מה הם רוצים ממני - קב"ן עכשיו .

zuzu89

New member
מה הם רוצים ממני - קב"ן עכשיו .

בדיוק שחשבתי שסיימתי כבר עם כל השטויות ואמרו לי שנותנים לי תאריך גיוס , פתאום מתקשר אליי המפקד של היחידה הוא דיבר עם המדור פרט ואמרו לו שעכשיו אני צריך ללכת לבדיקת קב"ן ! אני בכלל משחורר על רפואי בעיה בכבד , בחיים שלי לא הייתי אצל קבן אפילו לא אצל יועצת בבית ספר . מה פתאום עכשיו דופקים לי קב"ן , למשהו יש מושג מה קורה פה ? המפקד שלי אומר שכנראה שזה בגלל שהם רוצים לברר למה אני רוצה להתגייס , אבל כבר עברתי ראיון של למה אני רוצה להתגייס מה , לרצות לתרום למדינה הופך אותי למשוגע ... כל פעם שאני חושב שזהו , הולכים לגייס אותי פתאום בא איזה מישהו ומקפיץ לי עוד איזה ועדה. משהו פה הלך לקבן כחלק מהתהליך ? והוא לא יצא על נפשי ?
 

zuzu89

New member
ועוד משהו

למשהו מדור פרט עונים ? 03-7373271/0 זה מתחיל כבר לעבור כל גבול , הקו לא תפוס והם לא עונים , שבועיים אני מנסה כבר לתפוס אותם . הדרך היחידה להגיע אליהם זה דרך המענה הטלפוני של לשכת הגיוס . וגם שם , לא מוכנים לתת לי שום מידע כאילו הם מתעסקים עם תיק אירן .
 

מורן185

New member
הם באמת לא עונים!!

לחשוב שיש משתמטים מצהל מה הפלא עם למתנדבים מתיחסים ככה בזילזול פשוט בושה הם גורמים לך להרגיש שבאמת משהו לא בסדר אצלך כול המערכת הזאת אטומה לא מובנת ובטח שלא מועילה!!
 

zuzu89

New member
כל הארגון הזה מזכיר לי ../images/Emo198.gif

נראה כמו מערכת הביוב והאנרכיה של כפר ערבי . אולי צהל נמצא יותר מידי זמן בעזה .
 

zuzu89

New member
טופל.

מסתבר שהיה אי הבנה , רק קצין בריאות נפש צריך לחתום על התיק .
 

zuzu89

New member
צודקים

בגלל זה הם מעבירים את כל התיקים של המתנדבים במדור לבריאות הנפש .
 

שיווה100

New member
כן, גם אני קיבלתי זימון לקב"ן ../images/Emo13.gif

אע"פ שהפטור שלי רפואי טהור לחלוטין... שום רסיס נפשי. אחרי מעל שנתיים אני עדיין זוכרת את העצבים אחרי השיחת טלפון הזו שהתקשרו אליי לזמן אותי לקב"ן.. המצחיק הוא שאחרי 2 דקות שכולי בעצבים אחותי התאומה נכנסת הביתה ומתעניינת על מה ולמה העצבים. כששמעה את התשובה חייכה ואמרה לי: קיבלת פטור על מגש של כסף ואת מתעקשת להתנדב, ברור שהם יחשבו שאת חולת נפש ויזמנו אותך לקב"ן..... אח"כ כשהייתי אצל הקב"נית הנחמדה בלשכת גיוס שהודתה שלא ראתה הרבה אנשים בריאים נפשית כמוני, התברר לי שזה עוד שלב בבירוקרטיה הצבאית בדרך לגיוס. בקיצור: רילקס, ברוך הבא לצה"ל... נא להשאיר את ההיגיון בחוץ בבקשה, תודה.
 

zuzu89

New member
אחלה אז אני רגוע

היחידה של ממש הלחיצה אותי , המפקד שלי התקשר ב8 בבוקר כולו בלחץ למה יש לי זימון לקב"ן ,הוא חשב שאי הולך לנטוש אותו .
 

Morena15

New member
היי, למה אני לא קיבלתי זימון לקב"ן?

טאו שקיבלתי והייתי אצל אחד כזה ולא ידעתי אפילו? חח
 
למעלה