מה ההערכה לגבי כמויות הגשם

מה ההערכה לגבי כמויות הגשם

בגל של יום א`? לדעתי נזכה לראות שלג ברביעי כל המודלים מזגזגים אבל בדצמבר גם את זה לא היה
 
למעלה