מה דעתכן על זה?

kastroid

New member
מה דעתכן על זה?

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3715959,00.html קשה לי עם הרעיון לחייב אישה ללדת ילד שהיא רוצה אבל למה לחייב צעיר שרק התחיל את חייו להפוך לאבא בניגוד לרצונו? אני הייתי לפחות מוותרת לו על חובת מזונות אם יש כזו
 

I s t a r

New member
הקדמת אותי..

ואני באותה דעה, אי אפשר לחייבה להפיל אבל בהחלט נשמע לי מזעזע לחייב אדם להיות הורה נגד רצונו - לא משנה אם זה גבר או אישה. היא הבטיחה לו שהיא לוקחת גלולות והוא סמך עליה (טיפשי מצידו או לא, זה כבר שאלה אחרת) ולכפות עליו אבהות אינו שונה לדעתי מלכפות על אישה אימהות. ייתכן שלא ניתן להכריח אישה הרה להפיל אבל אז חייב להיות חוק שגם לא ניתן להכריח אישה הרה ללדת. בכל מקרה, אני נגד לכפות עליו חובות אבהות נגד רצונו ובחירתו (זו דעתי האישית) ואם האישה מודעת לזה ומוכנה לקחת אחריות על הורות יחידנית מבחירה, זו זכותה. הכי נחמד המשפט הזה: "לא. לאשה הרה זכות מלאה על גופה. גם אם אביו של העובר שהיא נושאת ברחמה כלל לא התכוון להכניס אותה להריון - לא יעלה על הדעת שמישהו ימנע ממנה ללדת אותו." זה קצת צבוע עיני משום שאם כדברי השופטת " לאישה הרה הזכות המלאה על גופה" - מדוע זכות זו אינה עובדת כאשר היא רוצה להפיל ? מדוע אז פתאום הופכות "זכויותיה המלאות על גופה" למשהו שצריך לעבוד וועדות ואישורים והסכמות מצד אנשים שלא נוגעים לדבר בכלל??? מדוע אז היא צריכה להצטדק ולשקר ולהתנצל כדי לקבל אישורים על גופה ועל המתרחש בו??
 

wild orchid

New member
אני איתך.

כמו שאין לחייב אישה בהריון להפיל, אין לחייב גבר לשלם מזונות על הילד שלא רצה למרות שהמזונות כיו יכול הם לילד. הוא לא רצה אותו, לא תכנן אותו ולא התכוון לקשור את חייו עם האם בשום צורה. האם החליטה על דעת עצמה ללדת, שתגדל אותו לבד. חייבת לציין שהגבר בכתבה יצא נעל, מי סומך על מילה של בן אדם שאתה מכיר יומיים וחצי (ואני עוד לא מדברת על המחלות!)?! לא מזמן היה על זה דיון בפורום השכן ובלטה שם תופעה מוזרה: -אין לחייב אישה להפיל אבל הרוב הסכים שהגבר חייב לשלם מזונות -כולם (בעיקר כולן) זעקו בגרון ניחר: "יש לך מושג אילו תופעות לוואי יש להפלה?!אישה יכולה להשאר עקרה, זיהומים וכו'". משום מה כל אלה התעלמו לגמרי שפחות או יותר אותן תופעות לוואי יש גם בלידה. נוצר לי רושם שאנשים חיים במין אשליה שהפלה זה רע ומסוכן אבל לידה זה ממש עונג צרוף ובריא בטירוף, בטח שעדיף על ההפלה.
 

