מה המצב??? 40 שנה לא הייתי פה

gil123456789

New member
מה המצב??? 40 שנה לא הייתי פה

אני צריך עזרה בשני שירים: 1.דנה אינטרנשיונל חדש יש הרבה ברדיו משהו - אין לי על מי לסמוך רק על עצמי 2.משהו מעפר באתי ולאפר אחזור תודה
 

Drorrrrrr

New member
2. בא מעפר- דניאל סלומון ../images/Emo60.gif

חחחח פעם אחת כתבת עפר, פעם שניה כתבת אפר
 

The Charmd One

New member
אפרופו אפר ועפר../images/Emo26.gif../images/Emo79.gif

מה מהם זה כמו אדמה, ומה מהם זה הזה ששורפים גופה? אני תמיד שוכחת..
 

Drorrrrrr

New member
עפר זה אדמה ../images/Emo60.gif

אפר זה מה שנשאר ששורפים את הגופה אם אני לא טועה
 
למעלה