מה דעתכן על זה?

gertrude

New member
מה דעתכן על זה?

(כאן נמצא זה) אני מאד אוהבת את הרעיון - פחות של חברות מסחריות ויותר של מסחר פנים-פורומי. מה דעתכן? יש כאן אנשים שיכולים להציע שירותים כלשהם (תמורת שכר מלא, מופחת או חליפין)?
 

Nataly A

New member
זה מדהים - אני ממש בעד סחר חליפין

הלוואי שמשהו כזה יתפוס תאוצה. אני יכולה להציע את שירותי בתחום רפואת חיות כמובן.
 

מאריונת

New member
באיזה אזור? במה את מתמחה (חיות בית,

חיות משק, רפואה אלטרנטיבית לחיות בית?) את יכולה קצת לפרט בבקשה? (גם אני מאוד בעד)
 

Nataly A

New member
רפואת חיות משלימה

דהיינו: דיקור, הומאופתיה, צמחי מרפא וכד'. בנוסף אני עושה התמחות בתזונת כלבים וחתולים. מטפלת ב: כלבים וחתולים בעיקר. אפשר גם לעשות דיקור לציפורים, מכרסמים וכד' מכיוון שהנקודות הדיקור פחות או יותר זהות. ולאחרונה התחלתי גם ללמוד על חיות משק ואגיע גם לסוסים בסופו של דבר.
 
ונציע את עצמנו ל?

קונדומי (קונדומים ללא מרכיבים מהחי)? אנחנו "ביזאר", אנחנו פרסומת שלילית...
 

efroch99

New member
בקרוב../images/Emo41.gif

אשמח להציע שירותי קדרות (בקרוב כשאתפוס קצת יותר בטחון שהדברים שלי מספיק ברמה). גם ככה אני רק "מכיירת למגירה" או לארונות ליתר דיוק, כי במגרות אין מקום, וגם הארונות כבר מתמלאים. עכשיו אני עסוקה במתנות לפסח, נראה איך זה יתקבל... סטים של מאגים לכל משפחתי (מזל שאנחנו משפחה אשכנזית קטנה). אבל... אני מוכרחה לציין שקצת מוזר לי להציע משהו בתשלום בפורום שלנו
 
מרימה את הכפפה!

שיעורים פרטיים והרצאות מול כיתה בפיזיקה, מתימטיקה ומחשבים
בנייה, עיצוב וניהול של אתרי אינטרנט ושירות הניתן בחינם:
קריאה בקלפי טארוט מי שמעוניין - אפשר לפנות אלי במסר.
 

efroch99

New member
ספרי ספרי

איך הגעת לזה? איך למדת? מה כבר הצלחת לחזות? זה ניתוח אישיות או עתיד?
 
קלפי טארוט

(אני מניחה שלזה התכוונת
)
'הגעתי לזה' - אחרי תקופה של 'סתם' התעניינות בנושא, ידיד השאיל לי ספר לימוד וחפיסת קלפים והתחלתי ללמוד. אח"כ כבר התחלתי לקנות לעצמי קלפים וספרים בנושא.
למדתי בעיקר מקריאה בספרים ומהתנסות (אני לא בטוחה מי משני הנ"ל לימד אותי יותר). עם השנים היכרתי גם אחרים שעוסקים בנושא, ולפעמים יצא לי לדון עם אחרים בפירושים שלי לקלפים, וכל דיון כזה מעשיר גם אותי.
הצלחתי לחזות עד היום:
הפסד במשפט
פרידה מזוגיות לא טובה
היכרות שהובילה לחתונה (בעצם שתיים כאלה)
ניתוחי אישיות מוצלחים אלה הדברים שאני נזכרת בהם כרגע. מכיוון שאני קוראת גם לאנשים מזדמנים, אני לא תמיד יודעת אם קראתי נכון. אני גם לא עושה מאמצים כדי לברר. מה שקורה בד"כ זה שאנשים חוזרים אלי ומספרים לי שקראתי נכון. עוד אף אחד לא חזר אלי ואמר שטעיתי, אבל זה לא אומר כלום, נכון?
עתיד, עבר, הווה, אישיות, מצברוח כללי, קשר עם אנשים אחרים, בחירת דרך בחיים, יעוץ קריירה - בעצם כל שאלה שמעלה השואל. אני מסוגלת להתמודד עם רוב השאלות.
 

