניח מתקבלים כל שנה 20 עתודאים למחשבים בטכניון, אז לוקחים פשוט את ה-20 עם הסכמים הכי גבוהים, לא? אז יתכן מצב שלאחרון ברשימה יהיה סכם 94, ויתכן מצב (תיאורטי) שלאחרון יהיה סכם 70.
 

BMWE

New member
כן. אחד מתנאי הקבלה, הוא קבלה

ע"י האונ'. לכן צריך לעמוד גם בסכם האונברסיטאי. יתר על כן מספר העתודאים אינו קבוע מראש ומשתנה משנה לשנה
 

gNaash

New member
אני דווקא הבנתי אחרת...

שהצבא קובע מספר של עתודאים לשנה ולהם יש סכ"מ ארצי משלהם... זה גם הרבה יותר הגיוני כי זה לא הגיוני שכל אחד שיעבור את הסכ"מ ייכנס ואם לא יהיו אנשים אז לא יהיו עתודאים במקצוע.. תחשוב קצת אח שלו
 

T a u r u s

New member
אתה מתעסק בדברים אתה לא בקיא בהם

ו-BMWE כן. יש גם מאמר על זה, וסא"ל פרוינד חזרה ואמרה את אותם הדברים.
 

gNaash

New member
אבל תחשוב שניה...

מה שאתה אומר כן בעצם שהתפלגות העתודאים במקצועות היא חסרת שליטה ע"י הצבא... נראה לך הגיוני באמת? למרות שהצבא אמת קצת מעפן
 

T a u r u s

New member
דברים שאומר על זה שמש, וסא"ל פרוינד

נראים לי הרבה יותר הגיוניים מהדברים שאתה אומר.
 

bodas

New member
הגיוני מאוד

הצבא הוא אומנם גוף דיקטטורי הבנוי על שליטה של מפקדים, אבל למיטב ידעתי דיקנאי הפקולטאות אינם כפופים למפקדי המדור, נכון?... חוצמזה, שאני רוצה לראות את המפקד, בכיר ככל שיהיה, שינסה לעמוד אפילו מול פקידה אחת במדור רישום וקבלה... חבל לו על הזמן, הוא מפסיד, שייברח
בקיצור - קודם כל האונ' מחליטה מי מתקבל. הצבא יכול רק ל"נג'ס" ולהפעיל אמצעי שכנוע כאלו או אחרים. אם יש מקום ל-20 אבל רק 10 עוברים את הסכם המינימלי, לא יהיו 20 עתודאים במחזור הזה במקצוע הזה...
 

1234aaa

New member
אתה צודק בקשר לפקידות!

צלצלתי לטכניון לברר משהו בקשר לקבלה ואני לא רוצה לספר איך זה יחס עוקצני\עוין קבלתי.. עוד שניה הייתי עונה לה וזה היה מתפתח לTrash talk רציני.. חושבת אני בגיל שלה..
 
למעלה