הפיקולו החיפאי
New member
מה הבושה? גם לי יש פסיכולוגית.
כבר שנתיים וחצי יש לי פסיכולוגית. והיא פה...מסתובבת, שם, פה...ותאר לך שיש לי אותה בחינם...
כבר שנתיים וחצי יש לי פסיכולוגית. והיא פה...מסתובבת, שם, פה...ותאר לך שיש לי אותה בחינם...