מה המחשב המטומטם הזה רוצה???

shoreran

New member
מה המחשב המטומטם הזה רוצה???

תראו מה הוא רושם לי כשאני מנסה להיכנס לסרבר בסולג'ר אוף פורטון(+הפאטצ')!!! איך אני פותר את זה?
 
למעלה