מה דעתכם על שוקת P790-C820

eranyes

New member
השאלה לא מה דעתנו,אלא מה איתך...

שוקת זה לא פוזיציה לבעלי לב חלש או חסרי מיומנות. האם אתה יודע לשפץ?? האם יש לך תרחיש לכל תנועה של המדד? האם יש לך הבנה בתמחור?? אם כן,אתה לא צריך מפה תשובה.
 

מוש 2005

New member
eranyes אתה יכול לתת דוגמה לשיפוץ

אוכף?? אודה לך על תשובה רצינית.
 

eranyes

New member
רק באופן כללי ותמציתי.

מאחר וכל מקרה לגופו,ומאחר ולכל תקופת זמן,ורמת שוק,יש את המאפיינים שלה,ברמת התמחור,הסטייה,והתנודה,מול טווח פקיעה. כלומר לכל נקודת זמן,מקרה,תרחיש,יש את צורת התגובה והשיפוץ המועילים לפי הפרמטרים של אותו מקרה. לא אסבך אותך פה,לכן אתן לך תשובה כללית ותמציתית,אך אציין מראש! כי זה כללי ולא מחייב..כל מקרה בפני עצמו ובפני הפוזיציה ובפני תנאי השוק: נניח ביצעת שוקת והשוק זז לך לכייון מסויים באופן חד. אתה יכול למשל לבצע פוזיציות כיסויי טווח נוספים(לפתור שקעים,כמו שאמר אלי ארוך)... מנגד אתה יכול להתמודד רק באופן של שיפוץ פוזיציה בלבד: למשל כתבת פ790 ק820 והמדד רץ לך למעלה הרבה: אתה אמור לסגור את פ790 שנשחק,ולכתוב מחדש את פ810 נניח.ולפתוח עוד מעלה או מטה לפי המדד ולפי תנאי האופציות. זה בגדול.
 

מוש 2005

New member
רוב תודות לקח לי קצת זמן לאכל

להבנתי ברגע שסגרתי פוזיציה וכתבתי פוזיציה מעליה בגלל עלית המדד,ניגרם לי הפסד,כלומר לא כיסיתי עם הכתיבות+ההגנות את הנזק. ואם לאחר מכן המדד יעלה שוב או לחילופין ירד אז הפסדתי פעמיים. האם לא כך?? ואם כן איך פועלים בנידון.
 

LOIRE

New member
ערן יש. זה טוב לתנועה.. אבל

10 ימים לפחות.. כדי שאחד מהם ישמין... אני צודק?
 
למעלה