מה הבעיה שלכם עם טוקרה?

yarinsin

New member
מה הבעיה שלכם עם טוקרה?

מזתומרת נכנסה לתחרות שהיא לא יכולה לנצח בה? רק בגלל שהיא גדולה? זהו בוא נשחט אותה היא גדולה וניקח את קסי כי היא מקיאה, אבל לא הולמית, לא..היא רק מקיאה. היא בשניה יכולה להיכנס לאופנת עילית לנשים במידות גדולות, זה שהמעצבים לא מייצרים זאת בעיה שלהם, שאגב כה הם גורמים ליותר ויותר נשים לאפוך לאנורקטיות ובולמיות. הבגד צריך להתאים לאישה ולא האישה לבגד. צריכים לייצר יותר בגדים למידות גדולות, וזה שטוקרה גדולה לא אומר שצריך להלביש עליה שקי זבל גדולים בגלל שהיא שמנה, יש מליוני אנשים בעולם שזה מה שעושה להם את זה כל העסיסיות שלה, חוצמז שיש לה המון המון המון תמונות טובות יותר מלשאר הפצלוחות שמה.
 
טוקרה הסקסית הזאת..

צודק! בטכלס, נשים מלאות ויפות זה הכי סקסי. אני גם אוהב שחיפיות, אבל הכל תלוי בסקסיות ובפרצוף, וטוקרה גם יפה, וגם סקסית. נשים גדולות ושוקלות הרבה יותר מגברים לשליטה!!!!!!!ווואההה חוץ מזה שטוקרה לא שמנה. היא גדולה. עד כמה שהיא רחבה והכל, היא מוצקה, היא לא נשפכת ויש לה גוף. פשוט יש לה גוף מאממת.
 

Dark Force

New member
טעות..../images/Emo56.gif|פגרה|

"אם הם לא מייצרים את זה בעיה שלהם.." טוקרה נכנסת לתעשייה, זה לא התעשייה נכנסת לטוקרה
זו לא בעיה שלהם, זו בעיה שלה- באופנת עילית, אין בגדים במידה של טוקרה- צודק או לא צודק
זה לא העניין, זו העובדה. ובגלל זה המאבק של טוקרה אבוד
 

yarinsin

New member
כל כך לא נכון....

מזתומרת מאבק אבוד? יש מאות דוגמניות למידות גדולות וחלקם גם באופנה עילית, שאמרתי שאם הם לא מייצרים בגדים זאת בעיה שלהם, התכוונתי לחברה מסויימת, כי על כל חברה שעושה בגדים רק לאנורקטיות יש שתיים למידות גדולות, לפי דעתי ההכנסה של טוקרה לאופנה עילית תעשה שינוי עצום בתחום הזה... חוצמזה שלה יש מטרה, להיות הדוגמנית השחורה הראשונה למידות גדולות, רק על זה הייתי נותן לה לנצח..(גם בגלל שהיא מצטלמת כמו אלילה..)
 

JULI4561

New member
לפי דעתי היא לא מצטלמת משהו ..

ואין לי שום בעיה עם המשקל שלה ... לפי דעתי זאת היא הבעיה לא המשקל
 
מיסכנה איך ריחמתי עליה

ממש ריחמתי עליה שהיא אמרה שהיא לבשה בגדים מכוערים והם באמת היו מכוערים ועוד המלבישה הזבל הזאת המשיכה לרדת עליה ועוד עם הצעקה שהיא דפקה והבגדים המזעזעים שהיא לבשה בתמונה מיסכנה באמת עושים לה חיים קשים
 

JULI4561

New member
נכוןן באמת מלבישה מגעילה ...

עם היתי שמה .. היתי פונב להפקה .. זה ממש השפלה
 
למעלה