gil123456789
New member
מה המצב??? 40 שנה לא הייתי פה
אני צריך עזרה בשני שירים: 1.דנה אינטרנשיונל חדש יש הרבה ברדיו משהו - אין לי על מי לסמוך רק על עצמי 2.משהו מעפר באתי ולאפר אחזור תודה
אני צריך עזרה בשני שירים: 1.דנה אינטרנשיונל חדש יש הרבה ברדיו משהו - אין לי על מי לסמוך רק על עצמי 2.משהו מעפר באתי ולאפר אחזור תודה