גיליבי

New member
טירוף

היריון ולידה הם מהדברים היותר מסוכנים ומאתגרים שאפשר לעשות לגוף. הפלה זה כלום בהשוואה.זה גם תלוי באיזה שלב בהיריון, אבל אני תמיד הייתי מעדיפה שיסירו ממני גוף זר כשהוא עוד מקרוסקופי ולא כשהוא שוקל 3 קילו, אחרי ששאב ממני במשך חודשים את כל הדרוש להתפתחותו וכשהוא גדול מספיק בשביל להרחיב את הנרתיק פי כמה וכמה מגודלו הטבעי. שלא לדבר מה קורה לשאר הגוף. בקיצור, חיוב לידה לעומת הפלה מסיבות בריאותיות היא מגוחכת. נראה לי שיותר מידי אנשים שואבים את המידע הרפואי שלהם מאופרות סבון, שם הפלה (גם אם כנגד רצון האישה) תמיד מכניסה לסיבוכים וגורמת לעקרות לעיתים קרובות. סוג של עונש.
 

נונה17

New member
יש כאן בעייתיות

גניבת זרע היא מושג מאוד מעורפל ומאוד בעייתי. לדעתי, כדי לפטור גבר מאחריות ומזונות צריך להוכיח מעל לכל ספק שהוא נפל קורבן לתרמית. אחרת - זה יהיה פתח להרבה גברים להתחמק מאחריות.
 

wild orchid

New member
זה קצת בעייתי להוכיח את התרמית

מאחר שבדרך כלל אף אחת לא מצהירה על אמצעי מניעה שלה בנוכח 3 עדים ולכן יש כאן פתח לנשים לא רק לגנוב זרע אלא גם לחייב את הגבר לשלם על זה. מצד שני לא ברור לי כל הקטע של הגניבה. למה לגנוב?! רוצה ללדת- יש בנק הזרע! תבלי בנעימים ותגדלי את הילד. אבל באופן כללי זו אכן סוגיה מסובכת... אם למשל קרתה טעות (נכנסה להריון עם גלולות\קונדום נקרע וכו'\), יש הריון. האישה רוצה את הילד והגבר לא. מה עושים אז?
 

amirsun1

New member
במקרה כזה

אם האישה רוצה את הילד והגבר לא, בעולם מושלם הייתי אומר לך שבמקרה כזה לגבר צריכה להיות זכות לחייב את האשה לעשות הפלה. מכיוון שאנחנו לא חיים בעולם מושלם, הייתי אומר שהאשה תוכל ללדת אבל שלא תדרוש מהגבר לממן את הילד ו/או להכיר בו. זו דעתי.
 

SOLEIL dE

New member
לדעתי ,כשמדובר ב"טעות"....

יש להפגש באמצע, להתפשר - אישה עושה הפלה וגבר משלם. פשוט מאד. "אישה רוצה" -זה טיעון מסריח- מה ז"א "רוצה"???? אישה יכולה לרצות פנטהאוז, מרצדס, יהלומים -אז מה? אז גבר חייב לספק לה? אם הוא רוצה ויכול - הוא ייתן לה את זה . לאישה ספציפית שלדעתו רואיה לכך. כנ"ל עם ילד- עובדה שגברים לא רוצים ילד מאישה אחת אך מאישה אחרת כן רוצים - מתחתנים ומתרבים (לא כולם,כמובן -הכוונה לא לגולשי הפורום "שלא רוצים")
 

wild orchid

New member
אני בהחלט בעד.

קרתה טעות-שביזות, באסה..שישלם על ההפלה ושלום. אם היא מתעקשת להשאיר..שתגדל אותו לבד. לא רואה סיבה למה בגלל טעות מצערת ורצונות של צד אחד, חיים של מישהו אחר צריכים להדפק. בשביל סקס צריך שניים, בשביל עובר צריך שניים וכך גם בשביל לגדל ילד.
 

wild orchid

New member
ראיתי פה ציוץ על "שנאת נשים מכוערת"

באתי במיוחד להכנס באמא-אם-אמא של המצייצת. איפה התגובה?
 

SOLEIL dE

New member
לחמדלאללה! באמת הגיע זמן!

אם אני הבנתי וזוכרת נכון -תקנון הפורומים אוסר על גולש שנחסם לחזור בכינוי אחר - ו"הדבר הזה" עשה את זה כבר בעבר ויעשה שוב - הוא מכור לפורום
 
למעלה