מה דעתם על הרבה ילדים למשפחה?

מה דעתם על הרבה ילדים למשפחה?

האם הרבה ילדים זה שמחה, או בעיה קשה, ואם מחליטים לא להוליד ילדים רבים, איך מתמודדים עם הלחץ החברתי? יש כאן גם בעיה פסיכולוגית. כי גם מי שלא כל כך בעד ריבוי ילדים, ונולד לו ילד שביעי או שמיני - בוודאי אוהב אותו, ולא מצטער על כך שהילד נולד. ואולי אפשר לא להיות חרדי בלב, ועדיין לרצות המון ילדים? או שזה לא הגיוני, הרי אין כמעט גבר או אישה חילוניים שיקימו משפחה גדולה בנורמות חרדיות.
 

JustMe201

New member
קודם כל

מאז הגן אני חושבת, לא שמעתי את המילה "להוליד".. ועכשיו, לענייננו - ברור שהוא יאהב אותו. אך, כמה תשומת לב הוא כבר יוכל להעניק לו ?!?!
 

mik504

New member
להביא או לעשות ילד מעורר קונוטציות שליליות

ואינוחות מסוימת, מה רע במילה ללדת או להוליד, זה מיפה את תהליך הלידה הכל כך לא אסתתטי והופך אותו למשהו חמוד וטבעי.
 

JustMe201

New member
נו, כמו שאמרתי

מאז הגן לא שמעתי את זה..
 

mister xy

New member
נקודה קטנה

מתוך דבריך נשמע שאדם המיצר על כך שיש לו ילד בהכרח אינו אוהב אותו. לעניות דעתי זה לא נכון, כי יש מקרים שאדם מתחרט על כך שעשה ילד אבל הוא אוהב אותו בכל ליבו.
 
הכל עניין של לב וכסף

ובעיקר לב... כל אדם המעוניין להרחיב את משפחתו, צריך לבחון את עצמו היטב, אם יש לו לב רחב דיו, להעניק חום ואהבה לעוד אחד... שום דבר אינו טבעי... יש שמתאימים לזה, ויש שלא, ויש שממש לא.... גם אם יש את הלב, בלי כסף והרבה..., יהיה קשה מאד, עד בלתי אפשרי. אם יש לך משניהם ובשפע, ברור שילדים יהוו ברכה, שמחה ואושר. את הלחץ החברתי ניתן לפתור בקלות ממש, חזקה על אנוסים כמונו שימצאו בנקל את ה"בלוף" התורן, להסביר את קשיי ההיקלטות.
 
למעלה