הטיול הכי מהנה שלי, לאחרונה../images/Emo99.gif
הוא הטיול האחרון שעשיתי ! יום שישי האחרון, התכוננתי לסוף שבוע סוער, לאחר 3 שבועות ללא רכיבה. סוף שבוע קודם האופניים בתיקון, ההוא לפניו אני הייתי בתיקון, ובאמצע שבוע, מלא עבודה בתקופה זו של השנה, לא יוצא לרכוב. נחזור ליום שישי, אני מרגיש כמו אריה כלוא בכלוב, מסתובב בבית חסר מנוחה, טלפונים לכל החברים, כולם ישנים ביום חורפי זה, ואני מקבל החלטה לצאת לרכוב לבד. מסיים להתלבש, אוסף את הקסדה, והשמיים פותחים את הפה וגשם זלעפות מתחיל ליפול. אין לי ציוד חורף, פרט לגופיה טרמית, וחיש קל אני יורד מהרעיון וחוזר לטרנינג. 13:00 בצהריים, טלפון מחבר. "יוצאים ל XC, עוד שעה נפגשים". אני מתחיל להתלבט - מלא בוץ בחוץ, חשש לגשם, מה, עוד פעם בן שמן ? נמאס כבר. בקיצור כל התרוצים שבעולם. חוץ מזה, החבר'ה הללו רוכבים תחרותיים ברמה גבוהה. אצטרך לרדוף אחריהם כל הטיול. החבר לוחץ - נרכוב רק בשבילים לבנים, קצב טיול, מה, אתה עשוי מסוכר ? הקריז גובר. אני מחליט לצאת ויהי מה. נפגשים ויורדים לשטח. רכבנו בצד הצפוני של כביש 443. נחל מודיעין, למי שמכיר. חצינו שלוליות, עברנו ליד המצוק של הסנפלינג, הכרתי שבילים חדשים, ממש ליד הבית, אך כאלו שמעולם לא רכבתי בהם בעבר בגלל הסיכון הבטחוני. מקום יפהפה, אווירה של אירופה. קרני שמש מבעד לעננים, טיפת גשם לא ירדה במהלך כל הטיול. רכבנו XC נטו. משהו שמזמן לא עשיתי. בלי סינגלים. בלי טכני. פשוט לרכוב. שינוי מבורך ומרענן. הקילומטרז' על הספידומטר התחלף מבלי שהרגשתי. איך שנכנסתי הביתה, הגשם שוב התחיל ליפול. נכנסתי למקלחת החמה בתחושת סיפוק אדירה. 30 ק"מ, XC, אדרנלין, שבילים חדשים ואווירה של אירופה. איזה כיף !