מה ההבדל בין פאן פלי לזום זום ?

יוטו

New member
מה ההבדל בין פאן פלי לזום זום ?

עד היום חשבתי ששניהם אותו דבר , אבל היום דברתי עם ** .. (ברח לי שהם שלו -מהובי מוטורי ברמת גן) הוא הפתיע אותי בכך שהפאן פלי. (אקסטרה 300 ) מאוד רגיש לרוחות לעומת הזום זום .. האם זה נכון ?
 
עידו.. ולא הבנתי על מה אתה מדבר?

זום זום זה חשמלי! ואיזה אקסטרה 300? על דלק? או גם חשמלי? תהיה קצת יותר ברור
 

יוטו

New member
חשמלי -הינה תמונה שלו . (הבנתי ממנו

שהזום זום גם יותר גדול)
 

funfly

New member
נכון ביותר...

אחרי שהטסתי את שניהם אני מוכרח להגיד שמהאקסטרא אכן רגישה יותר לרוחות ועדיף להטיס אותה באולם אם אפשר. הזום זום מתנהג הרבה יותר כמו "טיסן", כלומר לא ממש רגיש לרוחות.
 

funfly

New member
אז ככה...

לדעתי האקסטרא הרבה יותר טובה מהזום זום.. למרות הרגישות לרוח הרבה יותר נהניתי מהאקסטרא על פני הזום זום...
 

יוטו

New member
אבל אני רוצה לקנות משהוא שלא יהיה

בעיה להטיס אותו בחוץ (אין לי בדיוק אולם סגור להטסות..) ובלי קשר אל תשכך שהרמת ההטסה שלך הרבה יותר טובה משלי ..
 

IgalR

New member
הזום זום הרבה יותר כבד מהשוק פלייר

ומנוע שמתאים לשוק פלייר מאוד מאוד גבולי לזום זום . שניהם מפחדים מרוח כמעט באותה מידה . הזום זום יותר עמיד בריסוקים מהשוקפלייר . את הזום זום מאוד קשה להטיס באולם אם אין לך שלט דיגיטלי (לכוון אקספו) ולא הטסת טיסנים כאלה בעבר קשה להאמין שתצליח להחזיק את הטיסן באוויר .
 

dreck

New member
אז?, זום זום או שוקי?

את השוקי הטסתי ומאוד הופתעתי לטובה ונהנתי!, אמנם כמו שניר ציין, הוא לא טס!- הוא עף... ולגבי הזום זום- לא הטסתי ולכן אני אשמח לדעת עוד פרטים לגביו... תודה!
 

IgalR

New member
שוק פלייר ממוצע שוקל 200-250 גרם

זום זום 350-400 . אצלי יש מנוע HIMAX 4100 היה מעולה על שוקפלייר ומאוד גבולי על הזום זום (בקושי מושך וגם זה רק חצי מזמן הטיסה ומתחמם מאוד ) אם יש לך מקום קטן להטיס עדיף את השוקפלייר אם רוב ההטסות שלך הן בשטחי הטסה קונבציונליים והמנוע שלך מאפשר לך על הזום זום . הפרופיל בכנף לא מקנה שום יתרון לזום זום . יש מספר אלטרנטיבות בלזה במחירים דומים . לטיסן הקריות יש שלושה דגמי בלזה (כמעט במחיר זהה לזום זום) ARF לחיים יש טיסן בלזה קל משקל שמתאים גם למערכות חשמל של השוק הפלייר . ולזירו גרביטי צריך להגיע משהו חדש סוף הדרך .
 

dreck

New member
לגבי מנוע וכו'...

זה לא משנה בשבלי כי גם את זה עוד אין לי... וגם אם יהיה הבדל במחיר אז לא נורא כל כך... אני מתכנן להוציא מאקסימום 2100-2200! כולל הכל! ואני מתכנן להטיס בעיקר ליד הבית (מקום דיי קטן)...
 

golans

New member
תנסה גם את היאק

ממה שראיתי הוא בעל תכונות יותר מעניינות. אני קניתי אותו אתמול אצל אבי בספיד קונטרול.
 

toolyr

New member
תתחדש גולן

מתי מטיסים ביחד???? כיסחו לי את היאק אתמול באולם, שוק פלייר ניכנס בי בצד, הגוף אצלי נשבר ל-2 חצאים ואני עוד ממשיך לטוס איתו חופשי ועוד נחתתי.
 

יוטו

New member
IgalR - אם אני אכוון אותו עם שלט

דיגיטלי של משהוא אחר - אי אפשר לשמור את מה ששמרתי לשלט ה4 ערוצים ? על איזה טיסן חשמלי (שאפשר להטיס בחוץ) אתה ממליץ לי ללכת אם לא על הזום זום ?
 

funfly

New member
לא..אתה לא יכול...

לא המקלט הוא ששלוט בכיוון של הסרוואים אלא השלט. זה שכיונת את זה בשלט של חבר שלך אז זה ישאר עם הכיוונים בשלט שלו, כשתעבור חזרה לשלט שלך יחזרו הכיוונים שלך.
 
למעלה