מה ההבדל בין קוקאין לקריסטל?

ranigold

New member
מה ההבדל בין קוקאין לקריסטל?

!
 

tiger

New member
קוקאין זה של יאפים אשכנזים או שחקני

כדורגל וקריסטל זה של כל שאר העולם...סתם. שום הבדל.אין הבדל בין השניים זה אותו דבר. ליפעמים כשאומרים קריסטל מיתכוונים לקראק שזה גם סך הכל קוקאין רק מוכן לעישון.קריסטל=קוקאין t
 

astro101

New member
רק בישראל...

עושים את הטעות המפגרת הזאת וקוראים לקוק בשם קריסטל. בכל העולם שאומרים קריסטל מתכוונים לmeth amphetamin שמגיע בצורה של קריסטלים (גבישים) וזה בעצם "ספיד" (לשמור מרחק מזה כמו מאש...) זה סם סינטטי לגמרי שאין בו שום מרכיב טיבעי,בניגוד לקוקאין שהוא סינטוז של המרכיב הפעיל בצמח הקוקה. קוקאין יכול להגיע גם בצורה גבישית וזה יכול אולי להסביר למה הוא קיבל את השם קריסטל,אז בפועל אין הבדל. אבל כדאי לברר שלא מדובר בספיד שבעצם רוצים קוקאין... Astro
 

tiger

New member
רק בישראל הרואין=קוק פרסי

שזה כבר ממש חוצפה ישראלית מימדרגה ראשונה להישתמש במוניטין החביב וה"לא ממכר" של סם אחד כדי ליצור מתיחת פנים ושינוי תדמית לסם אחר עם מוניטין גרוע...
 

Carl Freeborne

New member
הבחור צודק.

קריסטל (ספיד) זה מתאמפטמין שזה סם מעורר מאוד חזק. וקוק זה פשוט קוקאין סם מעורר ומאלחש.
 
למעלה