מה המשמעות של הזכיה הזאת של ברצלונה בגביע

ReDEAD

New member
מה המשמעות של הזכיה הזאת של ברצלונה בגביע

העולם לקבוצות? אני מתכוון מלבד הכבוד.. מבחינה כספית מדובר במשהו שקרוב לליגת הלאופות?
 

אורון V1

New member
6 מיליון דולר+מילות הסיכום שלי למשחק

גם מסי ביום לא גדול הוא עדיין השחקן הטוב ביותר בעולם. מלבד השער אסטודיאנטס הגיעו למשחק רק בסיום ההארכה. וראוי לציון ויוי על ההצלות שלו. עכשיו זה רשמי, בארסה היא הגדולה מכולן ושימותו הקנאים.
 

טוקמן

New member
מה מכבי חיפה קשורה לגביע של בארסה?

תשמח עם ההישג של הקבוצה שלך ותפסיק לחפש לעקוץ קבוצות שמשאירות עליך אבק מאז שאתה חי.
 

אורון V1

New member
כל קשר בין חיפה לגביע ולבארסה הוא מקרי ביותר

לא טענתי שיש קשר שכזה ובסה"כ הגבתי ל-ReDEAD אז תיקח כדור הרגעה.
 

Shaycus

New member
מה הם ששת התארים?

אליפות ליגת האלופות התואר עכשיו שהם זכו בו הגביע הספרדי מה הם עוד 2 תארים?
 

Xavies6

New member
התארים הם

סופרקופה של ספרד (שזה אומר מחזיקת הגביע נגד אלופת הליגה, במקרה הזה שברצלונה היא גם וגם - מחזיקת הגביע נגד פינאליסטית הגביע). סופרקאפ אירופאי (אלופת אירופה נגד מחזיקת גביע וופ"א)
 

Shaycus

New member
קיים תואר

שבארסה לא זכתה בו השנה או שיש לה כל תואר אפשרי?
 
...וזה בעצם התואר היחיד בו תומכיה חושקים באמת

עצמאות לקטלוניה
 

Xavies6

New member
משחק שעשה לי כאב ראש

במשחק שבו ברסה לא הייתה מספיק ערנית הרבה זמן מהמשחק, השיפוט קצת קיפח עם 2 פנדלים שהגיעו (והשער הגיע מהגבהה לבוסלי שהיה בנבדלון קטן) ופויול לא היה במיטבו. 2 שמות השפיעו רבות על התוצאה. קייטה: אני מאחל לקייטה שיחלים מהר ושיסע ויצליח עם מאלי באנגולה, אבל יציאתו כבר במחצית הובילה לכניסתו המוקדמת של.. פדרו! איזה בחור מדהים, לא רק שהבקיע, הוא נלחם כל כך חזק וכל כך רצה להוכיח את עצמו, ויש לו כבר 12 שערים! בפחות מחצי שנה של העונה הרשמית הראשונה שלו בבוגרים. מ-ד-ה-י-ם, מדהים כמה שהוא מבין בדיוק מה לעשות ונכנס ביותר ויותר הזדמנויות למשחק בצורה חלקה ממש כמו חמאה. ילד פנטסטי, סקורר גדול שאני גאה שגדל במועדון הזה. בנוגע להישג... מה אגיד לכם, כל כך קשה להאמין שיש עונה באמת מושלמת, שנה באמת מושלמת לקבוצה כלשהי, אבל הנה ההוכחה, barca de la seis copas מתקיימת. visca barca y visca catalunia (מחכה לתגובה רוננית מזלזלת במוקדם או במאוחר). לא מוצא עדיין את התמונה של פפ בוכה אחרי המשחק. אשמח אם מישהו יסייע.
 

itzikon5352106

New member
עוד טורניר מטומטם של פיפ''א

כל הכבוד לבארסה שעלתה עם הרכב חזק אבל אם תשאלו את גארדיולה הוא יגיד לך שזה עוד טורניר לפרוטוקול ואף אחד לא היה בוכה אם בארסה הייתה מפסידה..... חוץ מאסודינאטס איזה עוד קבוצות שיחקו בטורניר הזה?? אלופת ניו זילנד?? משעמם משעמם.....
 

Xavies6

New member
כעקרון אתה צודק.

אבל כשאתה רואה, לפחות בגמר, 2 קבוצות שבאו והזיעו ונלחמו, ובאמת, לא היום הכי טוב של ברסה אבל אסטודיאנטס הגיעה ונלחמה עד השניה האחרונה, מילולית. לך ולרבים התואר הזה לא אומר כלום, אני חושב שלקבוצות שמשתתפות בו, זה כן אומר. וזה מה שחשוב.
 
למעלה