מה הייתם מעדיפים שבתכם בת ה 4 תקבל כמתנה ?

adif11

New member
מה הייתם מעדיפים שבתכם בת ה 4 תקבל כמתנה ?

לבת של חברה קרובה שלךי יש יומהולדת 4 החודש.
מאז שנולדה אני קונה כל שנה מתנה פרקטית , מתוך הנחה שהבית גם ככה
מפוצץ בצעצועים אז עדיף לקנות משהו פרקטי כמו מגפיים או מעיל לחורף כדי שחברתי תהנה.
השנה ראיתי סט של בובה (ברבי סטייל) עם מערכת נאה של שמלות ונעליים להחלפה לבובה.
בטוח שהילדה מאוד תשמח לקבל. האמא בטח תשמח יותר לזוג נעליים. מה הייתן קונות ?
 
אמה נתנה צד אחד, אז אני אתן את השני :)

ההוצאות מכבידות על כולם, כמו שראינו גם היום עם שרשור תשלומי ההורים למיניהם. ילדים ממילא מקבלים המון צעצועים, ולעומת זאת כל הבגדים והנעליים הם באמת הוצאה גדולה ומתמדת. את חברה של האמא, לא של הילדה, אז אני בעד לשמח אותה
בייחוד שגם הילדה, בטווח הארוך, בטח תיהנה מהנעליים יותר פעמים מאשר מבובה. בייחוד אם הן יפות ומגניבות. רוצה לעשות את המתנה יותר מגניבה לילדה? תעברי אצל סנדלר ותקני עוד זוג שרוכים בצבע זהב או כסף ;)
 
הבנות שלי מקבלות מדי פעם שמלה

ליום ההולדת. אני חושבת שהשמלה + מכנסיים שהשנייה קיבלה בגיל ארבע הייתה המתנה האהובה עליה, והיא שמחה להראות לגננת מה היא קיבלה וחרשה על השמלה הזאת. גם הבכורה קיבלה כמה שמלות יפהפיות. מגפיים או מעיל לא יצא לנו לקבל, והאמת שנראה לי די משונה לקבל פריט שימושי מדי (כזה שלרוב קונים רק אחד ממנו באותה שנה) כי הסיכוי שהוא גם יתאים וגם ימצא חן הן בעיני האמא והן בעיני הבת לא גדול, יסביר שהוא יוחלף, או לא יוחלף מטעמי אי נעימות. במקומך הייתי קונה שמלות עם פתק החלפה ומדגישה שתרגיש חופשי להחליף (ואז היא אולי תחליף למפעיל). מגפיים כנ"ל - להדגיש שאפשר להחליף. אני יוצאת מנקודת הנחה שהכוונה לא הייתה ללכת יחד עם האמא או הבת לקנות את הפריט.אישית אני תמיד קונה צעצועים ולעתים רחוקות ספרים (זה כי הבנות שלי מתבאסות לקבל ספרים כמתנה, כי מבחינתן זה מוצר רגיל שיש להן הרבה ממנו, ולא משהו מיוחד ליום ההולדת דווקא) - אף פעם לא בגדים.
 

אשרז4

New member
אם הילדה אוהבת בובות ומצבה הכספי של חברתך לא קשה במיוחד

היתי הולכת על הבובה.
גיל 4 הם כבר יותר מתעסקים במתנה ובמה וכד'.
על אף שבנותי עד היום מאוד אוהבות לקבל בגדים, גם כמתנת יום הולדת , לרב מדובר על פריטים מיוחידים- שמלה יפה/ סריג שאהבו. מגפים או מעיל שאוהבות בהחלט היה גם משמח.
&nbsp
 

adif11

New member
לא מדובר חלילה במשפחה במצב כספי קשה

אבל גם לא סובלים מעודפים רבים.
 
ליומולדת של הילדה, אקנה מה שישמח את הילדה

ואם מצבם קשה והם צריכים עזרה בביגוד, אפשר להביא שתי מתנות.

כן קרה שהילדות שלי קיבלו מתנות פרקטיות - מטריה, כפפות, ואולי הילדה המסויימת הזאת תשמח לזוג נעליים. אבל בכל אופן - השיקול, לדעתי, הוא מה ישמח את הילדה

יש עוד אפשרויות למתנות פרקטיות שמשמחות גם ילדים - למשל שמיכה רכה ונעימה (כרבולית), בפרט אם יש עליה ציורים. מנורת קריאה. כמו שכתבתי - מטריות, כפפות, כובע צמר, (הכל - בתנאי שהוא לטעם הילדה. את יודעת - עם ציורים של דורה וכל זה). מצעים מיוחדים (אם כי זה קצת יקר). ערכה של צבעים (צבעי מים, טושים...) - משהו משמח ופרקטי לאורך זמן.
 

adif11

New member
פגשתי הבוקר את האמא לקפה זריז של שישי

ופרשתי בפניה את ההתלבטות. היא צחקה ואמרה שכל מתנה תתקבל בברכה
ובאמת סביר שהילדה מאוד מאוד תשמח לקבל את הבובה כך שנפתרה הדילמה.
 
למעלה