מה דעתכם

shir300

New member
מה דעתכם

על קניית רכב מחברת ליסינג? במצב הנוכחי מאחר וחברות הליסינג תקועות עם מלאים של רכבים ומנסות רק להפטר מהם, המחירים והתנאים של הקניה הרבה יותר נוחים. אבל... להתקע לכמה שנים עם החזר תשלומים על האוטו כל חודש- לא ממש מוצא חן בעיני. לעומת זאת לקנות רכב יד שניה או שלישית ולשלם עליו תיקונים שעלולים להיות בור בלי תחתית.. זו גם לא אופציה נחמדה. מה דעתכם?
 

פנומן 72

New member
"להתקע לכמה שנים עם החזר תשלומים על האוטו"

אז תשלמי בפעם אחת. לא מבין את ההתלבטות המוזרה ...
 

shir300

New member
אם היה לי אז

בכלל לא היתי חושבת על האופציה... חכם בלילה
 
לדעתי

לדעתי עדיף למצוא רכב יד 2. אם את לא מבינה ברכבים (וכך נראה לפי השאלה) אז רק בתנאים הבאים: 1. את סומכת על המוכר שהוא ימכור לך רכב במצב תקין וטוב (למשל קניית רכב מקרוב משפחה או חבר/ה טוב/ה). 2. הרכב עבר בדיקה במוסך מורשה (לא מוסך בדיקת רכב!!) ונמצא כי המכלול תקין. אם את לא מוצאת רכב בתנאים האלו, אני חושב שאז כדאי ללכת על רכישה מליסינג. גם כאן, אם יש לך סכום ראשוני (מכירת רכב ישן/ חיסכון בבנק) עדיף לך לשלם כמה שאת יכולה בתור תשלום ראשוני ואת היתר לפרוס לתשלומים לפי יכולתך. הכלל הוא כמה שפחות תשלומים = פחות ריבית + יותר יכולת ללחוץ להורדת המחיר (תתפלאי אולם מזומנים מול העניים תמיד מרככים את הצד שמוכר). המלצה נוספת, לבצע את העסקה במשרד המכירות מול אדם כמה שיותר בכיר ולא מול העובדים הזוטרים שלהם פחות גמישות במו"מ על המחיר. לדעתי כדאי לשלם על אחריות מורחבת. בברכה, סוליטייר.
 

נירה63

New member
חייבת לספר לכם -קניית רכב

בסוכות נסעתי לבד אבל לבד לבד לקנות רכב. ידעתי שאני רוצה לקנות רנו מגאן. הגעתי למגרש של ניו קופל, עם המון כאבי בטן, פחדתי פחד מוות, מה יקרה אם ואיך יקרה ומה יקרה. הופתעתי לטובה!!! נכון שלפני שהגעתי , קראתי בפורום מכוניו, הבנתי מה עלי לשאול ועל מה לשים לב, פחות או יותר. הגעתי, היו אדיבים ישרים אמינים. במקביל הייתי בלחץ אימים. בחברה הראו לי את ספר הטיפולים. לא האמנתי, לקחתי לבד לבד את המכונית למקום שאני רציתי והעברתי את הרכב בדיקה. התוצאות היו זהות גם בספר שלהם וגם במכון שבדקו לי את הרכב. לא הייתי רגועה, נסעתץי עם הרכב למקום נוסף בצד השני של העיר וגם שם הבדיקה היתה כמעט זהה ב-99 אחוזים. חזרתי למגרש, וכל מה שאמרו לי בבדיקה, אבל כל מה שאמרו לי תוקן על ידי ניו קופל בלי שום בעיה. ולא היו דברים גדולים, ממש כפי שביקשתי כך היה. הדבר היחיד שלקח זמן היה כיוון שנפלו חגים באמצע אבל זה לא קשור כל כך לקניית הרכב עצמו. התלשום היה הוגן , נוח , לי לא היתה כל בעיה. חשוב לי להדגיש ולציין, אין לי , ולא היה לי כל קשר עסקי אחר עם ניו קופל, וכל מה שאני כותבת כאן בא מהבטן, מהנשמה, ללא כל קשר מקצועי/המלצתי על המקום. הגעתי, התיחסו אלי בצורה טובה מאוד, מקצועית ובעיקר בעיקר היו הוגנים אמינים, ואני יצאתי עם רכב נהדר. עוד משהו, ישנה אחריות של שנה ו/או עד 20,000 ק"מ. בהצלחה רבה לך.
 
למעלה