מה המשמעות של השבתת שון ג'יימס לחודש ויותר..?

יש לך מושג למה כל כך קשה לצאת מפריצת סידק?

אני מכיר מישהו מאוד קרוב שהנושא הזה כל הזמן עולה על הפרק כשאני מדבר איתו, לפעמים מדובר בסבל שמחייב משככי כאבים, וזה מקרין לרגל, וגם לגב, ומחסיר שנות שינה רבות. מצד שני הוא אמר לי שניתוח זה עסק מסוכן מדי בכל מה שנוגע לגב, ככה גם המנתחים אמרו. מה העניין? אי אפשר לעשות ניתוח שיחזיר את המצב לקדמותו?
 
כי זה לא הפיך

אי אפשר להחליף דיסק , ופריצות דיסק יכולות להישאר באותו מצב או להחמיר עד שצריך לחתוך , או להוציא את הדיסק ולקבע את החוליות מעל ומתחת , מה שמפר את האיזון בעמוד השדרה. זה למה. זה לא שפעת שעוברת , כשהדיסק פורץ החוצה ,(חומר צמיגי) אי אפשר להחזיר אותו פנימה , מה יפריד בין החוליות וישמור על האיזון? שמעתי שיש דבר כזה דיסק מלאכותי , אבל זה ממש לא ברמה יישומית , ולא ברמה שמחזירה אדם לכשירות. ספורטאי ברמת יורוליג , שנדרש לרמות מאמץ הרבה יותר מכל אחד רגיל , ודאי שכשפורץ לו הדיסק , הכי טוב בשבילו לסגור את הבאסטה , כדורסל זה אחד ממשחקי הספורט הכי מסוכנים לעמוד השדרה , קפיצות , עצירות , זעזועים נון סטופ על השלד
 
תלוי גם איפה הבעיה

ממה שאתה מתאר לגבי חבר שלך אני מניח שהפריצה היא אצלו בגב התחתון . תראה , אין ניתוח שמחזיר את המצב לקדמותו , אלא רק ניתוח שבו כורתים את החלק הבולט שלוחץ על עצבים או על חוט השדרה (הכי חמור) במקרה שלי. או שמוציאים את הדיסק לגמרי כדי להימנע מניתוח נוסף בעתיד באותו מקום , אבל אז חייבים לחבר את החוליה מעל ואת זו מתחת כדי שיתאחו לאחת , וזה פוגע בגמישות ברמה כזו או אחרת תלוי באיזה גובה מדובר (ולטווחת ארוך זה פוטנציאל לפריצות נוספות כי חוסר האיזון בגמישות של הגב משפיע , אז צריך לעשות ספורט מתאים כדי לשמור על השרירים שיעשו את העבודה ולא החוליות והעצמות). בכל מקרה , אני הייתי במצב שמחייב ניתוח תוך שבועיים , ככה שלא היה לי זמן לפחד. זה נכון מה שהוא אומר , למרות שאחוזי ההצלחה בניתוחי עמוד שדרה מזכירים את האחוזים של קטש ושארפ מהעונשין , זה ניתוח מסוכן ולא מעט תפקודים עשויים להפגע , אז אין כמעט פאשלות , אבל כשיש אדם יכול להיות משותק חלילה , או עם כאבים כרוניים לכל החיים , ,או לאבד יכולות מסוימות , לא פשוט. ברוך ב', הניתוח שלי היה מוצלח , יש לי אמנם צלקת יפה (עשה עבודה טובה ) בצוואר , אבל היא קטנה , וממש אסתטית , ושום דבר חדש ב"ה לא נפגע.
 
ברוך ה'.

מקום כל כך רגיש שם. בקשר לצלקת, יש כאלה שעשו מזה קריירה בהוליווד.
אבל אם אתה אומר שהיא אסתטית וקטנה, זה עדיף.
 
בוא נאמר שאנשים שיראו אותי ברחוב

יחשבו שהסתבכתי עם ערס , לא שהוציאו לי דיסק. לפני הניתוח ראיתי ביו טוב רטונים על אנשים שעברו את הניתוח לפני שנים , הם נראו כאילו מישהו ניסה לשסף אותם , ברוך ה' הרפואה מאד התקדמה , וגם המנתח שלי יש לו שיטה יחודית שמקטינה את הצורך בחתך גדול , בלי עין הרע , הוא לא מאד סבלני ולא נחמד בטירוף , אבל נתן את המידע שצריך , הזיז את כל הלוח זמנים שלו בשבילי למרות שהיה סגור חודשיים קדימה כשבאתי אליו , וניתח אותי אחרי שבוע וחצי (לא היה חייב לי כלום) , ד"ר צבי לידר , אחד מהשניים שנחשבים לטובים יותר בישראל בתחום ניתוחי עמוד שדרה (מנהל היחידה לניתוחי עמוד שדרה באיכילוב).
 

waviram

New member
הוכחה של המשפט

"הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות". אם בורשטיין היה מסיים את הליי-אפ החופשי שלו בזריקה לסל ולא מוסר את הכדור לשון ג'יימס כדי להכניס אותו לעניינים, ג'יימס לא היה נפצע ומכבי הייתה רושמת עוד 2 נקודות ללוח התוצאות (במקום איבוד כדור ותוספת שחקן לרשימת הפצועים).
 
למעלה