לאימיול
קוראים אימיול ולקאזה קוראים קאזה...
סתם סתם
בעקרון אין הרבה הבדל בשיטת ההורדה חוץ מזה שאימיול משתמש בהורדה ממספר שרתים מסויים, וקאזה ממחשבים בודדים של אנשים... אימיול לרוב יהיה לך יותר איטיט ויגזול יותר משאבים - אך יהיה יותר אמין מבחינת סוג הקבצים שתוריד. קאזה יהיה מהיר יותר אך לא תמיד בטוח... החלטה שלך..