Henry0
Well-known member
סולברג עושה מה שהוא חייב לעשות,
לציית לחוק.
כל נבלי הקואליציה משחירים את בית המשפט,
במקום לבוא לעצמם בטענות, שזה החוק, ובינתיים הם לא מסוגלים לשנותו.
חשבתי שאלו שקרים כל כך שקופים של מכונת הרעל,
שאיש לא קונה זאת.
מתברר ש"הנבלים ברשות התורה", מספיק חסרי כל היגיון, לאכול כל שקר מטומטם.
לציית לחוק.
כל נבלי הקואליציה משחירים את בית המשפט,
במקום לבוא לעצמם בטענות, שזה החוק, ובינתיים הם לא מסוגלים לשנותו.
חשבתי שאלו שקרים כל כך שקופים של מכונת הרעל,
שאיש לא קונה זאת.
מתברר ש"הנבלים ברשות התורה", מספיק חסרי כל היגיון, לאכול כל שקר מטומטם.