מה "הנבלים ברשות התורה" רוצים מסולברג?‏

Henry0

Well-known member
סולברג עושה מה שהוא חייב לעשות,
לציית לחוק.

כל נבלי הקואליציה משחירים את בית המשפט,
במקום לבוא לעצמם בטענות, שזה החוק, ובינתיים הם לא מסוגלים לשנותו.

חשבתי שאלו שקרים כל כך שקופים של מכונת הרעל,
שאיש לא קונה זאת.
מתברר ש"הנבלים ברשות התורה", מספיק חסרי כל היגיון, לאכול כל שקר מטומטם.
 

איציק5111

Well-known member
סולברג עושה מה שהוא חייב לעשות,
לציית לחוק.

כל נבלי הקואליציה משחירים את בית המשפט,
במקום לבוא לעצמם בטענות, שזה החוק, ובינתיים הם לא מסוגלים לשנותו.

חשבתי שאלו שקרים כל כך שקופים של מכונת הרעל,
שאיש לא קונה זאת.
מתברר ש"הנבלים ברשות התורה", מספיק חסרי כל היגיון, לאכול כל שקר מטומטם.
החרדים והקפלניסטים מרשים לעצמם יותר מדי.

יש להפעיל יד קשה על החרדים והקפלניסטים.

ואתה צודק מכונת הרעל של השמאלנים והחרדים הצביעה לממדני בניו יורק ואותה מכונת רעל שמאלנית הפיצה שישראל מבצעת פשעי מלחמה והורגת ילדים כתחביב?

מכונת הרעל הפיצה שישראל מתעללת באסירים מחבלים ובזמן שהיו לנו חטופים בעזה. מכונת הרעל השמאלנית כנראה רצתה שחמאס יפגע בחטופים
 

Henry0

Well-known member
שישראל מבצעת פשעי מלחמה והורגת ילדים כתחביב?
זו היתה התבטאות אומללה.

ישראל הרגה אזרחים, זקנים נשים וטף, בעשרות אלפים,
בשביל יצר הנקמה.
וזכתה בשינאת רוב העולם,
בצדק רב.

ניתן לאמר שנקמה גורמת הנאה לאדם,
בערך כמו תחביב,
אבל זהו ניסוח לא מדויק, שמפספס את מה שרצה לאמר,
והייתי מצפה מגולן שיודע שטעה בניסוח, ויתקן.
 

איציק5111

Well-known member
זו היתה התבטאות אומללה.

ישראל הרגה אזרחים, זקנים נשים וטף, בעשרות אלפים,
בשביל יצר הנקמה.
וזכתה בשינאת רוב העולם,
בצדק רב.

ניתן לאמר שנקמה גורמת הנאה לאדם,
בערך כמו תחביב,
אבל זהו ניסוח לא מדויק, שמפספס את מה שרצה לאמר,
והייתי מצפה מגולן שיודע שטעה בניסוח, ויתקן.
אחרי ה7.10 לא היתה לנו אופציה למלחמה קטנה קצרה, היינו חייבים להוריד את חמאס שזה רוב עזה ולשבור את התשתיות שלו שזה גם רוב עזה.

גם הגרמנים הנאצים ספגו מוות של ילדים וזקנים.

עכשיו הפלטינאצים ספגו.

העולם בנוי על אינטרס וצבוע ורועד ומלקק לאיסלם
 

evglev1

Well-known member
מנהל
החרדים והקפלניסטים מרשים לעצמם יותר מדי.

יש להפעיל יד קשה על החרדים והקפלניסטים.

ואתה צודק מכונת הרעל של השמאלנים והחרדים הצביעה לממדני בניו יורק ואותה מכונת רעל שמאלנית הפיצה שישראל מבצעת פשעי מלחמה והורגת ילדים כתחביב?

