מה הכרטיסים האישיים האילו, לכל אחד?

מה הכרטיסים האישיים האילו, לכל אחד?

מה צריך אותם? תגידו אתם, יושבי החדר. חברים וחברות .. ייקרים וייקרות . מה חושבים שנמסור להם את כל הפרטים. זו שאלה שתצטרכו לשאול בעצמכם. ולעשות רגע חושבים. האם כדאי לכתוב כאן פרטים אישיים. או להישאר בעילום שם, כמו שהיינו כולנו עד היום. תחשבו על כך . והנה הנושא להיום.. רגע חושבים. שלכם. אוהבת. אשת המסתור ורעם**
 
למעלה