four seasons
New member
מה החשיבות של תחנת ב"ש מרכז...
מה החשיבות של תחנת ב"ש מרכז...
במבט לעתיד?, כל הסימנים מראים שתחנת ב"ש צפון בעלת התואר ביחוד כאשר יהיה קו רכבת לאילת, יהיה נכון אם יחשבו על כך ויקימו מסוף תחבורתי גדול בסמוך לה במקום להשקיע באזור תחנת מרכז שמשרתת בעיקר את תושבי ב"ש, יש משהו מאוד אירואי בגלל שהיא תחנת קצה שבסך הכל נראה טיבעי שהבכורה תהיה שלה שהרי מסביבה יש שתי המסופים העיקריים של העיר התחנה המרכזית והתחנה של התחבורה המקומית, קיריית הממשלה והכי חשוב שהיא תחנה שממש נוח להגיע אל העיר ממנה בהליכה, הכוונה שההליכה ממנה יוצרת מצב טבעי וחיבור לעיר בניגוד להרבה תחנות שהקשר שלהם לעיר קמעת ולא קיים ויש הכרך להשתמש באמצאי תחבורה משלימים, לעומתה תחנת צפון סמוכה לאוניברסיטה ונראה שהיא תהיה תחנה עמוסה בעתיד ותחנת מעבר מאילת לצפון, כך שצריך שיהיה לה מספר גדול של מסילות תחנה גדולה עם מסוף תחבורתי גדול. וממנה ממשיך הקו דרומה לכיוון אילת, מצב מוזר שאולי מזכיר מעט את הקו לירושליים שגם הוא הסתיים בעבר בתחנת קצה החאן שלצערי היום אינו קיים וגם בתחנת החן ההליכה ממנה לעיר טיבעית וידידותית לתוך העיר, למעשה אני מאוד אוהב תחנות קצה, גם תחנת נהריה היא תחנת קצה שנמצאת בקשר מאוד קרוב לסביבה העירונית ואפשר ללכת ברגל בעיר מבלי להזקק לעוד אמצאי תחבורה). מה אתם חושבים שיהיה מעמד מתחם תחנת ב"ש מרכז בעוד עשר שנים וכאשר הקו יוארך עד לאילת ואיך יראה מתחם תחנת צפון הסמוכה לאוניברסיטה בעוד עשר שנים כאשר יוארך הקו.
מה החשיבות של תחנת ב"ש מרכז...
במבט לעתיד?, כל הסימנים מראים שתחנת ב"ש צפון בעלת התואר ביחוד כאשר יהיה קו רכבת לאילת, יהיה נכון אם יחשבו על כך ויקימו מסוף תחבורתי גדול בסמוך לה במקום להשקיע באזור תחנת מרכז שמשרתת בעיקר את תושבי ב"ש, יש משהו מאוד אירואי בגלל שהיא תחנת קצה שבסך הכל נראה טיבעי שהבכורה תהיה שלה שהרי מסביבה יש שתי המסופים העיקריים של העיר התחנה המרכזית והתחנה של התחבורה המקומית, קיריית הממשלה והכי חשוב שהיא תחנה שממש נוח להגיע אל העיר ממנה בהליכה, הכוונה שההליכה ממנה יוצרת מצב טבעי וחיבור לעיר בניגוד להרבה תחנות שהקשר שלהם לעיר קמעת ולא קיים ויש הכרך להשתמש באמצאי תחבורה משלימים, לעומתה תחנת צפון סמוכה לאוניברסיטה ונראה שהיא תהיה תחנה עמוסה בעתיד ותחנת מעבר מאילת לצפון, כך שצריך שיהיה לה מספר גדול של מסילות תחנה גדולה עם מסוף תחבורתי גדול. וממנה ממשיך הקו דרומה לכיוון אילת, מצב מוזר שאולי מזכיר מעט את הקו לירושליים שגם הוא הסתיים בעבר בתחנת קצה החאן שלצערי היום אינו קיים וגם בתחנת החן ההליכה ממנה לעיר טיבעית וידידותית לתוך העיר, למעשה אני מאוד אוהב תחנות קצה, גם תחנת נהריה היא תחנת קצה שנמצאת בקשר מאוד קרוב לסביבה העירונית ואפשר ללכת ברגל בעיר מבלי להזקק לעוד אמצאי תחבורה). מה אתם חושבים שיהיה מעמד מתחם תחנת ב"ש מרכז בעוד עשר שנים וכאשר הקו יוארך עד לאילת ואיך יראה מתחם תחנת צפון הסמוכה לאוניברסיטה בעוד עשר שנים כאשר יוארך הקו.