מה דעתכם?

מה דעתכם?

היי. פגשתי מישהו שהיה איתי בתיכון, נפגשנו דרך פייסבוק בצורה ידידותית ובפגישה הזו התגלתה כימיה טובה. אני גרה בעיר שהיא מרחק שעה מעיר המגורים שלו. אתמול נפגשנו פעם שניה, הפעם כדייט לכל דבר. היתה כימיה מופלאה, שיחה מעולה, משיכה, בקיצור מבטיח לגמרי. בכמה ימים האלה הרהרתי מה יהיה עם המרחק במידה ואנחנו מתאימים, וזה נכון שאי אפשר לראות את זה בודאות בדייט ראשון, אבל היה באמת מדהים. ההתלבטות היא אם לראות את זה כערב מקסים וחד פעמי (לא סטוץ!) ולשמור את הפוטנציאל לאולי פעם שניתקל ונגור באותה עיר (ואני לא בטוחה שיש סיכוי כזה) או לנסות כששנינו מחפשים קשר רציני וקרוב (קרוב!
) וזה קשה כשיש 100 קילומטר בינינו ושנינו לומדים. אני פשוט לא רוצה ללכתעם הלב ולהתעקש על זה, ובעצם להפוך את זה לסקס של פעם בשבוע שבועיים, כי הכל יכול להיות. אתמול כשהוא העלה בבגרות את הנושא אמרתי שכל מה שאני רוצה זה לראות אותו מחר, אז קבענו להיפגש היום, אבל אני מרגישה שזה מיותר, שאנחנו יודעים מה אנחנו מחפשים ואין טעם להתחיל מה שאי אפשר להתקדם איתו. מצד שני אני מאד בעד ללכת עם הלב ומקסימום "לשבור אותו". אני מבולבלת. מה דעתכם?
 

tryme

New member
אני יכול לומר לך ש...

ביני לבין זו שאיתי, היו 300 ק"מ. במשך שנה ושלושה חודשים של מפגשים בסופי השבוע בלבד, לא ידענו לאן זה יתפתח. שנה ושלושה חודשים אחר כך, היא עברה לגור בעיר שלי. מאז, עברו 10 שנים. אנחנו רוב הזמן ביחד מאז. (רוב הזמן כי כמעט מידי שנתיים-שלוש באופן קבוע, יוצא לנו להתעמת עד כדי פרידה - כזו ששולחת אותי לגור במקום אחר, ואז אנחנו בין חודש לחודשיים של פרידה של ממש... ואז חוזרים האחד לזרועות השניה). כאמור 10 שנים כבר. אז מה את אומרת... 100 ק"מ זה הרבה? זה אומר שזה חסר סיכוי? אני אומר ש-100 ק"מ ונכונות - הם מתכון לקשר אפשרי שעשוי לביא לחיבור מיוחד. זו דעתי. אם את אוהבת ונהנית מחברתו - באמת - ערכו לא יסולא בפז. וסקס של פעם בשבוע הוא לא כל כך נורא. העיקר לברר אם הוא רוצה ומעוניין להיות מחוייב (לפחות רוב הזמן) וכך גם את. העיקר לרצות. ואם תווצר אהבה בנוסף - אז על אחת כמה וכמה. אם כן - אין סיבה שזה לא יצליח.
 
חדש פה יש מקום../images/Emo9.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif

יש מקום???????????????. אשמח להצטרף יש פה אהבה? מי פנוי להובלה?
 

tryme

New member
חדש פה? או חדשה?

לפי סגנון הדיבור - אתה גבר. לפי הכרטיס - אתה אשה... מה ההחלטה?
 
אם אחד ממכם חושב שאי אפשר להתקדם-

אז חבל להתחיל, כי לפחות אחד ממכם ייפגע, ורוב הזמן יהיה כנראה בהרגשה לא טובה בקשר. אם כן אז להיות זוג לכל דבר ולא רק "מפגש" פעם בשבוע-שבועיים, לחשוב אם זה מתאים. דעתי.
 
שלום

אם אתם אוהבים זה את האופי של זה וטוב לכם ביחד, חשוב שתשארו בקשר רגשי. גם אם תפגשו מעט ובכל-זאת תשמרו את הקשר ותשקיעו בו ככל שתוכלו, יתרום לכם מאד רגשית. אם תשמרו קשר זמן ממושך, יתכן מאד שבעתיד תוכלו להתגבר על בעית המרחק ואולי תגורו קרוב יותר זה לזה, ואז תוכלו להפגש יותר.
 

Leaping ahead

New member
הייתי בכמה וכמה קשרים מרחוק בחיי...

כמובן שזה קצת מקשה, ביחוד כשלבני הזוג חיים עשירים ואינטנסיביים, אבל - אפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה גם: המרחק מונע מיאוס הקשר, כי בלתי אפשר להיות ביחד כל הזמן, גם אם רוצים. לדעתי ומנסיוני זה מאוד מאוד אפשרי, ואני לא הייתי מוותר על זה, ביחוד לא כשזה נשמע כל כך מבטיח כמו שאת מתארת את זה. בהצלחה ולכי על זה!
 
למעלה