מה ההבדל בין חוק ישראלי לחוק אמרקאי

malh

New member
מה ההבדל בין חוק ישראלי לחוק אמרקאי

סתם מתוך התענינות האם החוקים בארה"ב יותר נוקשים עם עבריינים מאשר בישראל? ואם אפשר להיות ספציפיים, כמה יקבל בארה"ב אנס? כמה יקבל בארה"ב רוצח? כמה יקבל בארה"ב בחור שדקר מישהו אחר אבל לא הרג אותו?
 

Boston Guy

New member
בלתי אפשרי לענות על השאלה שלך.

בארה"ב יש 50 מדינות, שלכל אחת מהן חוקים משלה. בחלקן יש עונש מוות, ובחלקן אין. בחלקן יש חוקי THIRD STRIKE AND YOU ARE OUT - ובחלקן אין. חוץ מהמערכת השיפוטית הזו, יש מערכת משפט פדראלית - שלה יש חוקים משלה. לפיכך, לשאלה "כמה יקבל רוצח" צריך לדעת: איפה הוא רצח בארה"ב (STATE) - או האם זו עברה פדראלית במה הוא מואשם (FISRT DEGREE, SECOND DEGREE) האם האישום מוגדר ב STATE הספציפי כ CAPITAL OFFENCE (שמצדיק עונש מוות)
 

malh

New member
סבבה, אני מבין

אז בוא ניקח כמה מדינות ספציפיות. איך החוק בניו יורק, לוס-אנג'לס, סן ורנסיסקו וושניגטון. באיזה מדינות החוק יותר קשוח ובאיזה לא? ואיפה הם עומדים ביחס לשמירה על החוק וההסדר בהשווה לישראל?
 

Boston Guy

New member
אהממ... יש מדינה שנקראת "קליפורניה"

העיר סן פרנסיסקו והעיר לוס אנג'לס - שתיהן במדינה הזו. וושינגטון (אני מניח שאתה מתייחס לבירת ארצות הברית) אינה נמצאת במדינה בכלל - היא נמצאת באזור שנקרא "מחוז קולומביה". פרברי וושינגטון יכולים להיות במדינת מרילנד או וירג'יניה - תלוי איזה פרבר. מקווה שתמצא מישהו שיש לו זמן לשעשע אותך. אין לי מושג מה אתה מחפש, ולמען האמת בהפגנת הבורות שלך הסברת לי שאני מבזבז זמן בלנסות לענות לך.
 

malh

New member
מה הקשר בורות?

זה שאני לא מבין דבר או חצי דבר בגיאוגרפיה של ארה"ב, זה נכון. אם הייתי מבין בארה"ב לא הייתי בא לפורום הזה ומתעניין בו. מה שמעניין אותי במיוחד זה ההסדר בארה"ב. אז אם אתה יכול לפרט קצת על המדינות בארה"ב ועל ההסדר שבהם, אשמח... שוב היחס שלך די מוזר לי, אתה מאשים אותי בזה שאני לא מבין בארה"ב ורומז בכך שאין לי מה לעשות בפורום, אבל דווקא בגלל זה אני פה, כדי לנסות להכיר כמה שיותר את ארה"ב. אפילו מההודעה שלך שבא לעקוץ קצת, למדתי כמה דברים חדשים... ועל כך תודה
 
טוב , אז נניח שאתה רוצה ללמוד

ופה אנשים משקיעים ממרצם וזמנם היקר בלעזור לאנשים, (מתוך זכות ולא חובה!) אתה שואל שאלה היפוטתית על רצח! או עבריינות, על עונשים... אני מתחיל לחשוב אולי יש לך קשר לרוזנשטיין ואתה רוצה לסדר לו איזה "סטייט" נח, ועכשיו ברצינות, הפורום הזה נקרא "עוברים לארה"ב " , אז אם יש לך שאלות בנושא, אתה מוזמן אם יש לך סתם שאלות היפוטתיות מתוך שיעמום, אז אל תבזבז את הזמן היקר של החברים פה, ואם אתה בודק אופציות לעשות עקיצה בארה"ב ואתה מחפש מקום נח.. ממש אבל ממש הגעת למקום הלא נכון!
 
הפורום הזה עוסק בסיוע לעוברים לארהב

אני לא חושבת שאתה במקום הנכון למצוא מה שאתה מחפש, אולי כדאי להריץ חיפוש בגוגל על California Criminal Law
 
למעלה