מה הכי מרגיז אותכם בבן/ת זוג

s h i r k u s h

New member
מה הכי מרגיז אותכם בבן/ת זוג../images/Emo35.gif

ולאלה שאינם עם בן/ת זוג- ספרו על הקשר המשמעותי האחרון בהקשר לשאלה. ועוד שאלה לדרך: האם לדעתכם מה שמושך אותנו אל בן/ת זוג בהתחלה הוא בסופו של דבר מה שמרגיז אותנו בהמשך הקשר
התשובה שלי
: בקשר האחרון שהיה הכי משמעותי מבחינתי הכי הרגיז אותי בבן זוג שלפעמים הוא עשה דברים והחליט החלטות מבלי לחשוב שאולי יש מישהו נוסף להתחשב בו= כמו להזמין את כל החברים שלו לישון אצלו בבית בדיוק כשאני מגיעה לסופשבוע וכל הסופשבוע הצטרכתי להיות איתם, כמה שעות- בכיף אבל כל הסופשבוע?? - ואילו אני תמיד ביררתי אם זה בסדר מבחינתו אם ניפגש או נלך, ומה בא לו לעשות.
 

shakedmish

New member
ויי יש כמה דברים שמציקים חחח

אממ לפעמים שהחבר שלי נמצא יותר עם החברים שלו מאשר איתי או פשוט מתנהג כמו ילד קטן וצוחק ואף פעם הוא לא רציני אבל חפיף אני מתה עליו!
 
הממ... מה שמרגיז אותי לפעמים ../images/Emo4.gif

היא העובדה שלפעמים צריך "לחכות עד הרגע האחרון" כדי לדעת אם עושים משהו ומה בכלל עושים.. שנדמה כאילו אי אפשר לתכנן ולקבוע שום דבר מראש, והכל יכול להשתנות תוך פרק זמן נורא קצר, כך שלמעשה די קשה לקבוע דברים שלא באותו היום ממש.. ובקיצור- עניינים של תזמון...
 

BlackUnicorn

New member
חוסר אנרגיה.. שהוא לא יודע

להתמודד עם לחץ ובסופו של דבר הוא כל הזמן "עייף". זה יעבור לו, אני מקווה. ועוד אחד - שהוא תמיד תמיד רגוע. לפעמים רוצים קצת להתווכח להוציא קיטור (אין זוג שלא רב) והוא תמיד תמיד רגוע.. לפעמים אפשר להשתגע :) מצד שני כמובן שזו תכונה מעולה.
 
למעלה