מה היתם אומרים על זה?

מה היתם אומרים על זה?

לבן שלי יש חבר טוב מהגן שכבר המון זמן מבקש לבוא אלינו, היום סוף סוף זה הסתדר לי ולאמא שלו, ואחרי שכבר הבטחנו לילדים והוא בא אלי אז היא אומרת לי - לא להוריד לו את המעיל כי יש לו דלקת ריאות, זה ממש הרתיח אותי! את יודעת שיש לי בבית תינוקת שכבר פעמיים היתה מאשפזת אז לשלוח ילד עם דלקת ריאות?! אז כמובן שהכנסתי אותו הביתה שלי אבל זה ממש מרגיז!
 
בלי הרבה סנטימנטים

אצלי הוא היה "מועף" באלגנטיות החוצה. בכל מה שנוגע לדבר הכי חשוב בחיים הבריאות אני לא דופקת חשבון לאף אחד. פולניה או לא פולניה!! מקווה שלפחות אזרת אומץ להעיר לה על כך. קבלי סחתיין על כך שהכנסת אותו בכל זאת לביתך, לא קל להתמודד עם פצצת ווירוסים מתקתקת. מאחלת לכם בריאות טובה.
 
ממש לא בסדר מצידה

לפי דעתי לא היית צריכ להכניס אותו הביתה. אני מתארת לעצמי שהבן שלך וחבר שלו היו מתאכזבים, אבל הבריאות של הבת שלך יותר חשובה.
 
טוב הוא לא ממש התקרב אליה

הם היו בחדר אחר והוא לא התקרב אליה. אבל אני הייתי המומה מזה! גם לילד - הוא לא צריך לנוח? במיוחד כשהיא פגשה אותי היינו בטיול מים ובוץ. הם ניכנסו לכל שלולית אפשרית ולא פיספסו שם ביצת בוץ מבצבצת. אז בנוסף גם קילחתי אותו....
 

עדי 4

New member
אני המומה

מקומו של ילד חולה בבית במיטה,בטח לא אצל חברים. האמא לא בסדר שלא סיפרה לך שהילד חולה, גם בגלל סול וגם בגלל הילדים הגדולים שלך שלא צריכים להיות חשופים לילד חולה.
 

amadad

New member
כנראה שאין לו

כנאה שאין לו דלקת ריאות, אולי זו הייתה דרכה לאמר לך שהיא פוחדת שיתקרר או פוחדת מדלקת ריאות. זה לא גורף אבל מרבית הילדים עם דלקת ריאות אמיתית (לא סתם קירור או דלקת גרון) לא ממש במצב להסתובב בחוץ, לשחק עם חברים וכו'.... בכל אופן יש טעם לפגם בהתנהגותה של האם.
 
למעלה