מה המצב אנשים זה הפעם הראשונה שלי

מה המצב אנשים זה הפעם הראשונה שלי

מה המצב אנשים זה הפעם הראשונה שלי פה ויש לי היום חופש בגלל הנטיעות(בנע) ומחר גם יש לי חופש בגלל שזה יום לפני המתכונת שלי באנגלית תאחלו לי בהצלחה (למרות שאין לי סיכוי) יאלה בי
הבהרה
ההודעה נכתבה בשעות הבוקר בזמן שאתם למדתם
יום נעים לכולם!!!
 

סופרמן!

New member
שמישהו יעצור את זה!

אנחנו לא אוהבים חדשים. בעיקר כאלה עם הרבה סמיילים והודעות של אני חדש. ולשאלתך: לא זאת לא מדינה חופשית ולא אסור לך להגיד מה שאתה רוצה.
 

קיר קמט

New member
פעם ראשונה שאני קורא את זה אחריי

בערך שנתיים שאני כאן. ומתחיל להיות כאן באמת משעמם. יותר מעניין להסתכל על הגבות של ההיא מלמעלה ומה שיש לה ביניהן.
 
אתה לא היחיד.

אפשר לבהות בגבות האלה בתהייה לשעות על גבי שעות. ואני אתחיל... עכשיו.
 
../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif../images/Emo26.gifמי זאת../images/Emo35.gif../images/Emo101.gif

מי זאת ההיא מלמעלה עם הגבות
 

קיר קמט

New member
זאת שרוצה כמו כולנו

שתפסיק לכתוב באמוטיקונים, או עדיף, תפסיק לכתוב בכלל.
 

shimrite

New member
אז על מה מדברים פה למעשה?

על מה מדברים בפורום תיכוניסטים, על זה שהיתה לי בגרות שבוע שעבר בספרות.... או שהמורים בבית הספר שלי הם הכי מוזרים?????? על זה מדברים?
 

Injured Soul

New member
למה אתם בדיוק מצפים ?

אוקיי, אוקיי, אני יודעת למה אתם מצפים- תיכוניסטים שנונים בעלי נטיות מנלכוליות ותפיסת עולם זהה לשלכם. בטח כמו שכבר למדתם בחייכם הקצרצרים, אף פעם (אוקיי, כמעט), לא מקבלים את מה שרוצים. למקום הזה, בו אתם נוטים לשפוך את חמתכם/הגיגיכם/תמיהותיכם על העולם המסריח, קוראים פורום. אכן כן ידידיי, וככזה- הוא אינו פרטי, וסביר להניח ש´יפלשו´ לפורומיכם אנשים לא רצויים במיוחד, כאלה שלא עומדים בבחינות הקבלה הבלתי רשמיות שהצבתם. חוץ מזה, אם החדשים לא מתאימים ל´הווי הפורום´ הם יבינו את זה במוקדם או במאוחר וילכו כפי שבאו, סביר להניח, לא ? - וכן, אני עצבנית. ממתי יש פה סף קבלה ? (מעניין איך תגיבו... נו שויין, זה כבר די צפוי).
 

סופרמן!

New member
והופ, עברת את הסף... היה קשה?

סף הקבלה שלנו(לפחות בעיניי) אינו גבוה במיוחד. לצורך הדיון אני בטוח שאת היית משתלבת פה לא רע, הדרישה הבסיסית(פחות או יותר) מחבר פורום היא להיות מסוגל לכתוב הודעה מובנת בת יותר מ 5 שורות בעברית סבירה, וללא טמטום יוצא דופן. "מייקי" "אין לי שם" ואחרים לא עברו את הרף הזה. אתם החוליה החלשה, שלום. ערן
 

WC

New member
תנאי הקבלה שלך מאוד מתריניים

ביחס ישיר לאלו האסלתיים. missed her, your dear ASLA? שלום קהל נכבד וערב טוב. האסלה שבה למשימת סינון קפדנית של באי הפורום. no sigues con nosotros! WC תפוס
 
אם כבר הזכרת את תנאי הקבלה

מהם תנאי הקבלה שלך בדיוק? אם יורשה לי לשאול כמובן. ומה קורה במידה ומישהו לא עובר אותם?
 

WC

New member
לא יורשה לך לשאול

אבל מכוון והינך חצוף ושאלת בכל זאת, האסלה תענה לבקשתך. תנאי הקבלה האלמנטריים הם שתמצא תחת עין יפה אצל האסלונת, הן בסגנונך, הן בתוכן הודעותיך וכמובן וכמובן בפנינות חכמתך והגיגייך. לכל הפחות עיילך להיות משעשע. כמובן שכתיבת הודעות עם טעם הוא עינין של מה בכך, והינו בגדר תנאי כניסה לפורום זה אלה כתנאי להתייחסות מינימלית, אפילו נבזית מצד האסלונת. מי שלא עובר את תנאי הקבלה, מת ביסורים, ושערות ערוותו (או ערוותה) יתלשו אחת אחת בפנצטה. לא בהכרח בסדר הזה. WC מפסוט?
 

Injured Soul

New member
זה הכל ?

זה לא פלא שכל ילדון מושתן מנסה לחדור אל ´פורום תיכוניסטים בה"ד 167´, הבסיס השמור ביותר בכל רחבי האינטרנט... כיאה לארגון חשאי ויעיל, עליכם לשמור על המוניטין שלכם, לבל יסתננו לשורותיכם אנשים נבובים שיחבלו במבצעים של סקשן 1 (ככה זה שרואים יותר מידי ניקיטה...). אני דורשת שתעלו את רמת ההתעללות באותן תולעים קטנות ורקובות. איך ייתכן הדבר הזה ?! תלישת שערות ערווה זה-מזה-פאסה-כאילו-דהה.... קודם כל, יש לשרוף את עור העלוב, כך ש-80% משטח גופו לפחות יכוסו בכוויות מדרגה ראשונה. לאחר מכן, יש לקחת סכין ולגרד, סליחה, לשייף את עורו. מניסיון, המחזה משובב נפש ממש, והאפקטים הקוליים מרשימים במיוחד. סביר להניח שאותו פרט כבר איבד את הכתו באחד מין השלבים הנ"ל, לכן דחפו לורידיו (אם אכן נותרו כאלה), מעט חומר מעורר. Works like a charm. כעת מגיע החלק המהנה- חתכו את אצבעותיו, פרק-פרק. האכילו אותו בפרקי אצבעותיו, רק לשם ההנאה, כמובן. שפכו שמן רותח לאוזניו של הקורבן ולאחר-מכן אלצו אותו לצפות בלופ של המורדים. מן הסתם הקורבן יהיה במצב נפשי וגופני רעוע כ"כ עד שישאל נפשו למות. עוד מעט. עכשיו, רגע לפניי שאתם מגשימים את משאלתו, לכו אל הנגרייה הקרובה אל ביתכם ושאלו משם מסור מחודד ונחמד. עכשיו, כשהמסור בידיכם שייפו את איבר המין של הקורבן (אם הוא גבר... אם זו אישה- הפעילו את דימיונכם החולני). כעת תוכלו להניח לקורבן. הרגו אותו, וכמה שיותר איברים מדממים-קטועים-כאב-התעלפויות- הרי זה משובח. Bon Appetite. אה, כן, האם הזכרתי שההודעה אינה מיועדת לבעלי ב חלש/אנשים שאכלו זה עתה ? לא ? מצטערת. תודו, עמוק בפנים כולנו רוצים להיות חלק מקהילת ה-SM. בעיקר בחלק של ה-S.
 
למעלה