מה הסיכויים ש

  • פותח הנושא gah
  • פורסם בתאריך

gah

New member
מה הסיכויים ש

יש לי קב"א 53 דפ"ר אני משער בסביבות ה-70-100. ירד לי הקב"א כי בראיון האישי לא הראיתי כל כך על מוטיבציה קרבית עקב אמא פולנייה והראש שלי אז היה בממר"מ. אני כרגע מיועד לגיוס קרבי של נובמבר ולא קיבלתי זימון ליום סיירות, אני משער בגלל המוטיבציה. הרבה השתנה מאז הצו ראשון שהיה באוגוסט, עולמי התהפך וכרגע המוטיבציה בשמיים, אני רוצה קרבי ואם כבר אז כמה שיותר מובחר\מסוכן ורחוק מהבית. אני רוצה להתקשר למדור סיירות ולבקש לבוא כחריג, אם אני מנמק להם את סיבותיי (השינוי במוטיבציה), אבל -ממש- מנמק את כל סיפור חיי לא כמו שפה רשמתי שתי שורות, יש לי סיכוי לבוא לימי סיירות של יולי? ואז גם יידחה לי הגיוס?
 

gah

New member
צודק...

פרופיל 97, סעיף קל על עקמת שאמרו לי בפרוש שזה לא מה שפסל אותי.
 

Decoder

New member
תגובה

הצבא היום הרבה יותר ליברלי מפעם, אני בטוח שאם תכתוב להם מכתב מנוסח יפה על כמה שהמוטיבציה שלך עלתה וכמה שאתה מורעל על שירות ביחידות ההתנדבות הם יאפשרו לך להגיע ליום סיירות. לפעמים יש צורך בנידנוד של כמה מכתבים לכמה גורמים אבל בסוף זה משתלם. אני מציע שתברר בדיוק למה פסלו אותך מיום סיירות, פשוט תתקשר ותבקש לדעת למה: סיבות רפואיות, נתונים וכ"ו.
 

gah

New member
אמרו לי

נתונים אישיים אבל אני יודע שיש לי את הקב"א והדפ"ר הדרושים, אמרו לי בפרוש שלא מסיבות רפואיות, ההסבר היחיד שיש לי לכך הוא המוטיבציה שהראיתי... אם אני הולך ליום סיירות של יולי, הגיוס שלי נדחה מנובמבר בטוח?
 

gah

New member
תענו לי בבקשה

זה ממש חשוב.... והאם באמת מוטיבציה -נטו- יכולה לפסול מיום סיירות?
 

gah

New member
לא נעים לי כבר

להקפיץ כל פעם, אז יאללה תשובה פשוטה
 
תשובות

אכן מוטיבציה יכולה לפסול מיום סיירות יש לי חבר עם נתונים אפילו יותר טובים משלך: קב"א 54 ופרופיל 97 שלא קיבל יום סיירות בגלל שבראיון האישי הוא אמר שהוא לא רוצה לשרת בקרבי. ודחיית יום הסיירות ליולי אכן דוחה את הגיוס למרץ.
 
למעלה