מה הגובה של טל פרידמן?

Testicles

New member
למה? אתה רוצה לחפור לו בור?

אה? כדי שתוכל לזרוק אותו לשם אחרי שאתה חוטף אותו בלילה? ועוד בלילה? כשהוא ישן?! אין לך טיפת הגינות? מה קרה, אתה מפחד שלא תוכל נגדו כשהוא ער? לחטוף יש לך אומץ, אבל להילחם כמו גבר לא? שלא תחשוב שתתחמק מזה, יתחילו לתהות איפה הוא. כולם יחפשו אותו, אפילו אבי קושניר. ואתה תהיה באיזה מחסן נטוש עם פרידמן, תחשוב שלא ימצאו אותך. תחשוב שזהו, ניצחת. ופרידמן יהיה קשור מעל סיר ענק של מרק ירקות. והוא יתחנן שתוריד אותו. אבל אתה אדם אכזר וחסר רחמים ותגיד לו "להוריד אותך? אוקיי אני אוריד אותך! ישר לתוך המרק ירקות!" ותצחק. ופרידמן יתחנן שלא תעשה את זה. אבל כאילו שאכפת לך. אתה תתכונן להוריד אותו למרק, ולפני שתשים לב קושניר יגיע עם השוטרים. ואתה תברח. כי אתה בסה"כ פחדן. השוטרים בינתיים ישחררו את פרידמן, וקושניר ירדוף אחריך. תתחיל לטפס לגג של הבניין, אבל קושניר יהיה אחריך. אתה תסתכל למטה על קושניר והגובה יעשה לך קצת סחרחורת. ואז תירה לכיוון שלו ותמשיך לטפס. אבל הירייה לא תפגע בו. שניכם תטפסו ותטפסו. ותירה עוד פעם, אבל לא תצליח. אתה תגיע לגג ותחפש לאן לברוח ותראה שאין. שאתה תקוע על הגג וקושניר עוד כמה שניות מגיע. עכשיו מה שווה כל התוכנית שלך? תילחץ ותחפש איפה להתחבא. קושניר יגיע לגג והוא יוציא את האקדח ויחפש אותך. אתה תרעד בשקט. כי מה אתה בסה"כ? סתם פחדן. קושניר ישים לב לצל שלך מאחורי הבויילר. הוא יצעק לך שתצא מהמחבוא. ולא תצא, תנסה למשוך את זה עוד כמה שניות. אח... איזה נמושה. אבל קושניר יגיד "ראיתי אותך, אתה מאחורי הבויילר!" ואז תצא לאט לאט ותניח את האקדח על הרצפה. קושניר יבוא לכיוון שלך, ואז תבעט לו את האקדח מהידיים ותיתן לו אגרוף. איזה טריק מלוכלך. טריק של פחדנים. קושניר יתאושש ויתן לך אגרוף בסנטר. תנסה להרים את האקדח, אבל קושניר יבעט אותו יותר רחוק. ואז תנסה לתת לו אגרוף, והוא יתכופף ויתן לך אגרוף בבטן. אתה תיפול בשניה על הארץ. השוטרים יבואו וכשתיכנס לניידת תראה את פרידמן מרחוק עם פרצוף רציני. הוא רק ירגיש הקלה שכל החוויה הסתיימה. הוא יטפח לקושניר על הכתף ויגיד לו תודה. וקושניר יגיד שפרידמן היה עושה אותו דבר בשבילו. ואתה תהיה בדרך לכלא, תירקב שם שנים. אולי כל החיים. בדיוק מה שמגיע לפחדנים.
 

greeneye

New member
חחחחחחחחח ../images/Emo6.gif

מעין, אתה מלך. ואתה מתבזבז פה בפורום. צא אל העולם.
 

Testicles

New member
תודה ../images/Emo13.gif

מנסה לצאת, אולי יום אחד אני גם אצליח, מי יודע
 

Yuvalenko

New member
../images/Emo13.gif אחחח... מעין מעין..

אתה מודע לעובדה שבגללך הבחור הזה לא יחזור לכתוב בפורום שלנו, נכון?.. ובכלל, אתה לא היית בכיוון! היא רוצה ת'גובה שלו כי הוא צריך לדעת איזה גודל של ארון הוא צריך לקנות.. נו בשביל התכנון הסודי שלו..
 

greeneye

New member
סססס שניכם, גמכן.

למה ישר מחשבות רעות? אולי הוא רצה לתפור לטל איזה זוג מכנסיים?
 

dinozaur1

New member
חחחחחחחחחח

חחחחחחח איזה פורום משוגע אני לא בורח כל כך מהר , אני לא מאויים בקלות :) ורציתי לדעת מה הגובה שלו לא כדי לתפור לו זוג מכנסיים, וגם לא כי אני הולך לחטוף אותו ולזרוק אותו באכזריות לתוך מרק ירקות חם, אלא סתם כי התעניינתי כי הוא נראה לי אדם גבוה....
 

Testicles

New member
צ'יפס צ'יפס צ'יפס...

הנה, חזר.. אל תזלזל בבני נוער. אם זאת הייתה בת אז אולי היית צודק.
 

פIלי

New member
../images/Emo151.gif כישרוני ביותר

יש לך עתיד בתחום הכתיבה.. (ברצינות).
 
למעלה