יצחק שרביט
New member
מה ההערכה לגבי כמויות הגשם
בגל של יום א`? לדעתי נזכה לראות שלג ברביעי כל המודלים מזגזגים אבל בדצמבר גם את זה לא היה
בגל של יום א`? לדעתי נזכה לראות שלג ברביעי כל המודלים מזגזגים אבל בדצמבר גם את זה לא היה