מה המחיר השוטף של חיבור ל- הוט ולבזק

  • פותח הנושא amni
  • פורסם בתאריך

amni

New member
מה המחיר השוטף של חיבור ל- הוט ולבזק

בכבלים\ADSL לחילופין. מדובר בגלישה במהירות 2.5 מגה הורדה ו- 0.250 מגה העלאה. נראה לי שזו בערך האופציה הרגילה למי שאינו צרכן גדול אבל לא רוצה גלישה בכמויות מצ'וקמקות. אמרתי מחיר שוטף כי אותי לא מעניינים "מבצעים" שלדעתי הם בילבולי מוח כדי להסתיר את המחיר השוטף (נאמר מחיר בשנה השניה ואילך של השימוש). לאחר ביזבוז זמן של מספר שעות לא קיבלתי תשובה ברורה. במידה שהבנתי ההצעה של הוט היא בערך 80 שקל לחודש וההצעה של בזק היא לפחות 128 שקל לחודש (הצעות ללקוח שאינו "עיסקי"). כמו כן אני רוצה לדעת מה מחירי התקנה של חיבור להוט וחיבור לבזק , לא כולל חומרה שאני יכול בשוק החופשי. אני מבין (מקווה שהבנתי) שהם יכולים לעשות התקנה עד מתג בקיר ושאר החומרה אני יכול לקנות מהשוק החופשי. הבנתי שהוט מחייבת דמי התקנה מינימלית בערך ב- 500 ש"ח ולגבי בזק (קוו ניפרד) את סכום ההתקנה הנ"ל לא הצלחתי לגלות. מחירי ספקי גישה לאינטרנט (נטוויז'ן , טריפל C ודומיהן ) פחות בעייתיים מבחינת הבירורי שלי כרגע ואיני מבקש כאן אינפורמציה בנידון). ושוב, אינני מעוניין לשמוע שום אינפורמציה על "מיבצעים" שמבחינתי הם בילבולי מוח בלבד.
 

rafid1

Active member
מנהל
אתה נשמע לגמרי מחוץ לעניינים

פשוט - תתקשר ותשאל אותם. אין כאן כל תעלומה (וגם אין כל "חומרה" שדורשת רכש פרטי).
 

amni

New member
התשובה שלך מיותרת, עם כל הכבוד

איני מעוניין לשמוע הצעות בטלפון, מאנשי מכירות. זו הסיבה ששאני שואל בפורום ולא שואל את אנשי המכירות. אני רוצה תעריפון מסודר שבו רשומים כל הפרטים, אם אין תעריפון כזה זה זה מצב גרוע מאוד (לדעתי זו גם עבירה על החוק).
 

amni

New member
גם התשובה הזו מיותרת

אין פה שום הבהרות לעירפול באינפורמציה שיש במידע החלקי שנימסר באתרים של בזק והוט. המידע הזה היה לפני _לפני_ שפניתי לפורום. פניתי לפורום משום שמידע זה חלקי בלבד ומבלבל. קיוויתי שאקבל הבהרות נוספות בפורום, כפי שאני רגיל בשאלות בפורומים של מחשבים, עד כה לא קיבלתי הבהרות. כמו כן, הסברתי _בפירוט רב_ שאני מעוניין במחירון של קבע, לא מעניין אותי בכלל מחירון "מבצעים" כמו מחירו המיבצעים זה של בזק שנתת. שהרי מחירון "מבצעים" זה מתבטל לאחר שנה של שירות (או זמן דומה) ואז מחילים עלי אוטומטית מחירים _לפי מחירון מסתורי שלא פורסם בשום מקום_. מחירון "מבצעים" זה רק "גימיק מכירות" ששווה 200 שקל (נאמר), כאשר ההוצאה השוטפת בשנים שלאחר מכן היא של אלפי שקלים במשך מספר שנים (נאמר 10000 שקלים). את מי מעניינים ה- 200 שקלים הללו ? כמו כן, אין שום תשובה אילו אביזרי מחשב _חובה_ עלי לרכוש מבזק\הוט או להשאיל מהם כתנאי לשירות. קראתי לזה "חומרה" (ואני קורא לזה "אביזרים" כאן). מחירון הוט לא נותן תשובה ברורה על זה, (למשל: מה אם איני רוצה תקשורת אלחוטית בבית). המחירון המדומה של בזק (מחירון "מבצעים") בכלל לא מזכיר שום דבר בעניין זה. חובת רכישה-החכרה של אביזרים זה טריק מסחרי ידוע שמטרתו לכבול את מקבל השירות לנותן השירות בדרכים שונות, לכן חשוב לי לדעת כמה בדיוק יעלה לי הסיפור הזה (לפני ההתקשרות ובעת ההתנתקות מהשירות אם אתאכזב מהשירות).
 

rafid1

Active member
מנהל
אתה נסחף...

אתה היחיד שלא מבין כנראה ש *השיטה* היא של מו"מ והורדת מחיר. התהליך הזה מתבצע מדי שנה / תקופת-התחייבות מול הספק. זו המקובך כאן. אתה רוצה לשלם יותר - אף אחד לא מונע ממך. אל תתחייב ותשלם מחיר מחירון. בכל אופן, פעם נוספת: 1. העמודה האחרונה בטבלת בזק היא מחיר המחירון. הם ישמחו אם תשאר בו לתמיד (ואתה תהיה היחיד) 2. דף ה"מחירון" בהוט הוא המחיר הרשמי http://www.hot.net.il/HOT.aspx?FolderID=341&lang=he 3. כבר אמרתי - שלא נדרש רכש ציוד פרטית. כל ספק תשתית משאיל לך מודם קווי (בבזק - מודם-נתב) 4. כעת תחליט מה שאתה רוצה לעשות ... גם אם זה הפוך מכולם - אני בהחלט מכבד זאת. נב: לא לשכוח שמחיר "אחזקת קו" בבזק מתווסף (25 ש"ח ל"קו קל")
 
הערה: מחיר המחירון של בזק אפילו יותר יקר

הסתכלתי כרגע בחשבון הבזק שלי, וכתוב שאני בהתחייבות למגה וחצי ב-51.90, כאשר בתום ההתחייבות אשלם 61.90 במשך שנה, ולאחר מכן 80.24 ש"ח לחודש, וזה כנראה מחיר המחירון. אני גם זוכר שבעבר ניתן היה למצוא באתר שלהם את המחירון הרשמי ללא התחייבות שהמחירים בו היו מופקעים עד כדי טירוף. בהוט באמת יש מחירון מסודר ללא התחייבות (ויקר, למשל 2.5 עולה 79 בלי התחייבות במקום 59). אבל עזוב אותו, אם הוא רוצה לשלם מחירים מופקעים, שיבושם לו, אולי הוא מיליונר.
 
למעלה