מה היתה התכנית המקורית של קו 63 דן ברפורמה?

מצב
הנושא נעול.
מה היתה התכנית המקורית של קו 63 דן ברפורמה?

מה היתה התכנית המקורית של קו 63 דן ברפורמה?
אני מתכווין לפני שתושבי השכונה החזירו אותו למסלול המקורי.
רצו לבצע שינוי מסוים? מה היה השינוי ומה היה היתרון בו?
 

orchilit

New member
הוא היה אמור לנסוע דרך השלום

מה היתה התכנית המקורית של קו 63 דן ברפורמה?
אני מתכווין לפני שתושבי השכונה החזירו אותו למסלול המקורי.
רצו לבצע שינוי מסוים? מה היה השינוי ומה היה היתרון בו?
הוא היה אמור לנסוע דרך השלום
מרמב"ם שמאלה לגלוסקא, ימינה דרך השלום עד צומת קפלן/בגין ואז שמאלה וחזרה למסלול הרגיל.
 

orchilit

New member
היתרון הוא דילוג על נחלת יצחק

מה היתה התכנית המקורית של קו 63 דן ברפורמה?
אני מתכווין לפני שתושבי השכונה החזירו אותו למסלול המקורי.
רצו לבצע שינוי מסוים? מה היה השינוי ומה היה היתרון בו?
היתרון הוא דילוג על נחלת יצחק
שרק מעמיסה על הקו הזה (כבר בכיכר רמב"ם מתחילים לעמוד באוטובוס) בשעות הבוקר. בכיוון ההפוך, דווקא לא פותר הרבה, כי רוב האנשים מתחילים לרדת מכיכר רמב"ם והלאה.
אם היו מסיטים את X60 לנחלת יצחק במקום לערבי נחל (שלי אגב היה קצת מעצבן, אבל בקטנה), אז תושבי נחלת יצחק לא היו נפגעים כל כך.
 

cwen

New member
יכלו להסיט לשם רק את 160

היתרון הוא דילוג על נחלת יצחק
שרק מעמיסה על הקו הזה (כבר בכיכר רמב"ם מתחילים לעמוד באוטובוס) בשעות הבוקר. בכיוון ההפוך, דווקא לא פותר הרבה, כי רוב האנשים מתחילים לרדת מכיכר רמב"ם והלאה.
אם היו מסיטים את X60 לנחלת יצחק במקום לערבי נחל (שלי אגב היה קצת מעצבן, אבל בקטנה), אז תושבי נחלת יצחק לא היו נפגעים כל כך.
יכלו להסיט לשם רק את 160
ולעשות בתל אביב את המסלול שלו כמו 63. היה משדרג מאוד את החלק של 63 בין עזריאלי לכרמלית שהוא די עמוס, היה נותן פתרון מלא לתושבי נחלת יצחק ומועיל לכל האנשים שגרים לאורך המסלול שלו.
 

orchilit

New member
על הקטע הסופי אין לי ויכוח

יכלו להסיט לשם רק את 160
ולעשות בתל אביב את המסלול שלו כמו 63. היה משדרג מאוד את החלק של 63 בין עזריאלי לכרמלית שהוא די עמוס, היה נותן פתרון מלא לתושבי נחלת יצחק ומועיל לכל האנשים שגרים לאורך המסלול שלו.
על הקטע הסופי אין לי ויכוח
כל עוד X60 עובר ברכבת מרכז ועזריאלי (ו63 עובר בעזריאלי), אבל אם מסיטים לגמרי את 63 מנחלת יצחק, לדעתי שני הקווים צריכים לתמוך בו (מה גם שתדירות 160 נמוכה (בד"כ 1-2 נסיעות פחות בשעה) מזו של 60 לאורך כמעט כל היום).
ובכל מקרה לתגבר את X60 בעוד 1 נסיעה בשעה בין 6:30 ל9:30 היה עוזר מאוד לקווים גם כמו שהם היום.
 

ORENG200

New member
צודק. גם היה שרות מבני ברק לריכוז החרדים ליד שד' רוטשילד

יכלו להסיט לשם רק את 160
ולעשות בתל אביב את המסלול שלו כמו 63. היה משדרג מאוד את החלק של 63 בין עזריאלי לכרמלית שהוא די עמוס, היה נותן פתרון מלא לתושבי נחלת יצחק ומועיל לכל האנשים שגרים לאורך המסלול שלו.
צודק. גם היה שרות מבני ברק לריכוז החרדים ליד שד' רוטשילד
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה