מה המשמעות של "קו" ברכבת ישראל (או בכלל) אם

Yaron Livne

New member
מה המשמעות של "קו" ברכבת ישראל (או בכלל) אם

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
מה המשמעות של "קו" ברכבת ישראל (או בכלל) אם
בכל מקרה רכבות שונות מדלגות על תחנות שונות בדרך ואז אפשר להגיד שגם כל סוג כזה של נסיעה זה "קו" מסוים ולתת לו צבע.
 
זה לא שלכל קו יש כל כך הרבה וואריאציות..

מה המשמעות של "קו" ברכבת ישראל (או בכלל) אם
בכל מקרה רכבות שונות מדלגות על תחנות שונות בדרך ואז אפשר להגיד שגם כל סוג כזה של נסיעה זה "קו" מסוים ולתת לו צבע.
זה לא שלכל קו יש כל כך הרבה וואריאציות..
בוא ניקח לדוגמא את קו "הוד השרון - שדרות" שמסומן בצבע אדום במפת הקווים, שיש לו למעשה 3 וואריאציות:
א. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה , ללא עצירה בתחנות חולון -בת ים.
ב. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה, עם עצירה בתחנות חולון - בת ים.
ג. רכבות בין הוד השרון לרשל"צ משה דיין וחזרה, כולל עצירה בתחנות חולון בת ים.

האם לדעתך זה מצדיק 3 צבעים שונים?

גם לשאר הקווים כמה וואריאציות, אבל אני לא חושב שכל וואריאציה מצדיקה צבע שונה והגדרה של קו בפני עצמו.
 

Yaron Livne

New member
איי סי

זה לא שלכל קו יש כל כך הרבה וואריאציות..
בוא ניקח לדוגמא את קו "הוד השרון - שדרות" שמסומן בצבע אדום במפת הקווים, שיש לו למעשה 3 וואריאציות:
א. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה , ללא עצירה בתחנות חולון -בת ים.
ב. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה, עם עצירה בתחנות חולון - בת ים.
ג. רכבות בין הוד השרון לרשל"צ משה דיין וחזרה, כולל עצירה בתחנות חולון בת ים.

האם לדעתך זה מצדיק 3 צבעים שונים?

גם לשאר הקווים כמה וואריאציות, אבל אני לא חושב שכל וואריאציה מצדיקה צבע שונה והגדרה של קו בפני עצמו.
איי סי
 

Yaron Livne

New member
רגע, אז אפשר לאחד את הסגול והתכלת

זה לא שלכל קו יש כל כך הרבה וואריאציות..
בוא ניקח לדוגמא את קו "הוד השרון - שדרות" שמסומן בצבע אדום במפת הקווים, שיש לו למעשה 3 וואריאציות:
א. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה , ללא עצירה בתחנות חולון -בת ים.
ב. רכבות בין הוד השרון לשדרות וחזרה, עם עצירה בתחנות חולון - בת ים.
ג. רכבות בין הוד השרון לרשל"צ משה דיין וחזרה, כולל עצירה בתחנות חולון בת ים.

האם לדעתך זה מצדיק 3 צבעים שונים?

גם לשאר הקווים כמה וואריאציות, אבל אני לא חושב שכל וואריאציה מצדיקה צבע שונה והגדרה של קו בפני עצמו.
רגע, אז אפשר לאחד את הסגול והתכלת
 
הרכבת לא מתייחסת לקווים שמפוצלים למסילות

רגע, אז אפשר לאחד את הסגול והתכלת
הרכבת לא מתייחסת לקווים שמפוצלים למסילות
שונות כקו אחד - מכיוון שהסגול מתפצל מהתכלת לשלוחת הראשונים, הוא נחשב קו נפרד.
לשניהם, אגב, יש ואריציות שונות.
לתכלת:
1. בנימינה - רחובות
2. נתניה - אשקלון
3. בנימינה -אשקלון
וחלק מהרכבות בבוקר בכוון דרום אפילו מתחילות בחיפה מרכז.
לסגול:
1. נתניה - הראשונים
2. ת"א מרכז - הראשונים

אבל כן היה אפשר להתייחס לקווים הירוק הכהה והצהוב כקו אחד (כפי ששתי הואריציות הראשיות (יש גם שלישית) בקו נהריה/חיפה-מודיעין נחשבות לקו אחד). אני מניח שהרכבת רצתה לבדל את הקו הצהוב, כי הוא הקו המהיר יותר מ/ל באר שבע.
 
למעלה