מכונת הרעל הפיצה שישראל מתעללת באסירים מחבלים ובזמן שהיו לנו חטופים בעזה. מכונת הרעל השמאלנית כנראה רצתה שחמאס יפגע בחטופים
ומכונת הרעל החרדית של הפלג הירושלמי טוענת שהמשתמטים הולכים לכלא רק על רצונם ללמוד תורה כיהודים.
 

Henry0

Well-known member
ומכונת הרעל החרדית של הפלג הירושלמי טוענת שהמשתמטים הולכים לכלא רק על רצונם ללמוד תורה כיהודים.
תאר לעצמך סטודנט שלא ילך לצבא,
כי רצונו היה רק ללמוד פיזיקה.

החוק אמור להיות חזק יותר, מהרצון של קהלים מסוימים לעדיפויות שונות.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
סולברג עושה מה שהוא חייב לעשות,
לציית לחוק.

כל נבלי הקואליציה משחירים את בית המשפט,
במקום לבוא לעצמם בטענות, שזה החוק, ובינתיים הם לא מסוגלים לשנותו.

חשבתי שאלו שקרים כל כך שקופים של מכונת הרעל,
שאיש לא קונה זאת.
מתברר ש"הנבלים ברשות התורה", מספיק חסרי כל היגיון, לאכול כל שקר מטומטם.
אין שום קשר בין פסיקות בג"צ לרבות סולברג בסוגיה זו לחוק כלשהו. פשוט לא רלוונטי. גם לא אם כל מיני 'ידענים גדולים' (בעיני עצמם בלבד, בתכל'ס מגלים בורות תהומית בכל התבטאות בנושא) אוהבים לצווח 'הכל על-פי חוק' כשהם מתיימרים להגן על בג"צ, בלי לקלוט שזה לא רלוונטי לערכאה זו ולא נכון בתכל'ס בהיבט העובדתי.
 

Henry0

Well-known member
אין שום קשר בין פסיקות בג"צ לרבות סולברג בסוגיה זו לחוק כלשהו. פשוט לא רלוונטי. גם לא אם כל מיני 'ידענים גדולים' (בעיני עצמם בלבד, בתכל'ס מגלים בורות תהומית בכל התבטאות בנושא) אוהבים לצווח 'הכל על-פי חוק' כשהם מתיימרים להגן על בג"צ, בלי לקלוט שזה לא רלוונטי לערכאה זו ולא נכון בתכל'ס בהיבט העובדתי.
במקום למרוח,
הבא דוגמא לפסיקה שאינה באה לשרת את החוק.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
במקום למרוח,
הבא דוגמא לפסיקה שאינה באה לשרת את החוק.
"באה לשרת את החוק" זאת אמירה אחרת מ'מבוססת על החוק', מה שדיברנו עליו עד כה. אבל תכל'ס לא חסרות פסיקות בג"צ שאינן מבוססות על חוק או קשורות אליו. למעשה, אלו רוב פסיקות בג"צ. זאת פשוט לא ערכאה שמחויבת לחוק, מה לעשות. היא לא דנה ע"פ החוק היבש או ליתר דיוק, לא מחויבת לדון ע"פ החוק היבש (בניגוד לערכאות האחרות) וכל הטיעון הזה חסר כל רלוונטיות לגביה. הוא רק מעיד, כאמור מעלה, על בורות תהומית של הטוען כך. אנשים אלו מרוב התלהבות להציג מצג של הגנה על בית המשפט, שכחו להתעדכן בדרך כיצד עובדת (רשמית ופחות רשמית) הערכאה השיפוטית שנקראית בג"צ.

מעבר לכך אין לי הרבה מה להוסיף. בוודאי לא מול הידען הגדול ביותר בנושא בפורום.
 

