מה הדבר הכי מוזר שאכלתם ????

cookie13

New member
20 שנה חייתי בברזיל

ולא יצא לי לאכול ארמדילו בשום מקום שם איפה מגישים את זה???
 

r66

New member
../images/Emo4.gif לא הבנתי

כתבתי שאני לא אוכלת דברים מוזרים. לא צריכה להבין שומדבר
 

לוPה

New member
זה העניין שזה לא נראה מוזר זה כמו

כל בשר אחר גם במראה וגם בטעם
 

r66

New member
אם כך זה לא דבר מוזר. לאכול

ג'וקים זה דבסר מוזר לדעתי, לאכול נחשים, סירפדים... שרוטה, מה לעשות
 

r66

New member
../images/Emo12.gif ואני במינוס חשיבה כפולה כדי

לבדוק התיאוריה
 

טייני1

New member
צריך לארגן מפגש של צימוקי הפורום

ואז נחליט, אחרי טעימות כמובן!
יאללה, לפני שיזרקו אותי, אני עפה (על המטאטא) ומתחילה את היום!
 

mozal

New member
בהחלט צריך מפגש צימוקים...

רק נראה לי שבמקום ערוץ 2, יבואו לצלם את זה מערוץ RTL...
 

טייני1

New member
מפגש לצימוקים עזי נפש בלבד, כמובן

שיעלו ויבואו בסך מול בנות הפורום, וכל הירא ורך הלבב (או כל דבר אחר) ישוב ויצפור לביתו?
<אמרה הגיבורה הגדולה שלא מעזה לבוא אפילו למפגש של ערוץ תכלת>
 

r66

New member
אז...מי שאכל צימוקים לא יוכל לספר

לנו מה הדבר הגרוע שאכל
או ש.... זאת בדיחה גרועה
 
האמת הכי מוזר היה

כשהמלצר היגיע עם קערה מכוסה עם מכסה שקוף ושם אותה על השולחן , פתאום התחילו לקפוץ למעלה כל מיני בעלי חיים שהמכסה השקוף עצר אותם,,, מלהגיע אלינו אך לא לראות אותנו, הוגשו לנו שרימפסים חיים במרינדה ,כאלה קטנים קטנים שאמורים אחרי זמן קצר " להתבשל" במרינדה ולדומם מנוע.. אחרי שחיכינו והקטנים השתתקו מעט, התחלנו לאכול והם כאילו קבלו חיים חדשים בפה , מה אספר לכם ,חויה וצחוקים כאלה ליד השולחן לא ראו הסינים מזמן...
 
למעלה