מה הסכם של הנדסת מחשבים???
אני שואל בשבילי ובשביל יניבוש... (שמעתי שקוראים לנו בנצי ומומו.. טוב...) קיצר אז מי שיודע וכן אני יודע שזה משתנה אז שיענה לי מה הוא בערך כל שנה... כי אנחנו ממש על הגבול... עד לתוצאות של אפריל לפחות (על מי אני עובד אפילו אז אני והוא בקאנטים..
) תודה מראש ביי ומצטער על ההודעה החדשה
אני שואל בשבילי ובשביל יניבוש... (שמעתי שקוראים לנו בנצי ומומו.. טוב...) קיצר אז מי שיודע וכן אני יודע שזה משתנה אז שיענה לי מה הוא בערך כל שנה... כי אנחנו ממש על הגבול... עד לתוצאות של אפריל לפחות (על מי אני עובד אפילו אז אני והוא בקאנטים..