מה דעתכן על משחקי אוצרות?

Elanor Rigby

New member
מה דעתכן על משחקי אוצרות?

כמו זה למשל: http://www.etsy.com/treasury/4d1f2d...n-bnr-gufomondo-new-year-413-sales-31?index=0 אולי אנחנו יכולות לעשות משהו כזה של כל הבנות מכאן? נתחיל עם 16 בנות מהטים, ונפרסם את האוצר הזה כאילו אין מחר עם המון הקלקות ותגובות, מי שקונה משהו מהאוצר בסכום מינימלי שנקבע יופיע באוצר הבא שנכין, זה נראה כאילו הולך להן טוב, לא? אז מה אתן אומרות?
 

לימיצ

New member
אינ לא בפנים, אבל בעד לנסות, למה לא?

אף פעם לא ניסינו אוצר BNR ואולי זה באמת שווה ויכול לעזור עם חשיפה של חנויות חדשות?
 

artfields

New member
BNR זה לא בדיוק משחק

אם מישהו קונה משהו צריך באותו אוצר לחליף את המוצר שהוא קנה עם מוצר מהחנות של הקונה. משמנהל את הBNR צריך כל הזמן להיות בקשר עם המוכרים והקונים. זה לא כל כך פשות. בדרך כלל הדברים בBNR הם דברים זולים יהסית.
 

Lilach O

New member
כשאני חושבת על BNR משלנו....

אני לא חושבת על לשלם כדי להיכלל באוצר לדעתי הרעיון צריך להיות כזה שמי שנמצא באוצר הוא בעצם חברים מהםורום ומי שקונה (מי שלא מהפורום) הוא בעצם המשלם היחיד זה לדעתי היתרון והרעיון של לעשות את הליסט עם חברי הפורום שהרווח יהיה שלנו מהמכירה ולא שאנחנו נקנה מקום
 
BNR = BUY AND REPLACE

זו מהות המשחק. מי שקונה פריט מהאוצר זוכה בזכות להיכלל באוצר במקום הפריט שנמכר.
 

Lilach O

New member
אבל לפני שיהיה אפשר לקנות פריט...

צריך שיהיה אוצר...וצריך 16 מוצרים שיהיו באוצר אותם 16 מוצרים יהיו מורכבים מרוב של חברי הפורום לפי בחירת בעל האוצר
 

RolyzCreations

New member
אבל הקטע באוצרות האלה

זה שהקניה היא לא חד פעמית כלומר צריך כל הזמן "לתחזק" את האוצר, לפרסם אותו, ובסופו של דבר זה אפילו לא מבטיח ש 16 ישראליות ימכרו את המוצרים שלהן. יכול להיות שרק 3-4 ימכרו ואחר כך המוצרים של אלו קנו ימכרו.
 

Lilach O

New member
3 - 4 מוצרים זה גם טוב

וכן לתחזק אוצר כזה זה קשה צריך להיות מוכנים לעשות את זה אם זה היה כל כך קל ..כל האוצרות היו אוצרות כאילה
 

RolyzCreations

New member
ממש לא. אוצרות כאלה לא מגיעים לראשי

ונראה לי שזו המטרה של מרבית בוני האוצרות
 

nbrosh

New member
אני בהחלט בעד הניסוי

מה יש להפסיד? אפשר לקבוע רף עליו למחירי המוצרים. ואם לא באמת 'קונים' איך הכסף חוזר לקונה. יש גם עמלות..
 

Lilach O

New member
להיכלל באוצר לא עולה כסף...

שבוע שעבר מישהיא שאני ממש לא מכירה הכניסה אותי לאוצר כזה יחד עם עוד 15 מוכרות אחרות ולא שלימתי שקל פשוט מאד מי שתרים את הכפפה צריכה לפנות זמן ואוצר הזה ולהתעסקות איתו, להכניס 16 בנות מישראל מהפורום שמעוניינות להשתתף או חצי ישראליות וחצי מאטסי כדי להכניס יותר עניין וקהל כמובן שצריך לקבוע עלות מוצרים דומה לכולם לקבוע רף כולשהו ולהעלות את האוצר לאטסי.... מכן הכל פתוח מי שירצה -מאטסי לא מבנות הפורום (אלא אם כן באמת מישהיא רוצה לקנות מוצר אצל מוכרת אחרת)- לקנות מוצר כדי לפנות מקום לעצמו בבקשה..הרווח כולו שלנו ולא הוצאנו גרוש אולי לא הבנתי אותך טוב.. כי ממש לא הבנתי על איזה כסף ואיזה עמלות את מדברת ואם לא הבנתי אז סליחה בבקשה תסבירי למה התכוונת אני לגמרי בעד הניסוי הזה!!
 
את קצת מפספסת את הפואנטה של המשחק

או לחילופין, אני לא מבינה מה המשחק שאת מציעה. סתם לעשות אוצר עם 16 חברי קבוצה זה אוצר רגיל לכל דבר. BNR הוא אוצר שבו מי שקונה פריט מוכנס מתוכו. סוג כזה של אוצר דורש תחזוקה וגם דורש "תשלום" כי חוץ מה-16 הנבחרים הראשונים, כל האחרים נכנסים רק אם קנו משהו. אם את מורידה את החלק של הקניה והחלפה, אז מה המשחק המוצע בדיוק? הרי אוצרות עם חברים מהפורום אנחנו עושים כל יום.
 

Lilach O

New member
זה בדיוק העניין - "חוץ מ 16 הנבחרים הראשונים"

ושהשאר...ישלמו
 

anatbarshalom

New member
כדי שה"שאר" ישלמו, את צריכה ליצור buzz לאוצר.

אוצר רגיל מקבל בד"כ כ-50-100 צפיות, שמתוכם המציגים הם חלק לא מבוטל. אם יש לך דרך ליצור את העניין החיצוני בכזה סוג של אוצר, זה יכול להיות מעניין לנסות. לדעתי, זה משהו שצריך להיבנות לאורך תקופה ואולי אפילו בפעמים הראשונות לעשות קניות פיקטיביות כדי לייצר את הבאז.
 

nbrosh

New member
אם אנחנו לא נקנה האוצר לא יזוז

מה לא מובן? להשתתף פירושו להתחייב לקנות.
 

carellya

New member
זה יותר זול מ SHOWCASE

אם זה מצליח זה שווה 3 דולר אבל יש פה הרבה לוגיסטיקה שמישהו צריך לקחת על עצמו. זה יכול גם להשתלם לו - 16 משתתפים זה 48 $(אם לא טעיתי בחשבון...) אני ממש לא מבינה בזה אבל מוכנה לנסות כל דבר שיכול לקדם מכירות. אם מישהו יקח על עצמו- אנחנו בפנים. קארה.
 
למעלה