רק בישראל...
עושים את הטעות המפגרת הזאת וקוראים לקוק בשם קריסטל. בכל העולם שאומרים קריסטל מתכוונים לmeth amphetamin שמגיע בצורה של קריסטלים (גבישים) וזה בעצם "ספיד" (לשמור מרחק מזה כמו מאש...) זה סם סינטטי לגמרי שאין בו שום מרכיב טיבעי,בניגוד לקוקאין שהוא סינטוז של המרכיב הפעיל בצמח הקוקה. קוקאין יכול להגיע גם בצורה גבישית וזה יכול אולי להסביר למה הוא קיבל את השם קריסטל,אז בפועל אין הבדל. אבל כדאי לברר שלא מדובר בספיד שבעצם רוצים קוקאין... Astro