מה הייתן רוצות לקבל כמתנה לחתונה

meodenet

New member
מה הייתן רוצות לקבל כמתנה לחתונה../images/Emo35.gif

בשל נסיעה לחו"ל לא נוכל להשתתף בחתונה של חברה. אנחנו רוצים לקנות לזוג מתנה אישית בתקציב של 250-500 ש"ח, משהו שיהיה מספיק מיוחד (ולכן רעיון המצעים נפל), שבאופן ש"כמעט" יפצה על העדרותנו. מאוד רוצה לשמוע חוות דעתכן תודה מעודנת
 

shelycat

New member
...........

כ-ס-ף!!!!! עם חברים קרובים החלטנו על כל מיני מתנות שיגרמו לנו לחייך שקשורות להיסטוריה שלהם/שלנו כזוג ושלנו כחברים ובנוסף לחלק אוספנו גם צק. החלטנו את זה מסיבה מאוד פשוטה: אנחנו לא ממש רצינו (וכך גם החברים שלנו) שייקנו לנו דברים לבית או כל דבר כזה כי הסיכוי לקלוע למשהו שאנחנו רוצים/צריכים הוא נמוך ושלא לדבר על משהו שהוא לטעמנו וכשהיינו צריכים ללכת להחליף מתנות כי הן לא לטעמנו לא אהבנו את הטירטור הזה ולגבי מה שלא החלפנו סתם איחסנו את הדברים.
 

אמיקה

New member
לגמרי - מה את היית רוצה לחתונה?

כסף... מאוד מקובל להכין שיק, לכתוב ברכה מכל הלב והנשמה ולהפקיד בידי אחד האורחים שכן יגיעו ...
 

נועי

New member
לדעתי - איזה יום פינוק לאחרי החתונה

אולי באיזשהו ספא/ מלון - יש דילים זוגים ממש כיפיים... וככה זה מן טרום ירח דבש לזוג...
 

meodenet

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo51.gif

נראה לי שנאמץ בסוף את רעיון הספא, למרות שהם נוסעים לתקופה ארוכה לחו"ל אח"כ - כטרום ירח דבש!! כמובן שרעיונות נוספים יתקבלו בברכה.. מעודנת
 

Maya h

New member
אפשר לקנות מכונת לחם או מכונת גלידה

נורא מדליק וכייפי, משהו שבד"כ לא קונים לבד ומשקיעם בזה כסף אבל נורא כיף לקבל. בהצלחה
 
משהו שהם לא יקנו לעצמם

אם הם אוהבים אוכל / בישולים אפשר לקנות להם איזו סדנת בישול (סושי, יין, איטלקי) או ללכת לאחת מחניות הדברים לבית ולקנות להם, כמו שאמרו, משהו שהם לא היו מוציאים על עצמם. MALYS או הביטאט או טיפני´ס. עוד רעיון ב -ENTER בעזריאלי יש המון קישקושים לבית, נורא מקסימים, אבל קצת יקרים. מסוג הדברים שאתה אומר "איזה חמוד, הלוואי שהיה לי". אבל לא קונה כי זו הצאה מיותרת בעצם. אז אפשר לפנק אותם.
 

meodenet

New member
../images/Emo24.gif תודה רבה!!

אני מבטיחה לדווח על התוצאה הסופית. וכל אעיון נוסף יתקבל בברכה. תודה רבה מעודנת
 

קארין ב

New member
אצלי בחתונה חסרו כמה אנשים

קרובים מסיבות כאלו ואחרות, הם נתנו שיק במעטפה עם ברכה. לדעתי זה הכי טוב, זה גם מה שהייתי רוצה לקבל - לא מתנה ולא יום ספא (ימי ספא טובים עולים יותר מ-500 ש"ח לזוכ כולל טיפולים), אם כבר אז הזוג בתחילת דרכו זקוק לעזרה כספית.
 
למעלה