מה דפוק בי לעזאזל??????

זכוכיות

New member
שים לב בבקשה לסיפור, שים לב להתנהגות שלו

עוד הרבה לפני האקט המיני. זו התנהגות של מישהו שמתעניין? שרוצה להכיר? הרי היא לא מצאה חן בעיניו, הרבה לפני האקט המיני, אחרת הוא לא היה מתנהג אליה בצורה מזלזלת כזו עוד קודם. לכן המקרה הזה והדיון שלנו לא קשורים זה לזה (וכתבתי את זה בכמה מקומות בשרשור).
 

Miss Thang

New member
אגב, מישהו שמתייחס ככה למישהי (באשר היא)

ממש אדם שפל בעיני. כי יש גם דרך התייחסות לאנשים שלא מוצאים חן בעיננו.
 
נו..אז למה לשכב איתו ?

לא עדיף קצת להכיר את הבןאדם ולעקוף את האכזבות האלה במקום להתמודד איתן ? מה זאת אומרת המשפט "עוד לפני זה" ? מה בדיוק היה לפני זה? כלום. למה לדעתך הבחור התייחס אליה בצורה מזלזלת ? אם הוא הראה זלזול וחוסר עניין אז איך סקס אמור להעלות את העניין שלו בבחורה ? אם אין התאמה ראשונית או משיכה ראשונית, אז לא עדיף להגיד "שלום" ? מכאן הנובעות העיצות שלי לדחות את היחסי מין לפחות עד לפגישה השלישית, עד שהערפל מתפזר.
 

זכוכיות

New member
ציינתי שאני לא מדברת על המקרה הזה,

ולמטה כתבתי הודעה שעוסקת בבעיתיות במקרה הזה. לדעתי לא רק שהיא לא היתה צריכה לשכב איתו, היא היתה צריכה לקום וללכת.
 
מגיע לך הרבה יותר ממנו-

יאמר לזכותו שהוא שילם על המוניות, אבל עדיין הוא עושה טובה כשנוח לו להתייחס אלייך, כשיוצא לו מזה משהו. את בטוחה שאת זה את רוצה? מקווה מאוד שלא.
 

adi1331

New member
כפי שרשמו אחרים

הבחור מחפש סקס!!! את לא מעניינת אותו, נקודה. במידה וקשר מסוג כזה מתאים לך, אז נפתרה הבעיה. במידה ואת בחורה שמחפשת קשר רציני ולא משחקים (וזה מה שרשמת לפחות..) אז פשוט אל תמשיכי לפגוש אותו. לא מאמינה שעם בחור כזה קשר רציני יתפתח. והייתי בהחלט מציעה לך להזהר לפני שאת יורדת לבחור...או עושה כל דבר אחר.
 

oferyosi

New member
מה אל ברור לך??

הוא רק רצה לזיין אותך וזהו!!!!! עצוב...אבל זו האמת!
 

smartblonda

New member
מה דפוק בך את שואלת ועונה לעצמך....

היית סתם בחורה שהיתה בסביבה והסכימה בטיפשותה לרדת לו.
 

omer73

New member
../images/Emo45.gif בדיוק

היית שם, ובאותה מידה זו הייתה יכולה להיות כל אחת אחרת, כי כנראה זה מה שהוא חיפש (שזה לגיטימי, כן?, רק שפה היית צריך לעצור לפני שאת "זורמת"), אבל מבחינתו זו הייתה השתעשעות או פורקן, ואת עכשיו מבואסת..
 

NICKEL BACK

New member
את פשוט זולה..

זה כמו סובארו 1980 וסובארו 2007.. ואת מחפשת ריגושים, לא נראה לי שיש בזה פסול
 

NICKEL BACK

New member
כי...

השוואתי בין מכוניות ושנים.. כי בחורה שיודעת מה היא מחפשת לא תרד לבחור לאחר פגישה אחת.. לי קרה את המקרה הזה פעם אחת, אותו רגע רציתי להקיא, למרות שנהנתי באמת.. פשוט ירד לי ממנה בשנייה אחת.. היה כזה קל מדי וזה הוריד...לא היה אתגר מספיק
 
מציע לך... ../images/Emo177.gif

לא להשוות בין נשים לבין מכוניות, למעט אם אתה נמצא בחברת גברים בלבד, ללא אף בחורה (חריג שאינו מתקיים כאן ).
 
פאקקק!

נפגשת עם בחור בפעם הראשונה...או השנייה...לא ממש הבנתי ואת כבר יורדת לו?! את כבר מסכימה למגע מיני?! בחורה...איפה הכבוד שלך? בגלל זה הוא לא רוצה אותך יותר. הוא השיג את מה שרצה להשיג..ושלום. בפעם הבאה אל תמהרי כ"כ. למה את כ"כ ממהרת ?
 
למעלה