Cat79

New member
מצטרפת

בשני תחומים שונים לגמרי. 1. אני מאפרת מקצועית ומוכנה להעביר סדנאות לאיפור אישי, מאפרת כלות, מאפרת לארועים וניתן להזמין אותי לימי הולדת לילדים (לצייר עליהם ספיידרמן, פרחים, פרפרים וכו'), בקיצור,פורים כל השנה. 2. אני עובדת כקלדנית בבית משפט כך שאני מדפיסה מהר ולכן אני יכולה להדפיס עבודות בזמן קצר.
 
אפשר להזמין אותך למסיבה? ../images/Emo148.gif

אנחנו עורכים מסיבת פורים (למבוגרים!) ואנחנו צריכים מישהו שיתעלל בכל מי שיעיז לבוא לא מחופש
 

gertrude

New member
מחליפות/קונות/מוכרות/מציעות/סוחרות

זו נראית לי יוזמה מלבבת ואני חושבת שיהיה מקסים אם חברות הפורום יסחרו ביניהן במיני מרכולות. יש לנו לוח בשם "מחליפות/קונות/מוכרות/מציעות/סוחרות" (ואפילו יש בו מודעות!) - אנא כיתבו בו את מה שאתן יכולות להציע. נראה לי נכון לציין כמה פרטים חשובים בכל מודעה: -מהו השירות המוצע (או המבוקש); -איזור בארץ בו ניתן השירות (לפעמים זה כל הארץ, ואז כדאי לציין זאת); -האם מדובר בחליפין או בתשלום כספי; -במקרה של תשלום - האם יש הנחה לחברות הפורום. מקווה מאד מאד שזה יעבוד |אייקון מחזיק אצבעות|.
 

gertrude

New member
שאלה טכנית

כשמוסיפים מודעה בלוח יש אפשרות שהשם של כותב המודעה (איפה שכתוב לפרטים נוספים פנו ל...) יהיה קישור לכרטיס האישי (וכך ליצירת קשר במסרים אישיים). איך עושים את זה?
 
את שואלת אותי?

חבל שלא ידעתי על זה קודם, הייתי עושה את זה ב-3 המודעות שהכנסתי עכשיו...
 

gertrude

New member
אז רגע

אני אעשה ניסוי ואשוב לדווח. אני מזכירה (גם לך סבתא גאטו) שרצוי לכתוב אזור מגורים במקרים שזה רלוונטי (למשל שיעורים פרטיים, רפואת חיות, קריאה בקלפים וכדומה).
 

gertrude

New member
לצערי לא. אפשר להעתיק למודעה

חדשה ולבקש ממני למחוק את הישנה (אבל חכי רגע, אני מנסה למצוא איך מקשרים לכרטיס האישי).
 

gertrude

New member
טוב, כנראה שאי אפשר

לקשר לכרטיס האישי כמו שהתכוונתי, אך אפשר לקשר לחלון אימייל ולאתרים. OrOr מפורום תמיכה טכנית אמר שעושים זאת כך: "בהוספת מודעה ניתן לכתוב דוא"ל. השם שהוקלד יקשר אוטומטית לדוא"ל. הטלפון יתווסף לצד השם בתצוגת המודעה במידה והוקלד בטופס הוספת מודעה בטופס ניתן להוסיף קישור לאתר / תמונה רלוונטים. אפשר לבחור שם "אתר" ולקשר לכרטיס האישי בתפוז או לכל אתר אחר..." חייבת להודות שהניסוח אינו כה ברור לי, אבל אני משוכנעת שניתן לפתור זאת בניסויים ספורים. בקיצור, את וכל מי שרוצה מוזמן לעשות ניסויים בלוח "ניסויים" החדשני שנפתח ב"לוחות". אה, ובוקר טוב לכולם
 
למעלה