Henry0

Well-known member
"באה לשרת את החוק" זאת אמירה אחרת מ'מבוססת על החוק', מה שדיברנו עליו עד כה. אבל תכל'ס לא חסרות פסיקות בג"צ שאינן מבוססות על חוק או קשורות אליו. למעשה, אלו רוב פסיקות בג"צ. זאת פשוט לא ערכאה שמחויבת לחוק, מה לעשות. היא לא דנה ע"פ החוק היבש או ליתר דיוק, לא מחויבת לדון ע"פ החוק היבש (בניגוד לערכאות האחרות) וכל הטיעון הזה חסר כל רלוונטיות לגביה. הוא רק מעיד, כאמור מעלה, על בורות תהומית של הטוען כך. אנשים אלו מרוב התלהבות להציג מצג של הגנה על בית המשפט, שכחו להתעדכן בדרך כיצד עובדת (רשמית ופחות רשמית) הערכאה השיפוטית שנקראית בג"צ.

מעבר לכך אין לי הרבה מה להוסיף. בוודאי לא מול הידען הגדול ביותר בנושא בפורום.
במקום למקוח למרוח ולמרוח ...
הבא דוגמא שמוכיחה שהבג"ץ לא פעל במסגרת החוק, למטרת שרות כוונת המחוקק.

אם אין לך דוגמא שכזו,
נישאר לך רק למרוח עצמך לדעת.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
במקום למקוח למרוח ולמרוח ...
כצפוי. ענייניות נאדה ולא יתאפשר דיון ענייני מולך. עדכן אותי כשתרצה בכל זאת ביום מן הימים.

עד אז, שחק עם עצמך. אותי אתה רק משעמם.
 

Henry0

Well-known member
כצפוי. ענייניות נאדה ולא יתאפשר דיון ענייני מולך. עדכן אותי כשתרצה בכל זאת ביום מן הימים.

עד אז, שחק עם עצמך. אותי אתה רק משעמם.
שקרן כרוני

אם אינך מסוגל להעלות אף דוגמא,
הודה שכרגיל שיקרת
ואתה מספיק אידיוט,
לא להבין ששקריך יתפסו.
 
נערך לאחרונה ב:

evglev1

Well-known member
מנהל
סולברג עושה מה שהוא חייב לעשות,
לציית לחוק.

כל נבלי הקואליציה משחירים את בית המשפט,
במקום לבוא לעצמם בטענות, שזה החוק, ובינתיים הם לא מסוגלים לשנותו.

חשבתי שאלו שקרים כל כך שקופים של מכונת הרעל,
שאיש לא קונה זאת.
מתברר ש"הנבלים ברשות התורה", מספיק חסרי כל היגיון, לאכול כל שקר מטומטם.
מבחינתם חובתם של חובשי כיפה להפר את החוק, כמו שהפורעים בקפיטול טענו ב-2020 שפנס בתור נוצרי ורפובליקני חייב לחבל בהצבעת האלקטורים ולמנוע מביידן להפוך לנשיא וכמעט עשו לינץ' גם בסגן הנשיא הרפובליקני פנס.
 

Henry0

Well-known member
מבחינתם חובתם של חובשי כיפה להפר את החוק
כניראה שלא הבנת על מה אתה עונה

אם יפרו את החוק, ולא ישאו תג זיהוי,
הם יחשבו כאילו גם הם הפרו את החוק,
וניתן יהיה לשפטם ולהענישם.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
מבחינתם חובתם של חובשי כיפה להפר את החוק
חרטוט מוחלט כמובן :cool:. מסוג ההשמצות שהצורך מאחוריו [להשמיץ במסגרת שנת הבחירות כמה שיותר ובאופן כמה שיוצר קיצוני (גועלי בלע"ז)] קצת שקוף יתר על המידה :).

אין כמובן כל קשר בין דבריך ל"מבחינתם" שהמצאת. גם אין אגב כל קשר מיוחד בין הנושא שמאחורי המילים ל"חוק". אמנם ציטטת חבר אחר שכתב כך מתוך בורותו הבלתי נדלית בתחום, אבל בכל זאת, האחריות על מילותיך וניסוחיך שלך כמובן :).
 
למעלה