מה דעתכם?

בריט23

New member
מה דעתכם?

את השבתות האחרונות הרבתי לעשות עם חברה שלי. או שהיינו אצלי - או ששבת אחת השכרנו איזו דירה. והיינו יוצאות לעיר העתיקה בירושלים - נדלקנו על המקום. אצלה מעולם לא עשינו שבת כי ההורים שלה דתיים ואי אפשר לעשות כלום שם. היא עצמה ממש לא אוהבת לבלות את ימי שבת בביתה ודוקא מהסיבה הזו. היא גם אומרת שמאצלה אי אפשר לצאת כי זה ישוב דתי של אנשים פרמיטיבים ורכלנים. השבת הזאת היינו אמורות להיות ביחד אבל זה לא יצא. היא אמרה שהיא התקשרה לידיד שלה וזה בירר בשבילה ואמר שאין מקום באף בית מלון מהמקומות שהוא בירר. אז בלית ברירה הוחלט שכל אחת תשאר בביתה. האמת? שרווח לי. כי רציתי לנוח קצת בבית שלי השבת גם ככה. בלילה בעודי צופה בסרט קיבלתי טלפון ממנה, היה רעש ברקע והיא שאלה אם בא לי מחר לצאת איתה ועם עוד כמה אנשים לבית לחם לאיזה מועדון. עניתי לה שאני לא יודעת. שמעתי את אבי ברקע. (איזה בחור שהיא פוגשת רק פעם שלישית). ושאלתי איך היא הצליחה לצאת מהישוב שלה. היא סיפרה שהיא עושה שישי שבת אצלי אבי. אני האמת? הייתי בהלם! רק עלה לי בראש שהיא לא נורמלית! ומה פתאום היא הולכת לישון אצל גבר שהיא בקושי מכירה?! לגבי ההצעה שלה עניתי שאני לא יודעת, ולא ממש נראה לי להתרועע עם אנשים שאני לא מכירה. היא צחקה ואמרה לי "אז תכירי". בכל אופן אני בהלם ממנה שהיא הלכה לישון אצלו בבית והיא בקושי מכירה אותו. האם זה טבעי שאני בהלם או שאני סתם מגזימה? חשבתי אם בתור חברה עלי להגיד לה מה אני חושבת על ההתנהגות הפזיזה שלה וליידע אותה שזה לא נראה לי חכם ללכת לישון אצל גבר שהיא בקושי מכירה. או שאולי עדיף לי לשתוק?? יכול להיות שאני סתם עושה עניין?....... מה אתם חושבים?
 

Leaping ahead

New member
בת כמה היא?

אם היא בוגרת ועצמאית, זכותה לעשות מה שבא לך. לדעתי אם זה ממש מפריע לך, אפשר להביע את דעתך, אבל בצורה עדינה בלבד. פשוט שתדע מה את היית עושה (או לא עושה) במקומה, אבל בו בזמן תדאגי לתת לה את התחושה שזו דעתך בלבד וזכותה לעשות מה שבא לה. לדעתי האישית באמת קצת מוזר לבלות סופש שלום עם מישהו שלא באמת מכירים, אבל מצד שני - לא חושב שזה היה כ"כ מציק לי אם ידידה שלי היתה עושה את זה, כל עוד הייתי יודע שהיא ילדה גדולה שיודעת להסתדר כמו שצריך.
 

בריט23

New member
היא בת 23

והיא בחורה שהולכת קצת לאיבוד... כלומר - היה לה חבר שהיא סבלה ממנו. היא נפרדה ממנו וכבר מצאה את עצמה עם גבר אחר. הגבר האחר איכזב אותה גם - והיא ניפרדה ממנו ועכשיו היא מצאה נחמה אצל אבי - השלישי. אני קצת דואגת לה. כי זה לא נראה לי בריא מה שהיא עושה: להחליף מסמר ישן בחדש וכ"כ מהר בכזאת רציפות. מצד שני - אני לא רוצה להשמע "אמא מטיפה" אני יודעת שהיא לא סובלת ששופטים אותה. וגם אני לא. וחוצמזה, גם היא תמכה בי ולא שפטה אותי כשהיו לי כל מני משברים...
 

Leaping ahead

New member
אני מסכים איתך שזה לא נשמע הכי בריא לה

אבל אם תבואי ותטיפי לה זה בטוח לא יעזור - היא כנראה רק תגיב באנטי. תנסי לומר לה את דעתך בעדינות, אולי היא תבין שזו טעות, ואם לא - אז לפעמים אנשים חייבים לעשות טעויות בעצמם כדי ללמוד לעתיד. ואולי - יתברר שזו בכלל לא טעות והאבי הזה יכול להיות הפתרון לבעיות שלה.
 

נונה17

New member
בית לחם, כאילו ה-בית לחם?

חשבתי שלישראלים אסור להגיע לשם. בכל מקרה - כן, היא ילדה גדולה והיא בת 23 ואין הרבה שאת יכולה לעשות, אבל חבל. הרבה פעמים כאלו שבאות ממשפחות שמרניות ודתיות הולכות לקיצוניות ההפוכה ונפגעות.
 
כן. בית-לחם. מה את מתפלאת?

או שגם את שייכת לאלו שמבלים רק במועדון השאהיד בג'נין?
 

נונה17

New member
מה אתה מדבר

בשביל פחות ממועדון "אללה אכבר" בח'אן יונס אני לא יוצאת מהמיטה. תגיד, במועדון השהיד בג'נין מחלקים בתולות?
 
האמת? אין לי מושג..

הסלקטורית הכלבה אפילו לשם לא מכניסה אותי.... ערס, היא אומרת לי.. ערס..
 

zukik

New member
מה הבעייה ?

לא מבין מה הבעייה ללכת לישון אצל בחור אחרי 3 פגישות ? אנחנו לא חיים במאה הקודמת ...... ידוע בדיוק מה קורה בין בחור לבחורה ...... וזה לא דבר פסול ..... מה שמפריע לי שהיא מסתכנת בכך שהיא הולכת לבית לחם .....
 
למעלה